Hallo?

Hei. Tror jeg fikk positv test i morges. Med clearblue med streker og på normal sin. Svak strek men tror den er der. Skal til lege neste uke da får jeg det bekreftet

Hei! Har hatt positive tester i fire dager nå, ikm i dag.
Kjempenærvøs og redd for at det bare skal gå over. Jeg er i slutten av 30-årene så klarer ikke helt stole på at dette faktisk blir!

Hei! Har hatt positive tester i fire dager nå, ikm i dag.
Kjempenærvøs og redd for at det bare skal gå over. Jeg er i slutten av 30-årene så klarer ikke helt stole på at dette faktisk blir!

Åh, jeg også... Det er fortsatt kjempetidlig hos meg så det føles ikke ekte ut i det hele tatt! Glad jeg kan skrive litt her, har lyst å rope ut at jeg er gravid!

Gratulerer til dere! Jeg fikk positiv test i går . Har kjent det på meg i flere dager fordi bekkenplager fra sist svangerskap har allerede meldt sin ankomst som første symptom :nailbiting:. Jeg var derfor ikke overrasket over positiv test. Mannen mente jeg overdrev, og innbilte meg ting, så han ble overrasket over at det stemte . . Jeg har to barn fra før, håper alt går bra også denne gangen.:love7

Gratulerer til dere! Jeg fikk positiv test i går . Har kjent det på meg i flere dager fordi bekkenplager fra sist svangerskap har allerede meldt sin ankomst som første symptom :nailbiting:. Jeg var derfor ikke overrasket over positiv test. Mannen mente jeg overdrev, og innbilte meg ting, så han ble overrasket over at det stemte . . Jeg har to barn fra før, håper alt går bra også denne gangen.:love7

Gratulerer med positiv test! Oi, det var spesielt at bekkenplager var første hint! Da er kanskje ikke nr. 2 så gammel da? Jeg har også to fra før, jenter på 6 og 2 :)

Gratulerer med positiv test! Oi, det var spesielt at bekkenplager var første hint! Da er kanskje ikke nr. 2 så gammel da? Jeg har også to fra før, jenter på 6 og 2 :)

Jo, yngste er en gutt på snart 5 år :smiley-ashamed004, tydelig at det er hormonelt! Eldste er en jente på 7 år. Så kjekt med flere som har flere barn her :happy:.

Hallo hallo :)
Jeg.. melder meg ikke helt inn her, bare sniker foreløpig. Fikk positiv test i går, og digital i dag - men er bare 3+4. :)

Hallo hallo :)
Jeg.. melder meg ikke helt inn her, bare sniker foreløpig. Fikk positiv test i går, og digital i dag - men er bare 3+4. :)

sniker fra september ! Gratulere med positiv test da ! Så da fikk dere satt inn? Har tenkt litt på deg siden sist vi snakket sammen.

sniker fra september ! Gratulere med positiv test da ! Så da fikk dere satt inn? Har tenkt litt på deg siden sist vi snakket sammen.

Fikk satt inn på fredag som var :D Får bare satse på at det de satte inn var av prima kvalitet, og hyrer til mål ;)

Hei. Startet dagen med å kaste opp. Ikm i dag, dro å kjøpte test og den er jammen svak positiv. Må ta en ny i morgentidlig da jeg ikke helt klarer å tro det her. Er egentlig ikke prøver, hadde ikke tenkt i disse baner før nesteår da vi har en på 4mnd fra før. Mannen kommer ikke hjem før i februar så jeg er litt nummen nå kjenner jeg :p

Back
Topp