Hade bra

• Trådstarter Trådstarter Mariemor
  • Opprettet Opprettet
M

Mariemor

Guest
Da forlater jeg dette forumet for godt, jeg har nå postet en tråd her inne som jeg ville dele mine meninger om. Så nå drar jeg herfra for godt.

Kos dere videre her inne :)

Beklager å måtte si det. Men hvis du er en slik person du er som du fremstiller deg for å være. Så er det ikke noe tap. Jeg ville ikke hvert her på forumet om det var omgitt av slike meniger og ytringer. Tenk deg litt bedre om neste gang.

Sent from my iPhone using BV Forum

Da har dekk jaggu lite å finne på ..

Ja stemmer nok det. Dette er ikke det første forumet vi har vært på. Men nå skal vi ikke plage dere mer. Hade bra.

Få deg (eller dere) et liv...

Jeg er lettet, for det mennesket som fremstod ut fra det dere skrev var utrolig usympatisk, selvopptatt og rett og slett ekkelt, og nå slipper jeg å tenke mer på det.

Men jeg syns det er ganske provoserende å gjøre slikt for moro. Det er ikke moro for alle, og det er med på å gjøre det vanskelig for de som faktisk sliter med ting, når andre gjør narr av de samme sakene. Hvis man kjeder seg er det annet å finne på.

Jeg er lettet, for det mennesket som fremstod ut fra det dere skrev var utrolig usympatisk, selvopptatt og rett og slett ekkelt, og nå slipper jeg å tenke mer på det.

Men jeg syns det er ganske provoserende å gjøre slikt for moro. Det er ikke moro for alle, og det er med på å gjøre det vanskelig for de som faktisk sliter med ting, når andre gjør narr av de samme sakene. Hvis man kjeder seg er det annet å finne på.

Sign!

Vi beklager for vår oppførsel her. Vi er to jenter som har vinterferie og da er det litt lite å finne på om dagene. Vi ville bare kødde litt her inne. Jeg håper dere kan tiji oss for at kødda her inne?

Jeg må si at jeg bryr meg ikke. Kødd, big deal.
Det er visse folk som livnærer seg på slike innlegg, så det er nok ikke bare dere som har hatt det moro.

Neste gang dere skal tulle på forum bør historien være mer troverdig og med sammenheng.

Hvor gamle er dere egentlig? Og hvorfor tilgi?( eller tilji om du vil)

Vi beklager for vår oppførsel her. Vi er to jenter som har vinterferie og da er det litt lite å finne på om dagene. Vi ville bare kødde litt her inne. Jeg håper dere kan tiji oss for at kødda her inne?

Du kan jo begynne med å skrive det "tilgi", så kan dere imponere læreren til skolen starter igjen.

Hvor gamle er dere egentlig? Og hvorfor tilgi?( eller tilji om du vil)

Vi er nitten år. Men vi har jo ikke vært stygge mot andre brukere her inne eller oppført oss truende eller noe. Vi lagde bare en tulletråd.

Jeg håper at dere kan tilgi oss for at vi kødda med dere

Ja stemmer nok det. Dette er ikke det første forumet vi har vært på. Men nå skal vi ikke plage dere mer. Hade bra.

Det er ikke første gangen dere er her heller tipper jeg. ;) Mistenkelig likt tidligere innlegg.
Trodde dere hadde lært nå, historien her er jo like dårlig som sist.

Det er ikke første gangen dere er her heller tipper jeg. ;) Mistenkelig likt tidligere innlegg.

Vi har aldri væ

Vi har aldri vært her før. Vi registrerte oss her i går.

Haha tipper egentlig dere bare sitter og ler av alle innleggene som kommer og ikke mener noe med de unnskyldningene at all. Kunne igrunn ikke brydd meg mindre, men det er faktisk ganske provoserende. Gled dere til den dagen dere selv går gravide og er fulle av hormoner : )) da ser dere hvor gøy dette er :)
Håper dere får en fin ferie og finner på noe litt mer produktivt. Hvorfor ikke dra på fest f.eks? Hadde jeg gjort .. :)

Back
Topp