M
Mariemor
Guest
Da forlater jeg dette forumet for godt, jeg har nå postet en tråd her inne som jeg ville dele mine meninger om. Så nå drar jeg herfra for godt.
Kos dere videre her inne
Kos dere videre her inne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er lettet, for det mennesket som fremstod ut fra det dere skrev var utrolig usympatisk, selvopptatt og rett og slett ekkelt, og nå slipper jeg å tenke mer på det.
Men jeg syns det er ganske provoserende å gjøre slikt for moro. Det er ikke moro for alle, og det er med på å gjøre det vanskelig for de som faktisk sliter med ting, når andre gjør narr av de samme sakene. Hvis man kjeder seg er det annet å finne på.
Jeg er lettet, for det mennesket som fremstod ut fra det dere skrev var utrolig usympatisk, selvopptatt og rett og slett ekkelt, og nå slipper jeg å tenke mer på det.
Men jeg syns det er ganske provoserende å gjøre slikt for moro. Det er ikke moro for alle, og det er med på å gjøre det vanskelig for de som faktisk sliter med ting, når andre gjør narr av de samme sakene. Hvis man kjeder seg er det annet å finne på.
Vi beklager for vår oppførsel her. Vi er to jenter som har vinterferie og da er det litt lite å finne på om dagene. Vi ville bare kødde litt her inne. Jeg håper dere kan tiji oss for at kødda her inne?
Hvor gamle er dere egentlig? Og hvorfor tilgi?( eller tilji om du vil)
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja stemmer nok det. Dette er ikke det første forumet vi har vært på. Men nå skal vi ikke plage dere mer. Hade bra.
Det er ikke første gangen dere er her heller tipper jeg.Mistenkelig likt tidligere innlegg.
Trodde dere hadde lært nå, historien her er jo like dårlig som sist.
Det er ikke første gangen dere er her heller tipper jeg.Mistenkelig likt tidligere innlegg.
Trodde dere hadde lært nå, historien her er jo like dårlig som sist.