Hade bra

• Trådstarter Trådstarter Mariemor
  • Opprettet Opprettet
jeg har med vilje ikke skrevet noe siden jeg antok at det var noe sånt, men hallo 19 år! da er det på tide å finne andre ting å gjøre!
hadde det hvert noen på barneskolen eller ungdomsskolen hadde jeg ikke tenkt så mye over det men ville absolutt trodd at 19 åringer hadde bedre ting å gjøre på nett/med venner!

Når jeg var 19 hadde jeg egen leilighet, studerte og var alenemamma.. Dere skulle kanskje heller ha gått mellomtrinnet om igjen?

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Når dere faktisk skriver sånt på tull, og er 19 år, da håper jeg virkelig dere vokser opp snart. Når jeg var 19 år var jeg ansvarsfull, hadde jobb i vinterferien og gikk på skolen. Gjør noe fornuftig dere også...

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Når dere faktisk skriver sånt på tull, og er 19 år, da håper jeg virkelig dere vokser opp snart. Når jeg var 19 år var jeg ansvarsfull, hadde jobb i vinterferien og gikk på skolen. Gjør noe fornuftig dere også...

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Jeg sa også at jeg var 17-18-19 år når jeg var 14-15.. ;)

Når jeg var 19 hadde jeg egen leilighet, studerte og var alenemamma.. Dere skulle kanskje heller ha gått mellomtrinnet om igjen?

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
Jeg å og jeg er 21 nå.. så nesten like gamle som dere da? trodde man hadde kommet over fjortiss fasen da .. egentlig HÅPER og tror jeg de ljuger litt på alderen. Skrive måten og alt stemmer ikke men man vett jo aldri? Noen blir jo aldri , voksne, mentalt...

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Du kan jo begynne med å skrive det "tilgi", så kan dere imponere læreren til skolen starter igjen.

Det tenkte jeg og :P

Stay in school. Pugg heller norsk grammatikk enn å sitte her og late som om dere oppriktig ber om tilgivelse. Dere hopper vel avgårde til neste forum om ikke så lenge, så jeg tviler på at dere bryr dere.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg synes det er forfriskende med troll som innrømmer at de er troll, jeg. Var ikke den verste trollinga vi har hatt. Jeg kan tilgi dere, jenter ;) Litt teit var det jo, men folk trenger jo ikke skrive at jentene heller skulle funnet på noe eller gått på skole, de skriver jo atdeharvinterferie ;)

Jeg synes det er forfriskende med troll som innrømmer at de er troll, jeg. Var ikke den verste trollinga vi har hatt. Jeg kan tilgi dere, jenter ;) Litt teit var det jo, men folk trenger jo ikke skrive at jentene heller skulle funnet på noe eller gått på skole, de skriver jo atdeharvinterferie ;)
Samme her, fikk meg en god latter jeg ;)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Thihi

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jizzez.. skulle tro at man måtte være fullvoksen i en alder av 19. Jeg var langt ifra voksen selv på den alderen! Feil sted å tulle, jenter! Dere er tilgitt fra min side, men håper dere har lært nå;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi skal heller finne på andre ting. Men vi er ganske søte jenter da. Jeg sitter med begge hena på boret, også har jeg hårbøyle over håret. Jeg har et babyface.

Tror jeg snakker for ganske mange når jeg sier: Fuck off.

19 år gamle folk har vel ikke vinterferie med mindre de fortsatt går på videregående, eller i deres tilfelle ungdomsskolen... Skal vel strengt talt jobbe eller gå på høyskole? (så klart kan dere være født tidlig, noe jeg antar at dere ikke er) Så ut fra min intuisjon er dissa her godt under 19 år og har nettopp lært seg hva blomster og bier er!!!

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

19 år gamle folk har vel ikke vinterferie med mindre de fortsatt går på videregående, eller i deres tilfelle ungdomsskolen... Skal vel strengt talt jobbe eller gå på høyskole? (så klart kan dere være født tidlig, noe jeg antar at dere ikke er) Så ut fra min intuisjon er dissa her godt under 19 år og har nettopp lært seg hva blomster og bier er!!!

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app
Jeg gikk videregående på vanlig tid, og blei nitten siste året på videregående. Er man født mellom januar og mai, er man nitten på videregående ;) Dessuten går da mange på påbygg eller tar nye linjer.

Når det er sagt, er jeg enig i at disse jentene virker yngre.

• Liker
Reactions: S.
Back
Topp