Hadde du gjort det..?

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg bor ca 3 min. fra butikken..
Jeg er tom for toalettpapir,har en halv rull igjen,er sugen på godteri og skulle gjerne hatt noe mat i tillegg.
Mest sannsynlig går jeg ikke bort,for jeg har ikke noe særlig ork heller.
Men hadde du gått bort for å handle mens barnet ditt sov for natta..?

(om du vet barnet bruker å våkne,så er jo saken biff,da hadde ikke jeg dratt heller.Men når mitt barn sover,så sover han)

Nei :)

tjah.. det er jo omtrent en røyk og en telefonsamtale på trappa det..

Jeg har dratt på butikken 300 meter borti gata mens sønnen min har vært hjemme, våken. Han er 4,5 år.
Det satt langt inne å gjøre det, men det går helt fint. Han er en unge som aldri gjør noe han ikke får lov til her hjemme.
Jeg tror ikke jeg hadde dratt på butikken (uten å fortelle han det) når han sov. Bare sånn hvis han mot all formodning skulle våkne og lure på hvor jeg var blitt av.

Jeg er livredd og har litt paranoia når det kommer til sånt, så jeg hadde heller løpt på butikken før leggetid.

Nei. Det hadde jeg helt klart ikke gjort.

Hadde nok det. Men muuuligens med en smule mer hastverk enn vanlig.

ja, men jeg ville kjappa meg!

Hm.. jeg hadde nok ikke gjort det. Jeg hadde nok heller brukt servietter el som toalettpapir og sett hva jeg kunne få til å spise av det jeg hadde i skapene. Hadde det vært noe mer akutt jeg trengte hadde jeg kanskje vurdert det.
Spørs litt hvor gammelt barnet er, om han/hun ligger i sprinkelseng eller ikke osv. Hadde nok tatt med babycall i så fall. 
Det hadde nok gått bra, men tror ikke jeg hadde fått meg til det.

Gått men ikke kjørt fordi da hadde jeg sett på det som større sannsynlig at noe skjedde.

Min eldste er som din, sover han så sover han. Uansett bare han er frisk. Våkner ikke av noenting ever- så her hadde det gått fint med han. Søstera som er året yngre er IKKE sånn!

Hadde ikke dratt nei...

Nei, hadde nok ikke gjort det, selv om det sikkert hadde gått bra.

Jeg hadde ikke turt.. 

Jeg hadde nok kunne gjort det..

Men kommer så klart ann på boligområdet.. Her jeg bor nå, ja, men kanskje ikke om jeg bodde midt i byen, i blokk o.l

Back
Topp