hadde dere gitt ut passet?

Om du har krav på å vite vet jeg ikke men nei jeg hadde gitt ut passet om han ikke sa hvor han skulle

HVA? og hvorfor kan han ikke si det? Jeg hadde nok ikke gitt fra meg passet da nei, ville visst hvor han tok med dattera mi.

At han ikke vil si hvor de skal høres bare barnslig ut. Men dersom han har foreldreansvar og ikke er mistenkt for bortføringsplaner høres det litt barnslig ut å nekte ham passet også. Etter barneloven har han vel lov til å gi ungen en ferietur.

Jeg ville definitivt vært så "barnslig" hvis jeg følge at det var nødvendig, men prøv å snakke voksent først?

Ville definitivt sagt at det er unormalt å ikke fortelle hvor man har tenkt å dra på ferie. Vil jo vite hvilket land han eventuelt har tenkt å ta ungen min med til. Tenker jo at hvis han ikke vil si det, kan det være fordi han tror det er noe du ikke ville godkjent. Partysted eller mye uroligheter eller noe annet skummelt hvor man kanskje ikke ville reist med barn... :S

Synst de er barnslig å ikkje si kor dei skal,men trur ej hadde gitt han passet so lenge han ikkje va en utlening sjøl slik de va fare for att han bortførte barnet

Jeg personlig hadde ikke gitt fra meg passet om jeg ikke visste hvor de skulle. Er i mitt hode en selvfølge å si til andre parten hvor man tar barnet på ferie om man har delt omsorg!

Jeg tror jeg ville krevd å vite hvor barnet mitt var hen... Så nei jeg hadde ikke utlevert det

Nei eg hade ikkje gitt han passet visst han ikkje sa bar de skulle reisa. Varfør sier han ikke det.

Hadde ALDRI gitt fra meg passet uten at han hadde fortalt hvor de skulle!! Makan til type!!

Hva er grunnen til at han ikke vil si det?
Lurer også på dette.
Synes det er en selvfølge og si fra. Fast til eldste min trengte fullmakt for pass i forrige uke og sa da samtidig hvor de hadde tenkt seg. Har tenkt du var rart om han ikke ville si det..

Så mange kidnappingssaker det er i Norge så aldri i livet!
Enig med deg!

Ville vært min første tanke dersom min eks ikke ville fortelle hvor han skulle på ferie med barnet.

Ville aldri latt noen reise avsted med barnet mitt uten å si hvor de skulle, barnefar eller ikke. Tenk om det skjer noe? Selvsagt skal han fortelle hvor de skal og hvordan de kan bli kontaktet hvis det skulle være nødvendig. Jeg ville vært kjapp med å kontakte familievernkontoret eller hvor det nå er man ringer dersom det er samarbeidsproblemer mellom mor og far og bedt om råd.

Hadde ikke gjort det uten å få vite hvor de skulle.

Hadde aldri gitt ut passet hvis jeg ikke visste hvor de skulle. Som mamma så krever jeg å vite hvor barnet mitt skal på ferie. Hvis han skal være så barnslig å ikke si hvor de skal så er jeg like barnslig mtp passet.
Hva hvis noe skjer enten her eller der, og du ikke vet hvor de er?

Back
Topp