ORIGINAL: siljegulli
NEI, du forventer ikke for mye. Jeg hadde aldri i livet akseptert det! All ære til deg som faktisk har holdt ut så lenge... Du skal faktisk fungere når ungene er store også.
sign
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: siljegulli
NEI, du forventer ikke for mye. Jeg hadde aldri i livet akseptert det! All ære til deg som faktisk har holdt ut så lenge... Du skal faktisk fungere når ungene er store også.
ORIGINAL: Mrs Lutz
vel... jeg tror jeg ville foreslått at jeg kunne jobbe redusert. hatt en dag fri i uken til å handle, rydde og slappe av siden de andre dagene var ganske hektiske. om han jobber så mye så bør han få bra betalt.
jeg er alenemor og dro fordi jeg orket ikke være alene om alt i et forhold....
ORIGINAL: *LC*
ORIGINAL: Mrs Lutz
vel... jeg tror jeg ville foreslått at jeg kunne jobbe redusert. hatt en dag fri i uken til å handle, rydde og slappe av siden de andre dagene var ganske hektiske. om han jobber så mye så bør han få bra betalt.
jeg er alenemor og dro fordi jeg orket ikke være alene om alt i et forhold....
Et godt forslag, men ser du sier at han ikke tjener noe spesielt mer enn deg. Mulig du tjener veldig bra, men en jobb der man er borte nesten hele året burde lønnen være veldig god. Ellers synes jeg ikke jobben er verdt det, i forhold til hvor mye man går glipp av. Enda en grunn synes jeg til at samboeren din bør finne seg noe annet.
Jeg hadde ikke akseptert at sambo hadde vært så mye borte! Stå på krava[;)]!
ORIGINAL: babyto
Ikke et familieliv jeg hadde vært intr i å leve nei[:)]
Er man alene så er man alene. Er man to så er man to[:)]
ORIGINAL: Biramar
Sånn har jeg det hver dag, hele året jeg.....bare jeg må opp halv seks[8|]
ORIGINAL: Bouncy Buttocks
Nei, jeg hadde ikke akseptert det. Man må jo bare møtes på halvveien i en familie, og det der ligner ikke på midten av noen vei, for å si det sånn.
ORIGINAL: Biramar
Sånn har jeg det hver dag, hele året jeg.....bare jeg må opp halv seks[8|]