N
*Nyperose*
Guest
Han skulle hatt en fet lønn om jeg skulle godtatt noe sånt og jeg hadde ikke jobbet fulltid iallefall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: **Emmeline**
Han skulle hatt en fet lønn om jeg skulle godtatt noe sånt og jeg hadde ikke jobbet fulltid iallefall.
ORIGINAL: PS.I Love You
Har vært sånn her hele året de siste 3 årene. Nå har ikke vi unger. Men når vi får det kan jeg ikke godt begynne å kreve at han skal være mere hjemme. Jeg setter pris på pengene vi har pga hans jobbing. Å det gjør at vi sitter rimilig greit i det her i livet. Å det er veldig deilig og betryggende [;)]
Jeg hadde Akseptert det !
ORIGINAL: Miss Freeze
Her er også sambo borte fra mandag til fredag hver uke. Hjemme hver helg.. Hele året..
Selvfølgelig akspeterer jeg det! Hvis ikke hadde jeg i utgangspunktet ikke vært sammen med han og fått barn sammen med han....
Legger til at mange mødre her i bygda er anleggsenker. Vi skulle gjerne hatt mannfolka sammen med oss mye mer, men sånn er det.
Hadde ikke falt meg inn å kreve at han hadde bytta jobb.. Men vi er jo alle forskjellige. Hvis dette er noe du ikke føler du håndterer, så må du nesten ta deg en prat med han.
ORIGINAL: nettil
Jeg har det på akkurat samme måte.
Vi har tre små barn på 2 mnd, 2 år og 3 år. Så jeg er hjemmeværende. Jeg har ikke noe problemer med det nå som jeg bare er hjemme. Men jeg hadde aldri verden akseptert det dersom jeg var i jobb selv. Han kommer hjem seint fredagskveld, og reiser søndagskveld, eller natt til mandag.
(Han jobber 12-15 timers dager, så han blir nok mere sliten enn meg)
Så skjønner godt at du setter ned beinet, siden du er i jobb selv.