Ha med partner på oul?

Får man? Fikk ikke lov å ta med mannen da jeg var på onsdag. Fikk sms om at kun pasienter som trengte ledsager fikk ha med pårørende på sykehuset. Så heller ingen menn(eller par) på venterommet:)
Så rart! :confused013 Jeg og mannen var på fødepol for ultralyd den 13.juli, ingen problem det :gen014

Får man? Fikk ikke lov å ta med mannen da jeg var på onsdag. Fikk sms om at kun pasienter som trengte ledsager fikk ha med pårørende på sykehuset. Så heller ingen menn(eller par) på venterommet:)
Det må jo være en feil de har gjort når du ikke har fått tatt med partner!
Legger ved et utdrag fra UNN sine nettsider:
  • Partner kan være med på hele fødselsforløpet, inkludert ultralyd/poliklinisk undersøkelse og ved eventuelt keisersnitt. Dersom den fødende ikke har partner, kan en annen pårørende være med.

• Partner kan være med på hele fødselsforløpet, inkludert ultralyd/poliklinisk undersøkelse og ved eventuelt keisersnitt. Dersom den fødende ikke har partner, kan en annen pårørende være med.
Såpass! Antok at de ikke fikk være med. Fikk typ 3 påminnelser på sms, det det blant annet sto at det ikke var lov å ha med pårørende på sykehuset :o

Jeg fikk også samme sms, men ringte de for å høre før jeg hadde time for ultralyd og fikk da beskjed om at partner kunne være med, eventuelt kunne du ha med en annen ledsager dersom partner ikke har mulighet til å være med.

Jeg fikk også samme sms, men ringte de for å høre før jeg hadde time for ultralyd og fikk da beskjed om at partner kunne være med, eventuelt kunne du ha med en annen ledsager dersom partner ikke har mulighet til å være med.
Så bra det er oppklart da! Da skal han få være med neste gang!

Såpass! Antok at de ikke fikk være med. Fikk typ 3 påminnelser på sms, det det blant annet sto at det ikke var lov å ha med pårørende på sykehuset :eek:
Jeg ringte sykehuset på forhånd for å dobbeltsjekke. Går ut ifra at disse meldingene er standard til alle sykehusets pasienter.

Har fått lov å ta med partner på ultralyd på St.Olavs siden vi skal sjekke hjerte og «ekstraordinære omstendigheter». Spent på om han får lov å komme på OUL 4 uker etter!

Hei du! så hyggelig å se et kjent fjes:D
Termin er 17 januar og alt ser bra ut så langt :happy:
Så fantastisk å høre :D Siden ikke mannen får være med på oul så skal vi på privat ul om noen uker så er spent på hvilket kjønn vi har i magen :) var på TUL på sykehuset da jeg var 11+ 1 da så jeg en liten sprell :) nå er jeg 13+3 så lover jo bra! Kjent litt bevegelser inni der i dag faktsik :)

Så fantastisk å høre :D Siden ikke mannen får være med på oul så skal vi på privat ul om noen uker så er spent på hvilket kjønn vi har i magen :) var på TUL på sykehuset da jeg var 11+ 1 da så jeg en liten sprell :) nå er jeg 13+3 så lover jo bra! Kjent litt bevegelser inni der i dag faktsik :)
Ååh så fint at han får være med på privat UL da!:D Jeg synes liksom at de kunne vært strengere med grensene og folk som ikke klarer å holde ræva si i norge i sommer en folk som skal på UL og ønsker å ha med seg partner. Men det er en diskusjon for en annen gang :hilarious:
Jeg innbiller meg at jeg har kjent bevegelse om kvelden når jeg legger meg :happy:

Noen som har erfaring med OUL på Kalnes nå i disse Korona-tider? Får man ha med partner? Har ikke fått innkalling enda, men regner med at jeg får det i løpet av august.

Noen som har erfaring med OUL på Kalnes nå i disse Korona-tider? Får man ha med partner? Har ikke fått innkalling enda, men regner med at jeg får det i løpet av august.
Står på hjemmesiden at partner ikke kan være med på ultralyd :bored:I inkallingsbrevet henvises det til hjemmesiden.

Får ikke ha med partner på OUL, og kommer nok ikke til å åpne for det på en stund heller.

Fikk samme SMS, har også tenkt at det ikke var lov. Så godt å høre at det ikke stemmer :)

Sniker fra desember.
Hadde oul på Kalnes i går. Partner får ikke være med inn på sykehuset i det hele tatt per nå, så den må vente i bilen. Du kan bruke FaceTime under timen, men de vil ikke at du filmer m opptak. Om de skulle oppdage avvik kan partner komme inn.

Tviler på at de åpner for at partner får bli med inn enda mtp. den voldsomme økningen av smitte i Moss nylig.

Sniker fra desember.
Hadde oul på Kalnes i går. Partner får ikke være med inn på sykehuset i det hele tatt per nå, så den må vente i bilen. Du kan bruke FaceTime under timen, men de vil ikke at du filmer m opptak. Om de skulle oppdage avvik kan partner komme inn.

Tviler på at de åpner for at partner får bli med inn enda mtp. den voldsomme økningen av smitte i Moss nylig.

Takk for svar. Da vet vi hva vi kan forvente oss.

Back
Topp