Hææ? Kan En LH topp gi utslag på babyplan graviditetstest?

MilaS

Gift med forumet
Aprillykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Jeg er på min nå 2 syklus etter MA. Jeg har nettopp hatt mensen og er på CD 10. Jeg tok nå en eggløsningstest som var knall positiv. Tok en test til og av en eller annen grunn tok jeg en graviditetstest også som ble knall positiv :nailbiting:

Hvordan er det mulig? Jeg har hatt helt blenda tester i over 3 uker og de var garantert helt blenda da jeg fikk mensen. Kan LH hormonene slå ut på graviditetstesten?

0AC194BD-40ED-46BA-B353-2ACADA2419DD.jpeg

Har lest her inne at LH testene kan slå ut på svangerskap, ikke omvendt - men har ingen egen erfaring. Ville tatt en digital og kontakter lege :) den testen der er en veldig tydelig babystrek. Ville tippe du fikk 3+ på en digital med den :)

Jeg er på min nå 2 syklus etter MA. Jeg har nettopp hatt mensen og er på CD 10. Jeg tok nå en eggløsningstest som var knall positiv. Tok en test til og av en eller annen grunn tok jeg en graviditetstest også som ble knall positiv :nailbiting:

Hvordan er det mulig? Jeg har hatt helt blenda tester i over 3 uker og de var garantert helt blenda da jeg fikk mensen. Kan LH hormonene slå ut på graviditetstesten?

Vis vedlegget 340182
Nei, men el test slår ut ved graviditet :happy: gratulerer! :joyful:

Ikke så sterkt, nei. Men LH testen vil slå kraftig ut på graviditet. Jeg ville tatt en annen gravid-test for å se om babyplan ikke har "fucka opp". Hvis den er positiv, så må du nesten være gravid altså. På dårlige eller oversensitive g-tester, kan det slå LITT ut på LH.. men ikke i en slik grad. Bare av type skimtestrek.

Er helt skjelven nå. Tok en rfsu test og den var også positiv.
Men jeg har fossblødd i det som jeg trodde var mensen i 7 dager! Altså helt ville mengder blod! Dette kan jo ikke gå bra og jeg hadde negativ test for 10 dager siden :nailbiting:

09A3F738-91BA-49AE-94D2-45198C174A36.jpeg

Er helt skjelven nå. Tok en rfsu test og den var også positiv.
Men jeg har fossblødd i det som jeg trodde var mensen i 7 dager! Altså helt ville mengder blod! Dette kan jo ikke gå bra og jeg hadde negativ test for 10 dager siden :nailbiting:

Vis vedlegget 340183

Dette er så sterke tester, at jeg har troa på at det kan gå bra!! :)
Jeg ville dog ha tatt kontakt med legen på mandag, uansett. Skikkelig skikkelig festeblødning på deg :P
Noen får jo en slags "mensen" i hele svangerskapet, selv om babyen er helt frisk. :)
Hvisker et forsiktig gratulerer ♥️
For akkurat pr NÅ, er du gravid ♥️♥️

Dette er definitivt graviditet ja :happy: Kan jo feks være at det har vært to stk, og at du har mistet den ene? Dessuten er det helt normalt å blø i starten av svangerskapet uten at det nødvendigvis er noe galt også

Dette er så sterke tester, at jeg har troa på at det kan gå bra!! :)
Jeg ville dog ha tatt kontakt med legen på mandag, uansett. Skikkelig skikkelig festeblødning på deg :p
Noen får jo en slags "mensen" i hele svangerskapet, selv om babyen er helt frisk. :)
Hvisker et forsiktig gratulerer ♥️
For akkurat pr NÅ, er du gravid ♥️♥️

Takk :Heartpink

Jeg må innrømme jeg er skikkelig bekymret nå for sist gang mistet jeg fordi jeg fikk et stort hematom i livmoren som bare økte i størrelse, og nå som jeg har blødd slike mengder blod så er det mer enn sist gang jeg mistet.

Jeg skal ta kontakt med gynekologen min over helgen

Jeg bør være 20 dpo hvis jeg er gravid. Det er hele 22 dager siden vi la inn aksjer sist. Er ikke testen (rfsu) litt svak for 20 dpo?

Du er gravid:love7 Gratulerer så mye med spiren i magen:Heartbigred Kan hende du har mistet en tvilling, eller at du bare er uheldig og blør, men ingenting er galt:) Hadde blødninger med sistemann, og det gikk heldigvis bra:Heartred

Jeg bør være 20 dpo hvis jeg er gravid. Det er hele 22 dager siden vi la inn aksjer sist. Er ikke testen (rfsu) litt svak for 20 dpo?

Rfsu er en svak test. Ikke tenk på det. Stigningen fra "null til hundre" på ti dager, ser bra ut. :P
Det er stigningen som har noe å si :) Oppdater gjerne hvordan det går hos lege/gyn over helgen :)

Rfsu er en svak test. Ikke tenk på det. Stigningen fra "null til hundre" på ti dager, ser bra ut. :p
Det er stigningen som har noe å si :) Oppdater gjerne hvordan det går hos lege/gyn over helgen :)

Jeg burde nok tatt en hcg test, men da må jeg på et stappfylt furst kontor som jeg helst ikke vil siden det er knallrødt her :nailbiting: så spørs om jeg bare avventer og ser hva ul sier i uke 6:)

Jeg burde nok tatt en hcg test, men da må jeg på et stappfylt furst kontor som jeg helst ikke vil siden det er knallrødt her :nailbiting: så spørs om jeg bare avventer og ser hva ul sier i uke 6:)

Får du ikke tatt det på vanlig legekontor? Vi har sånne små legekontor, bare, med maks 4 stk inne omtrent..><
Men ja. Ser den. Hvem har tid til karantene, liksom.. og ekstra skummelt med begynnende spire i magen.

Får du ikke tatt det på vanlig legekontor? Vi har sånne små legekontor, bare, med maks 4 stk inne omtrent..><
Men ja. Ser den. Hvem har tid til karantene, liksom.. og ekstra skummelt med begynnende spire i magen.

Nei, ikke noe er lite her :p Vi bor i Oslo sentrum:nailbiting: Og vil helst ikke ha noe virus i de første kritiske ukene med spire i magen, men nå er jo det bare 1 uke til jeg er i uke 6 så da kan jeg like gjerne bare booke meg ul time hos gynekologen :)

Back
Topp