Hææ? Kan En LH topp gi utslag på babyplan graviditetstest?

Nei, ikke noe er lite her :p Vi bor i Oslo sentrum:nailbiting: Og vil helst ikke ha noe virus i de første kritiske ukene med spire i magen, men nå er jo det bare 1 uke til jeg er i uke 6 så da kan jeg like gjerne bare booke meg ul time hos gynekologen :)

Høres bra ut. UL er jo mest safe uansett. Håper alt ser supert ut ♥️♥️♥️

Ja, takk for at du gir meg optimisme :woot: For en sjokkerende dag :woot:

Glad på dine vegne! "Tr" kom vel litt tidligere enn normalt? Må ha vært en ekstrem festeblødning av noe slag. O.o

Gratulerer så mye med kjempefine positive tester :D jeg har blødd en god del hittil i graviditeten + spotter hver dag og jeg er enda gravid. Er 7+4 idag. Man kan blø uten at det betyr at det går galt :) jeg blødde flere ganger i mitt forrige svangerskap også, og ut kom ei frisk og fin jente for snart et år siden :)

Glad på dine vegne! "Tr" kom vel litt tidligere enn normalt? Må ha vært en ekstrem festeblødning av noe slag. o_O

Ja, TR kom på 10dpo, men jeg har blødd masse! Med klumper. Mye mer enn en vanlig mens. Jeg har liksom trodd det bare er fordi mensen er mer kraftig etter MA. Det er derfor jeg ikke har tatt en graviditetstest før nå. Jeg blør nå også, men bare litt friskt blod på papiret :nailbiting:

Ja, TR kom på 10dpo, men jeg har blødd masse! Med klumper. Mye mer enn en vanlig mens. Jeg har liksom trodd det bare er fordi mensen er mer kraftig etter MA. Det er derfor jeg ikke har tatt en graviditetstest før nå. Jeg blør nå også, men bare litt friskt blod på papiret :nailbiting:

Da tror jeg nesten det er mer sannsynlig at du har mistet en tvilling eller noe O.o
Nei, hvem vet egentlig. Få deg UL om en uke ish! Høres ut som en god plan. :)

Gratulerer så mye med kjempefine positive tester :D jeg har blødd en god del hittil i graviditeten + spotter hver dag og jeg er enda gravid. Er 7+4 idag. Man kan blø uten at det betyr at det går galt :) jeg blødde flere ganger i mitt forrige svangerskap også, og ut kom ei frisk og fin jente for snart et år siden :)

Takk. Tusen takk for håp :Heartpink
Jeg har mistet 5 ganger før og blødning har alltid vært et dårlig tegn for meg, men det kan jo hende at lykken er på vår side denne gangen og at spiren klorer seg ekstra godt fast :Heartpink

Ikke for å være den kjipe her, men har selv mistet i MA 2 ganger så tenker at det også kan være greit å forbrede seg psykisk på at det er en SA du har hatt. Tar jo litt tid før hcg går ut av kroppen etter en SA, så det kan være det som slår ut på testen.
Men ønsker og håper jo så klart at du er gravid :Heartred

Ikke for å være den kjipe her, men har selv mistet i MA 2 ganger så tenker at det også kan være greit å forbrede seg psykisk på at det er en SA du har hatt. Tar jo litt tid før hcg går ut av kroppen etter en SA, så det kan være det som slår ut på testen.

Men ville ikke da testen før blødning vært positiv?

For en utrolig tråd å lese i dag, gratulerer så mye :HeartredHåper og krysser fingrene for at alt står bra til:happy:

Btw, det finnes små legekontor i Oslo også. Forrige graviditet brukte jeg Sagene ring legekontor. Men siden det straks blir uke 6 er det kanskje greit å vente uansett :happy:

Ja, jeg er enig og jeg er innerst inne ikke veldig optimistisk på at det går bra. Jeg har mistet selv 5 ganger og blødning er for meg et dårlig tegn. Mannen min sa i sted at han ville se fosteret før han trodde på det ;)

Det eneste som er rart er at da jeg begynnte å blø kraftig for 10 dager siden så var testen totalt blenda. Så denne oppbyggingen av HCG må ha skjedd nå de siste 10 dagene hvor jeg har blødd mye. Det har aldri skjedd før og virker utrolig rart.

Men ville ikke da testen før blødning vært positiv?

For en utrolig tråd å lese i dag, gratulerer så mye :HeartredHåper og krysser fingrene for at alt står bra til:happy:

Btw, det finnes små legekontor i Oslo også. Forrige graviditet brukte jeg Sagene ring legekontor. Men siden det straks blir uke 6 er det kanskje greit å vente uansett :happy:

Ja, det er rart at det allerede er SA når jeg hadde negativ test på 10 dpo når fossblødningen startet. Dette er graviditetstestene mine. 8 dpo er den nederste testen (dette er 12dager siden), men 10 DPO var like blenda. Jeg var nøye med å ta test hver dag for å teste ut hcg etter MA’en. Takk for tipset, men jeg tror jeg venter 1 uke og drar rett på UL :)

B5918E01-52AA-4DAB-96B3-D0AF010DDE91.jpeg

Takk :HeartpinkHvor mye blødninger hadde du med sistemann? Som en mens? :)

Blødde rent blod fra uke 8-9, alt var helt fint, var bare en irritert mormunn. Jeg ble konisert i 2017 pga alvorlige celleforandringer, ble gravid i mars 2018. Så det kan være grunnen for min del, men det var helt ufarlig. Håper det går bra med lille i magen din:Heartred

For en koselig tråd! Krysser fingrene for at det går veien, håper du oppdaterer oss her etter TUL og at et lite hjerte banker :Heartred

Wæææ! Så utrolig spennende dette var!!! Håper så veldig at alt er i skjønneste orden:D

Sniker litt.
Gratulerer så mye med spire i magen. For en deilig overraskelse på en fredag!

Jeg begynte selv å blø ved antatt mens, og blødde MYE i 17 dager før jeg tok en test. Langt mer enn vanlig mens, og med koagler og klumper. Tok kun en test fordi jeg var så kvalm. Blødningen sluttet ikke, og på UL på sykehuset ble det påvist hematom. Fordelen var at fosteret hadde det helt fint :) Utifra det du skriver tenker jeg kanskje at du kan ha det samme?
Greit å få tatt en TUL så snart det lar seg gjøre.

Uansett er det en helt fantastisk nyhet at det er en liten der nå :Heartred Kos deg med det, og tenk på at blødninger ofte kan være helt uskyldige.

Åh, herlighet! For en fantastisk nyhet. Nå håper jeg det viser seg at alt er fint, og at mirakelspira holder helt til mål ❤️

Så spesielt dette er! Håper inderlig for deg at du får gode nyheter på UL! Hadde vært koselig å fått deg med i Juli-gruppa vår :Heartred

Sniker litt.
Gratulerer så mye med spire i magen. For en deilig overraskelse på en fredag!

Jeg begynte selv å blø ved antatt mens, og blødde MYE i 17 dager før jeg tok en test. Langt mer enn vanlig mens, og med koagler og klumper. Tok kun en test fordi jeg var så kvalm. Blødningen sluttet ikke, og på UL på sykehuset ble det påvist hematom. Fordelen var at fosteret hadde det helt fint :) Utifra det du skriver tenker jeg kanskje at du kan ha det samme?
Greit å få tatt en TUL så snart det lar seg gjøre.

Uansett er det en helt fantastisk nyhet at det er en liten der nå :Heartred Kos deg med det, og tenk på at blødninger ofte kan være helt uskyldige.

Så godt å høre at det har gått så bra med deg:Heartpink Det høres veldig likt ut. Jeg er ganske sikker på at det er et hematom. Jeg hadde et hematom som vokste da jeg mistet i MA i september. Vi tror det var hematomet som gjorde jeg mistet for tilslutt lå hele blodansamlingen rundt hele morkaken. Den gangen bare spottet jeg, det kom aldri ut slike mengder som det gjorde sist uke.

Jeg ser statistikk på nettet at de som har store hematom så er sjansen for at fosteret klarer seg 50/50, så jeg får bare krysse fingrene for at jeg har oddsen på min side denne gangen :Heartpink

Back
Topp