Se der ja! 2-3 er jo innafor, det?![]()
Ja, takk for at du gir meg optimisme
For en sjokkerende dag 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se der ja! 2-3 er jo innafor, det?![]()
For en sjokkerende dag 
Nei, ikke noe er lite herVi bor i Oslo sentrum
Og vil helst ikke ha noe virus i de første kritiske ukene med spire i magen, men nå er jo det bare 1 uke til jeg er i uke 6 så da kan jeg like gjerne bare booke meg ul time hos gynekologen
![]()
Ja, takk for at du gir meg optimismeFor en sjokkerende dag
![]()
Glad på dine vegne! "Tr" kom vel litt tidligere enn normalt? Må ha vært en ekstrem festeblødning av noe slag.![]()

Ja, TR kom på 10dpo, men jeg har blødd masse! Med klumper. Mye mer enn en vanlig mens. Jeg har liksom trodd det bare er fordi mensen er mer kraftig etter MA. Det er derfor jeg ikke har tatt en graviditetstest før nå. Jeg blør nå også, men bare litt friskt blod på papiret![]()
Gratulerer så mye med kjempefine positive testerjeg har blødd en god del hittil i graviditeten + spotter hver dag og jeg er enda gravid. Er 7+4 idag. Man kan blø uten at det betyr at det går galt
jeg blødde flere ganger i mitt forrige svangerskap også, og ut kom ei frisk og fin jente for snart et år siden
![]()

Ikke for å være den kjipe her, men har selv mistet i MA 2 ganger så tenker at det også kan være greit å forbrede seg psykisk på at det er en SA du har hatt. Tar jo litt tid før hcg går ut av kroppen etter en SA, så det kan være det som slår ut på testen.
Men ønsker og håper jo så klart at du er gravid![]()
Håper og krysser fingrene for at alt står bra til

Du er gravidGratulerer så mye med spiren i magen
Kan hende du har mistet en tvilling, eller at du bare er uheldig og blør, men ingenting er galt
Hadde blødninger med sistemann, og det gikk heldigvis bra
![]()
Hvor mye blødninger hadde du med sistemann? Som en mens? Ikke for å være den kjipe her, men har selv mistet i MA 2 ganger så tenker at det også kan være greit å forbrede seg psykisk på at det er en SA du har hatt. Tar jo litt tid før hcg går ut av kroppen etter en SA, så det kan være det som slår ut på testen.
Men ønsker og håper jo så klart at du er gravid![]()
Men ville ikke da testen før blødning vært positiv?
For en utrolig tråd å lese i dag, gratulerer så myeHåper og krysser fingrene for at alt står bra til
Btw, det finnes små legekontor i Oslo også. Forrige graviditet brukte jeg Sagene ring legekontor. Men siden det straks blir uke 6 er det kanskje greit å vente uansett![]()
TakkHvor mye blødninger hadde du med sistemann? Som en mens?
![]()

Kos deg med det, og tenk på at blødninger ofte kan være helt uskyldige.
Sniker litt.
Gratulerer så mye med spire i magen. For en deilig overraskelse på en fredag!
Jeg begynte selv å blø ved antatt mens, og blødde MYE i 17 dager før jeg tok en test. Langt mer enn vanlig mens, og med koagler og klumper. Tok kun en test fordi jeg var så kvalm. Blødningen sluttet ikke, og på UL på sykehuset ble det påvist hematom. Fordelen var at fosteret hadde det helt fintUtifra det du skriver tenker jeg kanskje at du kan ha det samme?
Greit å få tatt en TUL så snart det lar seg gjøre.
Uansett er det en helt fantastisk nyhet at det er en liten der nåKos deg med det, og tenk på at blødninger ofte kan være helt uskyldige.
Det høres veldig likt ut. Jeg er ganske sikker på at det er et hematom. Jeg hadde et hematom som vokste da jeg mistet i MA i september. Vi tror det var hematomet som gjorde jeg mistet for tilslutt lå hele blodansamlingen rundt hele morkaken. Den gangen bare spottet jeg, det kom aldri ut slike mengder som det gjorde sist uke.