Hårløs!

Noen som vet når det begynner å normalisere seg? Er så tynnhåret nå at jeg føler meg helt grusom :( og så blir det såååå fort fett!!! Truet med å klippe av meg hele håret for så å la det gro ut igjen, men da protesterte mannen i huset høylytt! Haha :)
Ja, det blir fryktelig fort fett... Tørrsjampo er min beste venn om dagen:P

Jeg vurderer å klippe meg om dagen! Ca annethvert år blir jeg drittlei langt hår, og får meg en litt lang bob, så tror kanskje det blir julefrisyren i år også;) det floker så voldsomt om dagen, og hvis håret er litt kortere, så er det ikke så langt for de nye hårene å komme ned:P så slipper det lange håret å se så ustelt ut!

Ja, det blir fryktelig fort fett... Tørrsjampo er min beste venn om dagen:P

Jeg vurderer å klippe meg om dagen! Ca annethvert år blir jeg drittlei langt hår, og får meg en litt lang bob, så tror kanskje det blir julefrisyren i år også;) det floker så voldsomt om dagen, og hvis håret er litt kortere, så er det ikke så langt for de nye hårene å komme ned:P så slipper det lange håret å se så ustelt ut!

Tørrshampoen er i daglig bruk ja ;) Vurderer å klippe meg jeg også. Har skulderlangt hår nå, så mannen er livredd jeg skal komme hjem med en kort frisyre :P Men litt kortere og oppklipt tror jeg vil hjelpe på så det ikke føles så flatt ut. Og så har jeg lest at babyshampo skal hjelpe mot fett hår, så det skal jeg handle inn idag ;)

Frisøren min sier at det ikke har sammenheng med amming.
Men når en er gravid blir håret ofte tykkere pga mer blod og endret hormoner og når dette går tilbake til normalen vil de fleste miste en del hår uavhengig av de ammer eller ikke.

Jeg ammer ikke og startet og miste hår samtidig som de på barselgruppen min som ammer.
Signerer den. Jeg ammer ikke, men mister mye hår likevel.

Tørrshampoen er i daglig bruk ja ;) Vurderer å klippe meg jeg også. Har skulderlangt hår nå, så mannen er livredd jeg skal komme hjem med en kort frisyre :P Men litt kortere og oppklipt tror jeg vil hjelpe på så det ikke føles så flatt ut. Og så har jeg lest at babyshampo skal hjelpe mot fett hår, så det skal jeg handle inn idag ;)
Ja, mitt har nå kommet ca i "puppehøyde":P men veldig godt å få det litt kortere innimellom! Så lenge det er nedenfor ørene så funker det for meg, men jeg har litt fall i håret som gjør at hvis det blir kortere så kryper det oppover... Får bare skryt hver gang jeg klipper meg:) går jo aldri med det løst om dagen, fett/tørt/pistrete, da blir det hestehale eller ball på hodet...

Kanskje babyshampo er trikset:) si fra om det funker da;)

Back
Topp