Hårløs!

klatremusa

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Junibarna 2019
Snøkrystallene2021❄️
Bare meg som mister dotter med hår? Såå frustrerende. Ser ut som et fuglereir på hodet :p

Åååå ja! Hårbørsten er full av hår etter at jeg har dusjet:p For å ikke snakke om hvordan vasken ser ut når jeg bare grer gjennom håret...:p

Det skjer visst rundt 3 mnd etter fødsel, sa frisøren til meg. Det er ikke spesielt moro, nei. Men så vokser tustene heldigvis ut igjen (og da blir frisyren også ganske interessant ;-)

Ja, både mister masse hår, og har masse småhår som vokser ut igjen, som står rett ut:P

Tror jeg kunne strikket en liten genser av det som har falt ut!! Haha...

Du er ikke alene!!
Etter alt som har kommet synes jeg det er rart at jeg har hår på hodet enda :p

Jaaa :( har babyhår på begge sidene som står rett ut! Mister så mye hår når jeg grer håret at jeg blir redd :P

Last edited:
Det er helt sykt hvor mye hår jeg mister!! Kan ikke huske det var så ille sist :O

Samme her. Og neglene brekker og deler seg. Var visst vanlig når en ammer, sa de på apoteket, pga vitamin b mangel. Så nå knaskes vitaminer

Godt i gang med det ja! Trodde jeg slapp unna men det er tydelig at det er nå det begynner. :p

Røyter mye her og! Og det hjelper ikke at lillegutt river i håret mitt tvert han får muligheten til det :p må gå med hestehale hele tiden for å unngå det nå :p

Mister mye etter jeg sluttet å amme, men var klar over det! Mistet ingenting når eg gikk gravid, å da hoper det seg opp med "dødt" hår :-)

Har starta å miste litt hår jeg og, men av erfaring fra tidligere så har jeg starta med nioxin shampo,balsam og leave in hårkur! Anbefales! :)

Noen som vet når det begynner å normalisere seg? Er så tynnhåret nå at jeg føler meg helt grusom :( og så blir det såååå fort fett!!! Truet med å klippe av meg hele håret for så å la det gro ut igjen, men da protesterte mannen i huset høylytt! Haha :)

Samme her. Og neglene brekker og deler seg. Var visst vanlig når en ammer, sa de på apoteket, pga vitamin b mangel. Så nå knaskes vitaminer

Frisøren min sier at det ikke har sammenheng med amming.
Men når en er gravid blir håret ofte tykkere pga mer blod og endret hormoner og når dette går tilbake til normalen vil de fleste miste en del hår uavhengig av de ammer eller ikke.

Jeg ammer ikke og startet og miste hår samtidig som de på barselgruppen min som ammer.

Back
Topp