Håpet om nummer to

Var akkurat det jeg også tenkte, men jeg prøver å være litt obs på at han er eksperten og ikke jeg, så det kan jo hende han har en god grunn? Jeg skrev dette til han i går:

Jeg fikk bare lyst til å følge opp kjapt – jeg er litt bekymret for at det er progesteron jeg egentlig trenger for å forlenge lutealfasen, da den ofte bare er 8–9 dager hos meg. Er det en spesiell grunn til at jeg bør forsøke østradiol i stedet for progesteron?

Jeg ser at jeg hadde et godt progesteronnivå i blodprøven sist, men jeg vet jo ikke hvor lenge nivået holder seg oppe. Har du mulighet til å i tillegg skrive ut Lutinus, Cyclogest eller et annet progesteronpreparat jeg kan bruke?

Jeg vil gjerne gjøre alt jeg kan for å gi kroppen best mulig støtte nå som jeg endelig har hatt en (veldig sen) eggløsning.
Får se hva han svarer!

Nå måtte jeg le litt! :laughing002 Jeg skrev i første mail til han at jeg gjerne kom innom for en time hvis det ikke var i orden å ta dette over mail. Jeg har vippset nå, men jeg så jo i prosessen at dette ikke var firmaet hans jeg vippset til men hans private vippskonto...

Du kan vippse 650kr
Til xx xx xx xx så ser jeg på det i løpet av dagen.
Det blir da en e-konsultasjon.
Jeg har dessverre ikke mulighet til å følge opp
pasientene mine på e-post/sms.

Mvh xxxxxxxxx

Ny mail og endelig fikk jeg progesteron!

Hei.

Resepten din på lutinus er klar, 3x/dag etter eggløsning.
Jeg er ikke helt sikker på om det vil fungere på deg, men det skader ikke, så jeg er enig i at det er verdt et forsøk.
Du kan ta Progynova (østrogen) samtidig, dette er med på å booste slimhinnen din slik at et befruktet egg ev. kan feste seg bedre.

Veien videre må vi nesten avtale etter en ultralyd/fysisk undersøkelse.

Er fortsatt usikker på Progynova, men vi får se, kanskje jeg føler for å ta det litt senere :confused013

Ny mail og endelig fikk jeg progesteron!

Hei.

Resepten din på lutinus er klar, 3x/dag etter eggløsning.
Jeg er ikke helt sikker på om det vil fungere på deg, men det skader ikke, så jeg er enig i at det er verdt et forsøk.
Du kan ta Progynova (østrogen) samtidig, dette er med på å booste slimhinnen din slik at et befruktet egg ev. kan feste seg bedre.

Veien videre må vi nesten avtale etter en ultralyd/fysisk undersøkelse.

Er fortsatt usikker på Progynova, men vi får se, kanskje jeg føler for å ta det litt senere :confused013

Så bra du fikk progesteron, men det andre kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med, for har ingen erfaring med det:angelic::confused005

CD40, 3DPO

FF vil fortsatt ikke sette kryss. Det er sikkert fordi el kom veldig sent, men også fordi jeg har hatt en litt mer gradvis temperaturstigning enn det store klassiske hoppet :dontknow

Vedlegg

• IMG_5357.jpeg
    IMG_5357.jpeg
    233,2 KB · Visninger: 38
CD40, 3DPO

FF vil fortsatt ikke sette kryss. Det er sikkert fordi el kom veldig sent, men også fordi jeg har hatt en litt mer gradvis temperaturstigning enn det store klassiske hoppet :dontknow
Muligens også fordi du mangler noen temperaturer rundt stigningstidspunktet. Men ser jo bra ut til tross sen el da! Sånn, det ser ut som el skjedde.

Muligens også fordi du mangler noen temperaturer rundt stigningstidspunktet. Men ser jo bra ut til tross sen el da! Sånn, det ser ut som el skjedde.
Godt poeng! Glemte litt i farta at jeg ikke fikk tempet forrige lørdag og søndag :angelic: Ja jeg er fornøyd med tempen og utviklingen og jeg føler meg trygg på at jeg faktisk slapp et egg. Nå har jeg startet opp med Lutinus også. Progynova lar jeg være selv om han mente jeg kunne ta de sammen med progesteron.

Ser ut som du er i dpo-land iallefall:love7:hello2

FF tror meg fortsatt ikke :laughing002 Men for hver høye temp nå blir jeg bare mer og mer sikker i min sak. Jeg har hatt eggløsning. Ellers ville jo ikke tempen min steget og fortsatt å holde seg godt over coverline flere dager på rad. Jaja, det er jo ikke sikkert jeg får et kryss, men det betyr jo ikke at jeg ikke hadde el :joyful:

Livet på progesteron er derimot ikke så fett! Merker det veldig tydelig faktisk. Det er litt som å ha lutealfase på steroider… trøtt, lett antennelig, nærtagende. Glad for at jeg fikk det, så jeg skal ta bare fortsette å være takknemlig og ikke klage, dessuten tror jeg det er verst for de rundt meg :laughing002

Vedlegg

• IMG_5367.jpeg
    IMG_5367.jpeg
    214,9 KB · Visninger: 35
FF tror meg fortsatt ikke :laughing002 Men for hver høye temp nå blir jeg bare mer og mer sikker i min sak. Jeg har hatt eggløsning. Ellers ville jo ikke tempen min steget og fortsatt å holde seg godt over coverline flere dager på rad. Jaja, det er jo ikke sikkert jeg får et kryss, men det betyr jo ikke at jeg ikke hadde el :joyful:

Livet på progesteron er derimot ikke så fett! Merker det veldig tydelig faktisk. Det er litt som å ha lutealfase på steroider… trøtt, lett antennelig, nærtagende. Glad for at jeg fikk det, så jeg skal ta bare fortsette å være takknemlig og ikke klage, dessuten tror jeg det er verst for de rundt meg :laughing002
Helt enig i at tempen tyder på eggløsning, men husk at det som gir høy temperatur er progesteron. Siden du går på progesteron nå så betyr det at du har god effekt av progesteron, men man kan ikke da bruke tempkurven som en bekreftelse på at el har skjedd. Man må egentlig bare stole på el tester, symptomer og så sørge for å begynne på progesteron etter ca 3 dager med temp økning (3dpo). Du hadde jo fin økning før du begynte på progesteron så vil tro at egget løsnet :cool:

Helt enig i at tempen tyder på eggløsning, men husk at det som gir høy temperatur er progesteron. Siden du går på progesteron nå så betyr det at du har god effekt av progesteron, men man kan ikke da bruke tempkurven som en bekreftelse på at el har skjedd. Man må egentlig bare stole på el tester, symptomer og så sørge for å begynne på progesteron etter ca 3 dager med temp økning (3dpo). Du hadde jo fin økning før du begynte på progesteron så vil tro at egget løsnet :cool:
Hehe, ja jeg har vært dønn sikker på el hele veien på grunn av alle symptomene i tillegg til positiv test og tempoøkning. Jeg ville bare at FF skulle sette et kryss for å se om den var enig i den eksakte datoen, men det spiller jo egentlig liten rolle i det store og hele

CD50 - 13DPO

Må le litt for meg selv av den overskriften, ganske surrealistiske tall :laughing002 Ikke så mye å melde på fertilitetsfronten egentlig. Vi har vært ei hel uke i Dyreparken og jeg la bevisst igjen tester og temp hjemme. Det var litt viktig for meg og oss og ta helt ferie en stund. Vi hadde jo gjort vårt beste og det gjensto bare venting.

Jeg har helt åpenbart veldig god effekt av progesteron ettersom jeg sitter her 13DPO og ingen mens i sikte! :joyful: Det er en seier i seg selv. Jeg klinte til med tre tester på fredagskvelden da vi kom hjem, men de var jo negative. Alle tester siden har også vært negative, selv om chatGPT mente at dagens kunne være starten på noe. Det tar jeg med verdens største klype salt etter å ha sett andres erfaringer.

Jeg tester i morgen tidlig og i overimorgen, men om den fortsatt er negativ så slutter jeg på progesteron fra 15DPO. Kjenner meg egentlig litt klar for å bli ferdig med denne syklusen. Jeg er også mektig lei av å være frøken sur og prompete Lutinus :angry4 Jeg har altså så kort lunte som jeg aldri har hatt i hele mitt liv. Blir ikke så mye bedre av at jeg stadig må gå rundt med stikkpiller og aplikator i veska og sette vagitorier på offentlige toaletter mens vi er på sommerferie :bootyshake

Jeg vil jo veldig gjerne håpe, men det er ikke like mye håp igjen som da jeg fyrte av tre tester på fredagskvelden :laughing002 neste syklus blir det dobbel dose Letrozol, blir sikkert en fest det også! Og papirene fra Porsgrunn har kommet, så da er det bare å sette i gang og skaffe politiattester og alt det andre som skal til. Og vi skal så klart sette oss på ringeliste! :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_5601.jpeg
    IMG_5601.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 34
  • IMG_5605.jpeg
    IMG_5605.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 35
  • IMG_5612.jpeg
    IMG_5612.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 35
  • IMG_5623.jpeg
    IMG_5623.jpeg
    1.013 KB · Visninger: 34
CD3

Jeg har veldig ferie om dagen merker jeg. Tenker å begynne med temping igjen i morgen, men det har vært nydelig med en lengre tempepause! Ellers ligger telefonen et godt stykke utenfor rekkevidde mesteparten av tiden. Jeg bruker for det meste mitt trofaste kamera til å ta bilder, mail og Teams har jeg skrudd av varsler på, og jeg elsker å ikke være tilgjengelig for hvermannsen til enhver tid. Det hender at jeg ikke ser på tlf før jeg skal legge meg om kvelden, så ser jeg et tapt anrop og tenker å ringe dagen etter, men som regel glemmer jeg det og :laughing002 De som kjenner meg godt vet at ikke jeg mener noe vondt, det betyr bare at jeg har skikkelig ferie :Heartred

I dag har jeg tatt første dose med dobbel Letrozol. Vanskelig å si om jeg merker så mye, men kanskje litt amper eller kort lunte? Men vi hadde oss en liten kosestund i dusjen etter at mini hadde lagt seg, og jeg kom altså så innmari fort! Jeg brukte min trofaste womanizer, men jeg gjorde ikke mye mer enn å sette den på før øynene rullet bakover :laughing002:joyful:

Vi er hjemom nå for å få vasket litt klær, men i morgen kveld går turen videre til fjells sammen med gode venner! Da blir det fjellturer, bading, sykling, spa og masse god mat :joyful: uka etter skal vi sørover igjen på sommerhyttetur, masse reising og opplevelser, akkurat som jeg liker det best :joyful:

CD10

Så har vi kommet så langt, det går jammen fort når jeg er i komplett feriemodus! :joyful: Akkurat kommet hjem etter en uke til fjells og i morgen reiser vi nedover til Sørlandet igjen. Elsker sånne ferier fulle av eventyr og så lite tid som mulig hjemme. Det var så fantastisk på fjellet, sykkelturer, toppturer, bading i fjellvann, pølser på bålet, kortstokk, spa, gårdsdyr…. :Heartred Jeg har til og med dristet meg utpå og tatt et par glass vin! Det har gått fint de gangene jeg har holdt meg til hvitvin og ikke drukket mer enn to glass, men jeg kommer til å gå tilbake til å være avholds etter ferien.

Jeg har gjort meg ferdig med 5 dager på dobbel dose Letrozol, nå venter jeg bare i spenning på el. Hadde et interessant «dip» i dag, men om jeg skal tro testene er det lite på gang. Tar en til kvelden nå for å være sikker.

Vedlegg

• IMG_5975.jpeg
    IMG_5975.jpeg
    223 KB · Visninger: 27
  • IMG_5974.jpeg
    IMG_5974.jpeg
    172,2 KB · Visninger: 28
Jaja… oppdaget da jeg skulle legge meg i går kveld at jeg har reist fra termometeret på fjellet. Fikk ikke tempet i dag, men fant et nytt på et apotek ikke så langt hjemmefra, så jeg la inn en klikk og hent ordre. Problemet er bare at jeg glemte å hente det og nå sitter vi i bilen på vei sørover:laughing002 Prøver iherdig å finne noe på nett i nærheten av Kragerø, men det ser dårlig ut gitt… får bare bestille et nytt fra babyplan og gjenoppta tempingen når det er på plass…

Hei!
Har lest gjennom hele dagboken din nå og vil gjerne følge med videre her. Jeg er i en ganske lik situasjon selv da jeg selv i årsskiftet 2022/23 fikk påvist veldig lave eggreserver. Målte amh flere ganger og det var alt fra 0.1, 0.3, 0.4, 0 7 og 0.9. Høy FSH. Hadde som regel 5 follikler på ultralyd. Har du vært og tatt noen ultralyd og fått sett antall antrale follikler? Man ser på dette i kombinasjon med amh. Jeg ble faktisk gravid da i prøveperiode 16 og har nå en nydelig datter på 7 måneder :love7 Ingen av legene hadde noe særlig med tro på at det skulle gå, men er der egg så er der håp!
Tok progesterontilskudd pga kort lutealfase sånn som deg.
Nå er vi i gang med å prøve på baby nr 2 siden jeg tross alt ikke kan vente med å starte prøvingen siden eggreservene er så lave. Kanskje lykkes vi, kanskje må vi instille oss på at vi ikke kan få flere barn... Enn så lenge har jeg fortsatt en syklus, men som er noe ustabil. Kjenner så altfor godt alle følelsene du sitter med :Heartred
Høres forresten ut som en utrolig deilig ferie!

Hei!
Har lest gjennom hele dagboken din nå og vil gjerne følge med videre her. Jeg er i en ganske lik situasjon selv da jeg selv i årsskiftet 2022/23 fikk påvist veldig lave eggreserver. Målte amh flere ganger og det var alt fra 0.1, 0.3, 0.4, 0 7 og 0.9. Høy FSH. Hadde som regel 5 follikler på ultralyd. Har du vært og tatt noen ultralyd og fått sett antall antrale follikler? Man ser på dette i kombinasjon med amh. Jeg ble faktisk gravid da i prøveperiode 16 og har nå en nydelig datter på 7 måneder :love7 Ingen av legene hadde noe særlig med tro på at det skulle gå, men er der egg så er der håp!
Tok progesterontilskudd pga kort lutealfase sånn som deg.
Nå er vi i gang med å prøve på baby nr 2 siden jeg tross alt ikke kan vente med å starte prøvingen siden eggreservene er så lave. Kanskje lykkes vi, kanskje må vi instille oss på at vi ikke kan få flere barn... Enn så lenge har jeg fortsatt en syklus, men som er noe ustabil. Kjenner så altfor godt alle følelsene du sitter med :Heartred
Høres forresten ut som en utrolig deilig ferie!
Så koselig at du stakk innom her :happy::Heartred og misforstå meg rett, så deilig å høre at det er flere som har det som meg der ute! Ikke fordi jeg ønsker dette på noen, men det er alltid en trøst å vite at man ikke alene, og i hvert fall når dere har lyktes en gang til tross for lav AMH.

Jeg var på ultralyd forrige syklus på cd10. Det var min første syklus på Letrozol, men da var det ingen egg å se. Altså gynekologen sa at han så egg, men ingen follikler som kunne tyde på nærstående eggløsning. Han trengte egentlig ikke si noe for jeg så jo på skjermen at der var det ingenting :sorry: Jeg har ikke forhøyet FSH, så gynekologen mente at det er gode muligheter for at de eggene jeg har igjen har fin kvalitet, men det virker som om kroppen har vanskelig for å modne og slippe egg for tiden. Tok dobbel dose Letrozol denne syklusen og el-testene er fortsatt skikkelig negative på cd14…

Veldig spennende at dere er i gang med nummer to da! Skjønner deg veldig godt, hadde jeg visst om dette ville jeg aldri ventet så lenge som vi gjorde :Heartred Håper vi begge kommer oss gjennom med en terminspire til slutt!

CD18

Jeg har debattert frem og tilbake med chatgpt, sammenlignet alle symptomer og tolket alle el-tester, men jeg er fortsatt ikke sikker fordi jeg ikke har tempet... Kanskje hadde jeg el på CD15, men kanskje ikke. Jeg fikk aldri helt positive tester, men de ble ganske sterke (opp mot 0,7) i premom før de ble veldig svake igjen, typ ned på 0,2-0,1. Jeg hadde også eggehvitte noen dager, cd13,14 og 15. Den gangen jeg ble gravid med datteren vår fikk jeg ikke positiv el-test, bare en liten økning, men langt fra positiv, så det kan jo ha skjedd denne gangen og. Eller så kan toppen har vært veldig kort og kommet på natten eller mellom tester :confused005

Jeg har bestilt PdG tester fra Babyplan, men de er fryktelig treige om dagen så vi får se om jeg rekker å få dem innen cd21... Jeg vil ikke begynne med Lutinus før jeg vet med sikkerhet at jeg har hatt el, men jeg kan ikke vente alt for lenge etter el med å begynne på progesteron heller når jeg har så korte lutealfaser.... Dilemma!

Jeg skal se an hva som skjer med bestillingen min, men jeg kan sikkert også ta en tur innom fastlegen og ta en kjapp blodprøve der hvis det blir nødvendig. Jeg bestilte jo nytt termometer og noen flere tester på mandag i forrige uke, men det står fortsatt i appen til posten at "Avsender har varslet oss om at en pakke er på vei til vår terminal...." Hvis de skal bruke så lang tid kan jeg likegodt begynne å handle et annet sted. Bare fryktelig irriterende at vanlige apotek ikke selger PdG tester...

Så sånn går nu dagan. Første dag tilbake på jobb i dag og det var jammen tungt. Heldigvis er det veldig stille og rolig her så jeg får tid og rom til å gå gjennom innboksen min og oppdatere meg på alt som har skjedd de siste ukene i fred og ro. Det kommer til å bli noen knalltøffe uker frem til slutten av oktober, med reiser og arrangementer som jeg har ansvaret for på løpende bånd. September blir nok den mest krevende måneden. Men så blir det en litt mer fornøyelig jobbreise til et litt mer eksotisk sted i november/desember hvor jeg for det meste skal drive research og planlegging av et kommende arrangement... Får bare nyte freden på kontoret litt til før det begynner å ta seg opp allerede i morgen! :excited001

Så koselig at du stakk innom her :happy::Heartred og misforstå meg rett, så deilig å høre at det er flere som har det som meg der ute! Ikke fordi jeg ønsker dette på noen, men det er alltid en trøst å vite at man ikke alene, og i hvert fall når dere har lyktes en gang til tross for lav AMH.

Jeg var på ultralyd forrige syklus på cd10. Det var min første syklus på Letrozol, men da var det ingen egg å se. Altså gynekologen sa at han så egg, men ingen follikler som kunne tyde på nærstående eggløsning. Han trengte egentlig ikke si noe for jeg så jo på skjermen at der var det ingenting :sorry: Jeg har ikke forhøyet FSH, så gynekologen mente at det er gode muligheter for at de eggene jeg har igjen har fin kvalitet, men det virker som om kroppen har vanskelig for å modne og slippe egg for tiden. Tok dobbel dose Letrozol denne syklusen og el-testene er fortsatt skikkelig negative på cd14…

Veldig spennende at dere er i gang med nummer to da! Skjønner deg veldig godt, hadde jeg visst om dette ville jeg aldri ventet så lenge som vi gjorde :Heartred Håper vi begge kommer oss gjennom med en terminspire til slutt!
Vet akkurat hva du mener med at det er fint å høre om andre som står midt oppi dette :Heartred
Så utrolig kjedelig at kroppen har vansker med å modne egg så det blir lange sykluser. Jeg blir alltid så skuffa hvis jeg er hos gynekolog og det ikke er tegn på noe modning. Krysser fingrene for at dobbelt dose med Letrozol kan hjelpe for deg
CD18

Jeg har debattert frem og tilbake med chatgpt, sammenlignet alle symptomer og tolket alle el-tester, men jeg er fortsatt ikke sikker fordi jeg ikke har tempet... Kanskje hadde jeg el på CD15, men kanskje ikke. Jeg fikk aldri helt positive tester, men de ble ganske sterke (opp mot 0,7) i premom før de ble veldig svake igjen, typ ned på 0,2-0,1. Jeg hadde også eggehvitte noen dager, cd13,14 og 15. Den gangen jeg ble gravid med datteren vår fikk jeg ikke positiv el-test, bare en liten økning, men langt fra positiv, så det kan jo ha skjedd denne gangen og. Eller så kan toppen har vært veldig kort og kommet på natten eller mellom tester :confused005

Jeg har bestilt PdG tester fra Babyplan, men de er fryktelig treige om dagen så vi får se om jeg rekker å få dem innen cd21... Jeg vil ikke begynne med Lutinus før jeg vet med sikkerhet at jeg har hatt el, men jeg kan ikke vente alt for lenge etter el med å begynne på progesteron heller når jeg har så korte lutealfaser.... Dilemma!

Jeg skal se an hva som skjer med bestillingen min, men jeg kan sikkert også ta en tur innom fastlegen og ta en kjapp blodprøve der hvis det blir nødvendig. Jeg bestilte jo nytt termometer og noen flere tester på mandag i forrige uke, men det står fortsatt i appen til posten at "Avsender har varslet oss om at en pakke er på vei til vår terminal...." Hvis de skal bruke så lang tid kan jeg likegodt begynne å handle et annet sted. Bare fryktelig irriterende at vanlige apotek ikke selger PdG tester...

Så sånn går nu dagan. Første dag tilbake på jobb i dag og det var jammen tungt. Heldigvis er det veldig stille og rolig her så jeg får tid og rom til å gå gjennom innboksen min og oppdatere meg på alt som har skjedd de siste ukene i fred og ro. Det kommer til å bli noen knalltøffe uker frem til slutten av oktober, med reiser og arrangementer som jeg har ansvaret for på løpende bånd. September blir nok den mest krevende måneden. Men så blir det en litt mer fornøyelig jobbreise til et litt mer eksotisk sted i november/desember hvor jeg for det meste skal drive research og planlegging av et kommende arrangement... Får bare nyte freden på kontoret litt til før det begynner å ta seg opp allerede i morgen! :excited001
Kjenner til forvirringen rundt el-tester som aldri blir helt positive. Har opplevd det selv enkelte ganger og har tydeligvis hatt eggløsning likevel de syklusene. Når du har hatt el-slim og alt er det nok gode sjanser for at eggløsning har vært tenker jeg. Isåfall kan det jo virke som dobbelt dose med Letrozol kan ha hatt effekt da.

De testene fra Babyplan, er det sånn som måler progesteron? Fortell gjerne erfaringen din med de når du får testet da. Håper du rekker det denne syklusen. Syntes stort sett de pleier å komme veldig kjapt i posten fra billige-tester, men kanskje det er noe med ferietid.

Jeg opplevde forresten for noen uker siden det samme at det bare sto "avsender har varslet om en pakke..." Det var en annen nettbutikk da. Det sto sånn lenge og til slutt tok jeg kontakt med nettbutikken. Viste seg at de ikke kunne finne pakken så de sendte meg da en ny som kom uniddelbart. Så hvis det fortsetter sånn kan det jo være lurt å høre litt. Kanskje er det noen urutinerte ferievikarer eller noe som har tullet med noe?

De testene fra Babyplan, er det sånn som måler progesteron? Fortell gjerne erfaringen din med de når du får testet da. Håper du rekker det denne syklusen. Syntes stort sett de pleier å komme veldig kjapt i posten fra billige-tester, men kanskje det er noe med ferietid.

Jeg opplevde forresten for noen uker siden det samme at det bare sto "avsender har varslet om en pakke..." Det var en annen nettbutikk da. Det sto sånn lenge og til slutt tok jeg kontakt med nettbutikken. Viste seg at de ikke kunne finne pakken så de sendte meg da en ny som kom uniddelbart. Så hvis det fortsetter sånn kan det jo være lurt å høre litt. Kanskje er det noen urutinerte ferievikarer eller noe som har tullet med noe?
Ja det er sånne som skal måle progesteron, skal melde tilbake når jeg har fått testet de ut :joyful: De kom i postkassa i dag, men den andre pakken jeg bestilte før denne, den står fortsatt fast et eller annet sted. Har sendt en mail til babyplan og etterlyst den nå.

Dessverre har nok både tester og alt kommet for sent til at jeg kunne bekrefte el :sorry: Spottet litt i går, spottet mer i dag morges, men nå ser det ut til at tr er i gang :sad010på CD21.... Så da ble det 5 dager med lutealfase om jeg hadde el på CD15 som antatt... Hadde liksom tenkt at jeg skulle rekke å ta den forbanna pdg testen i dag og begynne på progesteron med en gang om den var positiv og at dette skulle være i tide til å redde lutealfasen min som vanligvis har vært på 9 dager..... Kjenner at jeg ikke orker å bli ordentlig lei meg eller sint, men jeg er det jo selvfølgelig likevel...

Jeg får prøve å trøste meg med at mens nå antageligvis er en positiv indikator på at dobbel dose letrozol faktisk ga meg eggløsning. Men det eneste jeg klarer å tenke på nå er at jeg har "kastet bort et egg" ved å ikke ta progesteron i tide...:sorry:

Mens jeg satt og skrev dette kom svaret fra BP om at posten hadde rotet bort pakka mi, men den er lokalisert og blir sendt snart visstnok.

Back
Topp