CD18
Jeg har debattert frem og tilbake med chatgpt, sammenlignet alle symptomer og tolket alle el-tester, men jeg er fortsatt ikke sikker fordi jeg ikke har tempet... Kanskje hadde jeg el på CD15, men kanskje ikke. Jeg fikk aldri helt positive tester, men de ble ganske sterke (opp mot 0,7) i premom før de ble veldig svake igjen, typ ned på 0,2-0,1. Jeg hadde også eggehvitte noen dager, cd13,14 og 15. Den gangen jeg ble gravid med datteren vår fikk jeg ikke positiv el-test, bare en liten økning, men langt fra positiv, så det kan jo ha skjedd denne gangen og. Eller så kan toppen har vært veldig kort og kommet på natten eller mellom tester
Jeg har bestilt PdG tester fra Babyplan, men de er fryktelig treige om dagen så vi får se om jeg rekker å få dem innen cd21... Jeg vil ikke begynne med Lutinus før jeg vet med sikkerhet at jeg har hatt el, men jeg kan ikke vente alt for lenge etter el med å begynne på progesteron heller når jeg har så korte lutealfaser.... Dilemma!
Jeg skal se an hva som skjer med bestillingen min, men jeg kan sikkert også ta en tur innom fastlegen og ta en kjapp blodprøve der hvis det blir nødvendig. Jeg bestilte jo nytt termometer og noen flere tester på mandag i forrige uke, men det står fortsatt i appen til posten at "Avsender har varslet oss om at en pakke er på vei til vår terminal...." Hvis de skal bruke så lang tid kan jeg likegodt begynne å handle et annet sted. Bare fryktelig irriterende at vanlige apotek ikke selger PdG tester...
Så sånn går nu dagan. Første dag tilbake på jobb i dag og det var jammen tungt. Heldigvis er det veldig stille og rolig her så jeg får tid og rom til å gå gjennom innboksen min og oppdatere meg på alt som har skjedd de siste ukene i fred og ro. Det kommer til å bli noen knalltøffe uker frem til slutten av oktober, med reiser og arrangementer som jeg har ansvaret for på løpende bånd. September blir nok den mest krevende måneden. Men så blir det en litt mer fornøyelig jobbreise til et litt mer eksotisk sted i november/desember hvor jeg for det meste skal drive research og planlegging av et kommende arrangement... Får bare nyte freden på kontoret litt til før det begynner å ta seg opp allerede i morgen!