Koalabjørn
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
✨Juniverse 2026✨
♡ Babymais2026 ♡
Nå er det bare å legge inn alle aksjer dere kan! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja nå er det bare å jobbe på! Fikk lagt i går kveld, og siden vi begge hadde hjemmekontor i dag, ble det en lunsjrunde og så blir det sikkert igjen til kveldenNå er det bare å legge inn alle aksjer dere kan!![]()

Hadde bra trøkk i går da, så jeg får trøste meg med det og heller rusle meg en rolig runde og høre på fuglene eller noe sånt 
Kan se sånn ut jaIkke helt enda, men den er stigende så kanskje blir den positiv i kveld, eggløsning i morgen og deretter et temphopp på onsdag?![]()
![]()
Her er det jo bare å humpe i vei til tissen blir seig 

Akkurat det skal jeg si til mannen etterpåKan se sånn ut jaHer er det jo bare å humpe i vei til tissen blir seig
![]()

Håper det var gullegget du så på ultralydenDet var jammen godt jeg løp meg en ordentlig hard tur i går kveld, for i dag sa gynekologen at jeg helst ikke bør løpe på noen dager. At det kan blir for mye humping og skumping rett og slett... Jeg skal absolutt høre på alle råd jeg får, det var bare litt kjipt for jeg pleier å ha så innmari bra trøkk i beina rundt elHadde bra trøkk i går da, så jeg får trøste meg med det og heller rusle meg en rolig runde og høre på fuglene eller noe sånt
![]()
Jeg fikk se egget som ble til datteren min på ultralyd, det er litt artig å tenke på. Det at du ikke skulle trene så hardt rundt EL, var det for at hard trening kan gjøre det vanskeligere å lykkes? Aldri hørt det rådet før, men har lurt på det.. 
Vet du, jeg spurte faktisk ikke om han kunne utdype hvorfor jeg ikke burde løpe. Han sa at det kan bli for mye skumping bare... Jeg spurte min gode venn ChatGPT og fikk følgende svar:Håper det var gullegget du så på ultralydenJeg fikk se egget som ble til datteren min på ultralyd, det er litt artig å tenke på. Det at du ikke skulle trene så hardt rundt EL, var det for at hard trening kan gjøre det vanskeligere å lykkes? Aldri hørt det rådet før, men har lurt på det..
![]()
Tempen fikk en aldri så liten dip i dag, så det styrker egentlig antagelsen om at i dag er el-dagen. Ikke spør hva som skjedde på cd6, alt var som normalt 
Oi, det var stor forskjell! Hørt mye dårlig om tester fra Normal ja, så bare å styre unna tydeligvis.CD13
Toppen kan ha passert uten at jeg fikk fanget den, eller så kommer den snart, eller så var det rett og slett toppen jeg hadde i gårTempen fikk en aldri så liten dip i dag, så det styrker egentlig antagelsen om at i dag er el-dagen. Ikke spør hva som skjedde på cd6, alt var som normalt
Jeg har hatt noen tester kjøpt på Normal liggende. Jeg likte de ikke noe særlig så jeg tenkte at jeg nå likegodt kunne bruke de opp. I går kveld og i dag tidlig tok jeg disse testene på samme urin som babyplantestene. For en forskjell?!? Jeg skal i allefall aldri kjøpe el-tester på Normal mer…
Interessant! Takk for infoVet du, jeg spurte faktisk ikke om han kunne utdype hvorfor jeg ikke burde løpe. Han sa at det kan bli for mye skumping bare... Jeg spurte min gode venn ChatGPT og fikk følgende svar:
Ja, det rådet har jeg hørt flere gynekologer gi — spesielt når man har en moden follikkel og er rett før/under eggløsning.
Grunnen er ikke at selve løpeturen nødvendigvis skader egget, men at:
Rolige aktiviteter som gåturer, lett styrketrening, yoga eller rolig sykling går helt fint. Så det betyr ikke at du må ligge på sofaen, bare at du bør droppe de mest intense eller "skumpete" øktene akkurat nå.
- Rett før eggløsning er follikkelen ganske stor og spent, og hard fysisk aktivitet med mye risting/skumping kan i teorien påvirke follikkelen eller gjøre at den sprekker litt for tidlig.
- Etter eggløsning ønsker man at egget og slimhinnen får best mulig forhold, og da er det enkelte leger som anbefaler å unngå veldig høyintensiv aktivitet de første dagene, for å være på den helt sikre siden.
- Dette gjelder særlig aktiviteter med mye støt (løping, hopp, hard sykling på ujevnt underlag).
Ja det er helt klart første og siste gang jeg kjøper de testene der!Oi, det var stor forskjell! Hørt mye dårlig om tester fra Normal ja, så bare å styre unna tydeligvis.
Det kan jo se ut som toppen din kanskje kan ha vært i går ja, selv om du ikke har fått fanget opp en helt positiv test. Blir spennende å følge med på tempøkning da og om de synker ytterligere nå. Pleier du å merke noen spesielle symptomer rundt eggløsning?

men jeg klarte visst å finne toppen. Nå har jeg gått meg en lang tur og så fort frøkna har sovnet er det bare én ting igjen på dagens agenda 

Hurra!Var fryktelig spent da jeg kom hjem fra jobb i dag, hadde selvfølgelig glemt å ta med tester på kontoretmen jeg klarte visst å finne toppen. Nå har jeg gått meg en lang tur og så fort frøkna har sovnet er det bare én ting igjen på dagens agenda
![]()

Var nok litt mer utvannet urin på denne kveldstesten, men det hadde gått mer enn to timer siden jeg tisset sist. Håper testen i morgen tidlig blir enda mer negativ 
vi ler litt av det for tiden; «stakkars mann som må ligge så mye med kona si» 

Så braOMG! Kom plutselig på at jeg har glemt å notere ned i dagboka her at jeg faktisk har slutta å snuse#feriehjerne! Jeg trappa ned noen uker før ferien og allerede første ferieuka var jeg helt snusfri. Så jeg har nå offisielt vært 100% nikotinfri i 7 uker
![]()
Det er skikkelig godt jobba og bra for fertiliteten