Håpet om nummer to <3

PP3 CD12

Litt pessimist i dag. Det er 5 dager siden mensenslutt, og på de fem dagene har jeg har NULL utflod! Helt tørt der nede! Det må jo være et dårlig tegn? Pleier alltid å ha utflod, uansett hvor i syklusen.

jeg drikker min siste kopp salvie-te i dag og tar siste kapsel bidronninggele. Har lest at det kan hindre eggløsning hos noen, og tar ingen sjanser.

Jeg har kjøpt inn grapefruktjuice, siden det kan øke elslim. Føler jeg må gjøre noe hvertfall :dance008

Det eneste lyspunktet er at jeg ikke har fått mellomblødning til nå *bank i bordet*

Håper sånn at eggløsning kommer ila denne uka! Vi skal på konsert 5 juli og hvis jeg får eggløsning senest søndag denne uka, så får jeg vite om jeg er blitt gravid eller ei innen konserten. Kjedelig å måtte være edru på konsert fordi det er for tidlig å teste og man kan være gravid :dontknow
 
PP3 CD13

Da har jeg tatt min første eggløsningstest denne syklusen, og den er ikke akkurat noe å rope hurra for:
Screenshot_20240618_194155_Premom.jpg
MEN! Nå i kveld dukket utfloden opp, og det gikk rett på eggløsningsslim! Hurra! Da er det kanskje ikke lenge til eggløsning :knegg:
 
Screenshot_20240619_155843_Premom.jpg
Fremdeles svake tester. Men har hatt litt murringer i høyre eggstokk i dag. Håper det betyr at eggløsning nærmer seg.
 
PP3 CD15

Stusslige greier:
Screenshot_20240620_143337_Premom.jpg
Og det var bare den ene dagen med eggløsningsslim. Helt tørt i dag og i går. Veldig rart!
 
Nååå begynner det å skje noe :Heartred
Screenshot_20240622_185032_Premom.jpgScreenshot_20240622_185018_Premom.jpg
Oppdaget litt eggløsningsslim i dagmorges også. Tipper eggløsning skjer på mandag :)

Aksjer lagt inn i dag med conceive plus, også skal vi få lagt inn i morgen og mandag også. Spennende!
 
PP3 CD19 1DPO

Da var eggløsningen over!
Fikk positiv test i går. Premom mener eggløsning er i dag, men jeg hadde tydelige eggløsningssmerter på høyre side kl 19:30 i går kveld, så jeg er temmelig sikker på at egget slapp da.
Regner meg derfor som 1 dpo i dag :Heartred
Aksjer ble lagt 26 timer før eggløsning, 10 timer før eggløsning, og to timer etter eggløsning. Samt dagen derpå. Så det skal ikke stå på det :laughing002

Screenshot_20240624_144153_Premom.jpg
Screenshot_20240624_144135_Premom.jpg

Da begynner ventingen. Starter med progesteron i morgen kveld (Cyclogest) når jeg er 2 dpo.

I tillegg tar jeg L-Arginin, folat, omega 3, Sink, B6, probiotika, E-vitamin og Q10.

Skal prøve å vente med graviditetstest til jeg er 12 dpo. Det er fredag 5 juli, når vi skal på konsert. Så får testen bestemme om de to enhetene jeg tar meg da bli alkoholfrie eller ei :knegg:
 
Back
Topp