Håpet om nummer to <3

4+4

I dag har jeg vært hos legen og tatt hcg prøve nummer to. Den første ble tatt på tirsdag 16 dpo (4+2) og var på 100, og den andre ble tatt i dag 18 dpo (4+4). Nøyaktig 48 timer imellom. Håper den siste kommer tilbake som minst 200! Det får jeg vite i morgen :nailbiting:

Grunnen til at jeg tar blodprøver er at jeg synes jeg får så svake tester! Jeg hadde mye sterkere økning både med sønnen min og i den graviditeten som gikk galt. Her er testene fra 12 til 17 dpo:

20240711_055637.jpg
Den siste i går kveld ble tatt etter å ha holdt meg i 6,5 time. Drakk ingenting, hadde så lyst på sterkere strek! Det er jo en økning, men det går tregt.

Mannen er litt traumatisert av den graviditeten som gikk galt tror jeg. Han vil ikke si det til noen denne gang, og snakker ikke om det i det hele tatt. Han ville heller ikke at jeg skulle ta hcg-måling, så det gjør jeg litt bak hans rygg :eek:
Han vil bare at vi skal vente og se på tidlig ultralyd. Det er altfor lenge til!

Håper på god økning i morgen :Heartred
 
Huff, graviditet etter tap er en emosjonell berg- og dalbane, og til tider mental tortur! Håper hcg dobler seg!
 
Så godt du har fått målt hCG, krysser fingrene for fin og god stigning på den ❤️ ville bare nevne at jeg hadde veldig svak stigning med makesure denne gangen med lillebror i magen, og var sikker på at det var enda et svangerskap som gikk dårlig. Målte hCG og viste seg at det var makesure sine tester som var dårlige! Så krysser fingrene for at det er de som er problemet hos deg også, vet de har tapt seg skikkelig i kvalitet siden desember i fjor...
 
Så godt du har fått målt hCG, krysser fingrene for fin og god stigning på den ❤️ ville bare nevne at jeg hadde veldig svak stigning med makesure denne gangen med lillebror i magen, og var sikker på at det var enda et svangerskap som gikk dårlig. Målte hCG og viste seg at det var makesure sine tester som var dårlige! Så krysser fingrene for at det er de som er problemet hos deg også, vet de har tapt seg skikkelig i kvalitet siden desember i fjor...
Takk for at du deler! Håper det er derfor testene er så svake :Heartred
 
Takk! Ser dine er ganske svake også, det gir meg håp :love017

Jeg skal spørre i lunsjen i dag, håper jeg får svar nå før helga!
Ja de er såå svake, med storesøster var de så fine og tydelige, så tror det har med testene å gjøre. Vet mange her inne har slitt med de de siste månedene. Hyggelig å kunne gi håp ☺️❤️

Det blir spennende, krysser fingre og tær for deg! :love017 :gen014
 
4+5

Hurra!

Nå har jeg fått resultatene og jeg er fornøyd!

Tirsdag var HCG på 100, og torsdag var den på 222 :woot:

Det er jo mer enn dobling, og nå kan jeg slappe av litt :Heartred

Legen min er tilbake på mandag, og da skal jeg få henvisning til tidlig ultralyd, for det har hun lovet :dance008
 
5+5

I dag fikk jeg 3+ på clearblue, og det var betryggende :Heartred Skal ikke ta flere tester nå.
20240719_193722.jpg

Legen henviste meg til tidlig ultralyd, men fikk bare den som jeg har rett på uansett (pga alder) i uke 13.

Så da har jeg bestilt meg ultralyd privat den 1. august. Da er jeg 7+4 :Heartred
 
5+5

I dag fikk jeg 3+ på clearblue, og det var betryggende :Heartred Skal ikke ta flere tester nå.
Vis vedlegget 439912

Legen henviste meg til tidlig ultralyd, men fikk bare den som jeg har rett på uansett (pga alder) i uke 13.

Så da har jeg bestilt meg ultralyd privat den 1. august. Da er jeg 7+4 :Heartred
Så gøy! :D
Da får du nok høre hjertelyd og se bankende hjerte :Heartred jeg hadde privat TUL 8+0 og den lille så ut som en søt liten bamsemums. Det er bare å glede seg:happy093
 
Back
Topp