Håpet om kjærlighetsbarnet ❤

Her var det blighted ovum igjen ja. Legen ble ordentlig trist da han så på skjermen. Vi snakket litt om hva vi gjør videre nå. Legen vil ta blodprøver for å sjekke ut hva som skjer. Jeg ba om å la kroppen min få en sjanse til å kvitte seg med innholdet i livmor på egenhånd. Jeg fikk en uke på meg. Skjer det ikke noe innen den tid så blir det ny runde på sykehuset med cytotec og full pakke.

Nå skal både jeg og samboeren sjekkes. Takk og lov for den legen. Hadde neppe fått samme hjelp om jeg begynte å mase på telefon til St.Olavs. Legen her samarbeider med dem, så han tok en avgjørelse på at vi bare setter i gang full utredning. Han snakket også om å se inni livmor og tjo og hei. Så han går nok grundig til verks.

Jeg er ikke sjokka over at det var blighted ovum igjen da for å si det sånn. Men nå er jeg klar for kamp. Vi skal få baby tilslutt.
 
Her var det blighted ovum igjen ja. Legen ble ordentlig trist da han så på skjermen. Vi snakket litt om hva vi gjør videre nå. Legen vil ta blodprøver for å sjekke ut hva som skjer. Jeg ba om å la kroppen min få en sjanse til å kvitte seg med innholdet i livmor på egenhånd. Jeg fikk en uke på meg. Skjer det ikke noe innen den tid så blir det ny runde på sykehuset med cytotec og full pakke.

Nå skal både jeg og samboeren sjekkes. Takk og lov for den legen. Hadde neppe fått samme hjelp om jeg begynte å mase på telefon til St.Olavs. Legen her samarbeider med dem, så han tok en avgjørelse på at vi bare setter i gang full utredning. Han snakket også om å se inni livmor og tjo og hei. Så han går nok grundig til verks.

Jeg er ikke sjokka over at det var blighted ovum igjen da for å si det sånn. Men nå er jeg klar for kamp. Vi skal få baby tilslutt.
Så trist å høre, men så fint at du fikk en lege som tar deg på alvor! :Heartred
 
Her var det blighted ovum igjen ja. Legen ble ordentlig trist da han så på skjermen. Vi snakket litt om hva vi gjør videre nå. Legen vil ta blodprøver for å sjekke ut hva som skjer. Jeg ba om å la kroppen min få en sjanse til å kvitte seg med innholdet i livmor på egenhånd. Jeg fikk en uke på meg. Skjer det ikke noe innen den tid så blir det ny runde på sykehuset med cytotec og full pakke.

Nå skal både jeg og samboeren sjekkes. Takk og lov for den legen. Hadde neppe fått samme hjelp om jeg begynte å mase på telefon til St.Olavs. Legen her samarbeider med dem, så han tok en avgjørelse på at vi bare setter i gang full utredning. Han snakket også om å se inni livmor og tjo og hei. Så han går nok grundig til verks.

Jeg er ikke sjokka over at det var blighted ovum igjen da for å si det sånn. Men nå er jeg klar for kamp. Vi skal få baby tilslutt.

Kjente hjertet sank litt når jeg begynte å lese nå. Men underveis så kjente jeg motet og holdningen din bare fyre opp under troa og håpet! Fantastisk at legen vil gå grundig til verks å hjelpe dere ! Klem
 
Har tenkt sånn på deg. Håper at dere får god hjelp av legen nå.
 
Sender deg en stor klem :Heartred Så vondt at det skjer igjen. Men godt at legen virkelig tar tak, slik at dere får svar på om det går ann å gjøre noe annerledes for å unngå at det skjer igjen :Heartred
 
Dette var veldig trist. Klem til deg. Virkelig bra at sykehuset tar tak, det er vel ikke så vanlig å ha flere blighted ovum så her er det kanskje noe spesifikt som lager krøll. Utrolig imponerende at du er klar for kamp. Jeg heier så sykt mye på dere! ❤️❤️❤️
 
Her var det blighted ovum igjen ja. Legen ble ordentlig trist da han så på skjermen. Vi snakket litt om hva vi gjør videre nå. Legen vil ta blodprøver for å sjekke ut hva som skjer. Jeg ba om å la kroppen min få en sjanse til å kvitte seg med innholdet i livmor på egenhånd. Jeg fikk en uke på meg. Skjer det ikke noe innen den tid så blir det ny runde på sykehuset med cytotec og full pakke.

Nå skal både jeg og samboeren sjekkes. Takk og lov for den legen. Hadde neppe fått samme hjelp om jeg begynte å mase på telefon til St.Olavs. Legen her samarbeider med dem, så han tok en avgjørelse på at vi bare setter i gang full utredning. Han snakket også om å se inni livmor og tjo og hei. Så han går nok grundig til verks.

Jeg er ikke sjokka over at det var blighted ovum igjen da for å si det sånn. Men nå er jeg klar for kamp. Vi skal få baby tilslutt.
Neiiiii... Så ekstremt trist ❤️ du var jo som du sier forberedt og innstilt på det, men det må allikevel være utrolig tøft. Sender deg en god god klem. Så godt at legen er så god, virker veldig empatisk og handlekraftig. Glad for at det er satt igang tiltak for å finne ut av dette. Dere SKAL få baby ja, jeg heier på dere :love017 :Heartred jeg er urolig imponert over hvor sterk du er ❤️
 
Fulgt med og lest alt du har skrevet, ville bare sende deg en styrke klem :Heartred og masse lykke til på veien videre.

En dag får dere en spire også, for noen er veien kort og for andre er den lang, men til slutt er det verdt det, uansett hvor lang tid det tar:Heartbigred
Husker det selv når vi begynte og prøve, har tatt oss 3 år før det ble en spire som satt, nå er det bare litt over 4 måneder igjen til den kommer:Heartred

Derfor er det viktig og tenke positivt, og at en dag skjer det for dere også, selv om veien er lang og tøff, er utrolig kjipt at man må gå igjennom så mye før det blir en spire:banghead::Heartbigred
 
Stor klem til deg :Heartred Håper kroppen ordner opp fort, og så bra at de endelig tar det på alvor og skal undersøke litt. Du er tøff :Heartred
 
Naaaai... jeg har stoppet å blø igjen. Frustrerende at det ikke vil komme ut. Håper det bare er midlertidig stopp før det braker ordentlig løs. Jeg har fortsatt håp om å slippe sykehus og cytotec. Siden jeg bor så langt unna sykehuset så får jeg ikke gjøre aborten hjemme. Det er en del murring i magen da. Håper det betyr at noe skjer snart.
 
Det blir medisinsk abort. Fått pille som skal tas i morgen tidlig og så skal jeg inn på sykehuset på fredag. Jeg har endelig blødd mer i dag og hatt ordentlig vondt. Men det kommer helt tydelig ikke ut på egenhånd.

Fikk pratet mer med legen på sykehuset i dag. Han mener alle abortene ikke nødvendigvis kommer av at noe er galt med samboeren da. Det kan også være alderen min og rett og slett dårlige egg. Han er første legen som har turt å si det til meg. Jeg spurte hva han da tror om eggdonasjon hvis vi ikke finner noe galt med mannen. Ja det hadde han tro på. Så nå får vi prøve å være tålmodige mens vi venter på blodprøvene. Han sa at det er ikke så ofte de finner noe på de blodprøvene, men hvis vi finner, så vil det kunne forklare hvorfor.

Han sa også at om vi finner noe på prøvene så er det dessverre ikke noe mulighet for å gjøre noe med det. Har en av oss genfeil så vil vi ha en forhøyet risiko for at vi mister. Vel noe kan jo gjøres, men det innebærer at vi bytter ut den av oss med genfeilen. Krysser fingrene for at samboeren min er frisk. ❤️
 
Nå blør jeg sånn ordentlig. Så da er det i gang. Jeg har svimmelhetsanfall og må passe meg for å ikke besvime. Jeg har nok garantert noe blodtrykksfall her og der. Så det er ikke gøy at samboeren må på jobb i morgen. Da blir jeg alene her. Det går nok fint. Men jeg passer på å ha mobilen min på meg hele tiden.

I morgen må jeg prøve å få ryddet gjesterommet. Svigermor må komme og være med ungene og etterhvert meg, når jeg kommer hjem fra sykehuset. Samboeren skal jobbe nattevakt midt oppi det hele som foregår her. Av og til hater jeg jobben hans og at han er så utrolig pliktoppfyllende. Han tør jo nesten ikke be om fri eller å få bytte vakter når noe skjer.
 
Same procedure as last year... Jada. Jeg hørte et plask i do i går morges. Så da jeg kom på sykehuset for å sette cytotec i dag så sa jeg ifra at jeg helst ønsker å bli sjekket med ultralyd først. Ja det var sykepleier enig med da jeg forklarte hvordan ting har vært. Legen var også enig og jeg måtte bare vente til hun fikk gjort unna en operasjon.

Ultralyd viste at alt var ferdig her. Ingen grunn til å pøse på med cytotec da. Så da fikk vi dra hjem igjen. Jeg takket både lege og sykepleier og studenten som var med for at de lyttet til meg og tok det jeg sa på alvor. ❤️ Jeg er så takknemlig for de folka på det sykehuset. Aldri følt meg så trygg og godt passet på som der.
 
Same procedure as last year... Jada. Jeg hørte et plask i do i går morges. Så da jeg kom på sykehuset for å sette cytotec i dag så sa jeg ifra at jeg helst ønsker å bli sjekket med ultralyd først. Ja det var sykepleier enig med da jeg forklarte hvordan ting har vært. Legen var også enig og jeg måtte bare vente til hun fikk gjort unna en operasjon.

Ultralyd viste at alt var ferdig her. Ingen grunn til å pøse på med cytotec da. Så da fikk vi dra hjem igjen. Jeg takket både lege og sykepleier og studenten som var med for at de lyttet til meg og tok det jeg sa på alvor. ❤️ Jeg er så takknemlig for de folka på det sykehuset. Aldri følt meg så trygg og godt passet på som der.

Så bra at du tross alt hadde en fin opplevelse. Masse lykke til i ferden videre! Klem!
 
Kroppen min er tydeligvis ikke fornøyd med jobben den har gjort med å støte ut rester. Legen på sykehuset sa at det var bittelitt rester, men helt normalt og ufarlig. Det ville komme ut ved neste menstruasjon mente hun. Jeg begynte med smerter og omtrent rier i går kveld. Tok smertestillende og la meg. Det har fortsatt i dag også. Ikke like ekstremt vondt som i går, men temmelig ubehagelig. Jeg har sånn like under grensa til feber. Jeg har blødd minimalt siden i går, men nå har det begynt å komme litt mer friskt blod igjen. Forhåpentligvis betyr det at det kommer ut mer igjen. Krysser fingrene for at jeg slipper infeksjon.
 
Back
Topp