Håpet om en terminspire ❤

Da har jeg fått melding fra legen min om at hun har skrevet sykmelding for to uker! Kjenner det var veldig godt, og at jeg kan slappe av litt og unngå stress for meg og spira, for å ikke snakke om smitte....
Hun sa dessverre også at hun blir sykmeldt så alt av oppsatte timer er avlyst, og de jobber med å finne ny vikar frem til fastlegen min kommer tilbake i september, så det var vel den oppfølginga! Først klinikken og nå legen....:wtf:
Har ikke et veldig behov for hyppige timer, men det er hvis jeg trenger forlengelse av sykmelding osv., så hadde det vært kjekt med en å forholde seg til med tanke på habituell abort også! Menmen.
Nå blir det nesten ikke å jobbe føre ul, så det også kjennes godt❤ ta vare på meg selv litt, for en gangs skyld!:)
 
Last edited:
Da har jeg fått melding fra legen min om at hun har skrevet sykmelding for to uker! Kjenner eet var veldig godt, og at jeg kan slappe av litt og unngå stress for meg og spira, for å ikke snakke om smitte....
Hun sa dessverre også at hun blir sykmeldt så alt av oppsatte timer er avlyst, og de jibber med å fikne ny vikar frem til fastlegen min kommer tilbske i september, så det var vel den oppfølginga! Først klinikken og nå legen....:wtf:
Har ikke et veldig behov for hyppige timer, men det er hvis jeg trenger forlengelse av sykmelding osv., så hadde det vært kjekt med en å forholde seg til med tanke på habituell abort også! Menmen.
Nå blir det nesten ikke å jobbe føre ul, så det også kjennes godt❤ ta vare på meg selv litt, for en gangs skyld!:)
Så godt du fikk sykemelding Luna:love7
Håper dette med oppfølging ordner seg.
:Heartbigred
 
Så godt du fikk sykemelding Luna:love7
Håper dette med oppfølging ordner seg.
:Heartbigred

Ja, kjente det var veldig beroligene!:shy:
Satser på det❤
Spennende to uker i vente for deg og! Håper på to streker og desemberspire på deg og:dummy:
 
Godt du fikk SM nå ihvertfall
 
Åååå Luna jeg blir så rørt!! :sad010 Jeg er så glad på dine vegne at du har fått 3+, nå råder det jo ingen tvil!! Måtte dette bare være terminspiren :smiley-angelic001 Jeg krysser alt jeg har ❤️❤️
 
Åååå Luna jeg blir så rørt!! :sad010 Jeg er så glad på dine vegne at du har fått 3+, nå råder det jo ingen tvil!! Måtte dette bare være terminspiren :smiley-angelic001 Jeg krysser alt jeg har ❤️❤️

Nei, nå er jeg virkelig gravid!!!:woot::nailbiting:
Og det kjennes, for kroppen er total du endra på kun 2 uker altså:wacky:
Håper og krysser alt jeg kan selv❤❤❤
Kunne ønske jeg kunne "like" innlegget ditt flere ganger :hilarious: men får sende et stort :Heartbigred her!
 
Spennende da! Hva sier magefølelsen?❤

Har 1 digital til liggende, så tar den i løpet av helga tenker jeg, og da er jeg helt tom for tester :hilarious: tilbud på mske sure tester på fsrmasiet, holdt på å kjøpe... men skjønte hbor fjollete det var:shy::hilarious:
Magefølelsen sa jente, men etter oul i går blir det enda en gutt gitt :hilarious: ultralyd ble flyttet til i går, så slapp å grue meg noe mer. Heldigvis helt frisk gutt, så vi er overlykkelig ❤️

Gratulerer med 3+ på digital! :cat: det går din vei nå, det føler jeg på meg ❤️❤️
 
Magefølelsen sa jente, men etter oul i går blir det enda en gutt gitt :hilarious: ultralyd ble flyttet til i går, så slapp å grue meg noe mer. Heldigvis helt frisk gutt, så vi er overlykkelig ❤️

Gratulerer med 3+ på digital! :cat: det går din vei nå, det føler jeg på meg ❤️❤️

Åh! Gratulerer med liten prins i magen :dummy::Heartblue
Så koselig!!!

Takk! Håper virkelig det er vår tur nå:shy:
 
5+0
Første gravidoppdatering må vel til, nå som en SA ikke ville vært en kjemisk heller❤
Merker veldig godt at det er nor som skjer med kroppen, og har null kontroll over den! Har en del symptomer som jeg ikke har hatt, eller hvert fall ikke så tidlig før! Så håper det er gode tegn:)
I morgen begynner lille spire sitt hjerteå slå, noe som er fantastisk å tenke på, når en tenker hvor liten den er! Kjenner det er super deilig å slippe å tenke på jobb i hvert fall 2 uker til, for hadde aldri orka jobb i denne formen nå uansett, late som alt er fint når det ikke er det:yuck:
Men er overlykkelig over symptomer likevel:hilarious:

⭐Gravid; 5+0:dummy:

⭐Termin; 09/12 (beregning etter eltester)

⭐Dager til termin;
248

⭐Graviduke; 6

⭐Gravidmåned; 2

⭐Trimester; 1

⭐Symptomer; Ømme nipler, Ulidelig trøtt stortsett hele dagen, uggen/uvel store deler av dagen, ubehagelig å ha noe som helst over magen:wacky:
Mange ting tidlig! Håper det er gode tegn:happy:

⭐Cravings; ingen:happy:

⭐Medisiner/vitamintilskudd;
Lutinus, ovitrelle 5 klikk hver tredje dag, babyklister, og vitamintilskudd for gravide:happy:


⭐Oppdatering av milepæler fremmover;

-komme forbi 5+0 (kjemisk grense)
- TUL 7+2 (21.04)
- Bestille første svangerskapskontroll
- Komme forbi uke 12 (mest kritiske ukene)
 
Det er godt å lese det går så bra <3
Viktig med sykemelding nå i denne faden mener jeg :) Jeg var sykemeldt helt til uke 12 og det var for meg et sikkerhetsnett fra abort...

Masse lykke til videre, plutselig har du TUL! (Til og med før min neste UL :p ) :)
 
Det er godt å lese det går så bra <3
Viktig med sykemelding nå i denne faden mener jeg :) Jeg var sykemeldt helt til uke 12 og det var for meg et sikkerhetsnett fra abort...

Masse lykke til videre, plutselig har du TUL! (Til og med før min neste UL :p ) :)

Ja enig! synes faktisk det er skummelt å skulle jobbe i en så ugunstig jobb (mye stress, smitte, ugunstige arbeidsstillinger) når jeg har mista så mange ganger og de ikke vet årsaken! Nesten så jeg håper formen fortsetter å være dritt så jeg bare holder meg hjemme første trimester :shy:

Ja! To små uker til nå, så ser jeg forhåpentligvis en bamsebums med blinkende hjerte❤
Når er neste ul for deg? Står alt bra til?
Så glad det går deres vei denne gangen :love017
 
Ååå så herlig oppdatering. Gratulerer med uke 5! Må være herlig å komme over den milepælen :Heartred
Så bra at du har sykemelding, spesielt når du føler deg så uggen. Men symptomer er positive tegn :happy:
 
Ååå så herlig oppdatering. Gratulerer med uke 5! Må være herlig å komme over den milepælen :Heartred
Så bra at du har sykemelding, spesielt når du føler deg så uggen. Men symptomer er positive tegn :happy:

Takk!❤ ja, hele kroppen er så rar, så er virkelig noe som skjer, noe jeg er veldig glad for!:shy:
 
Så bra at du fikk sykemelding, Luna :love2 Med førstemann kjente jeg at jeg måtte jobbe for å få graviditeten på avstand, men denne gangen har det vært veldig betryggende å være hjemme i den kritiske fasen. Jeg jobber også innenfor helse og synes det er litt skummelt å jobbe i disse virustider.. Og hurra for symptomer! Jeg kjenner på meg at det er din tur denne gangen :Heartred
 
5+0
Første gravidoppdatering må vel til, nå som en SA ikke ville vært en kjemisk heller❤
Merker veldig godt at det er nor som skjer med kroppen, og har null kontroll over den! Har en del symptomer som jeg ikke har hatt, eller hvert fall ikke så tidlig før! Så håper det er gode tegn:)
I morgen begynner lille spire sitt hjerteå slå, noe som er fantastisk å tenke på, når en tenker hvor liten den er! Kjenner det er super deilig å slippe å tenke på jobb i hvert fall 2 uker til, for hadde aldri orka jobb i denne formen nå uansett, late som alt er fint når det ikke er det:yuck:
Men er overlykkelig over symptomer likevel:hilarious:

⭐Gravid; 5+0:dummy:

⭐Termin; 09/12 (beregning etter eltester)
⭐Dager til termin; 248

⭐Graviduke; 6

⭐Gravidmåned; 2

⭐Trimester; 1

⭐Symptomer; Ømme nipler, Ulidelig trøtt stortsett hele dagen, uggen/uvel store deler av dagen, ubehagelig å ha noe som helst over magen:wacky:
Mange ting tidlig! Håper det er gode tegn:happy:

⭐Cravings; ingen:happy:

⭐Medisiner/vitamintilskudd;
Lutinus, ovitrelle 5 klikk hver tredje dag, babyklister, og vitamintilskudd for gravide:happy:


⭐Oppdatering av milepæler fremmover;
-komme forbi 5+0 (kjemisk grense)
- TUL 7+2 (21.04)
- Bestille første svangerskapskontroll
- Komme forbi uke 12 (mest kritiske ukene)
Ååh så fantastisk dette er!:Heartred
Dette er så gøy å lese! Blir så utrolig glad på dine vegne!:love7
 
Så bra at du fikk sykemelding, Luna :love2 Med førstemann kjente jeg at jeg måtte jobbe for å få graviditeten på avstand, men denne gangen har det vært veldig betryggende å være hjemme i den kritiske fasen. Jeg jobber også innenfor helse og synes det er litt skummelt å jobbe i disse virustider.. Og hurra for symptomer! Jeg kjenner på meg at det er din tur denne gangen :Heartred

Ja, rart hvordan tankegangen endrer seg for hver gravditet! Nå har vi jo gått igjennom så mye at å ta vare på seg selv, spesielt i disse tider, føles veldig rett!❤ håper det er det lille ekstra som skal til for at alt går! Foreløpig føles alt i orden da :hilarious:
Så glad det er deres tur nå!!❤
 
Hvordan går det? ❤️

Takk som spør❤
Det går greit! Er veldig sliten og veeeldig trøtt:wacky:
5+6, og halvveis til uke 12 i morgen(wohoo):shy:

Hvordan står det til med deg?❤
 
Takk som spør❤
Det går greit! Er veldig sliten og veeeldig trøtt:wacky:
5+6, og halvveis til uke 12 i morgen(wohoo):shy:

Hvordan står det til med deg?❤
All energien går vel til å gro en baby vettu :happy:❤️❤️ Godt du er sykemeldt så du får hvilt deg og sovet som du vil! :D

Takk som spør ❤️ tar siste doble dose letrozol imorgen. Har skrevet til Porsgrunn, så får vi se hva de svarer ila neste uke :)
 
Back
Topp