Håpet om en terminspire ❤

Ingen tvil om økning nå som de er tørka hvert fall! Krysser alt av fingre for at det er babystrek :smiley-angelic001

20200326_185454.jpg

20200326_190115.jpg
 
Last edited:
11 DPO - PP4 etter MA nr3
Den er sterkere, eller???
Så hva skal jeg egentlig tro? Skal sette ny dose med ovitrelle nå og kjenner jeg har lyst til å utsette det til i morra, bare så jeg vet hva som er reelt her:hilarious: er det babystrek eller ovitrelle????
Får leve litt uvitende noen dager til tror jeg :wtf:
Vis vedlegget 321866

Herlighet ja den er sterkere!!!! :)
 
12 dpo - PP4 etter MA nr3
Dagens test kan jo egentlig ikke telles med, da lavdose ovitrelle ble satt i går ettermidda, men den er likevel veldig fin sterk!! Håper så inderlig ❤ aldri hatt så sterke tester uten å vært gravid før, tiltross for flere runder med ovitrelle!
Men morgendagens test vil kanskje gi mer svar, hvert fall søndagens! Så får vi se om helga bringer lykke eller ulykke:shy:

20200327_124408.jpg


Den ser jo til og med sterkere ut enn hva jeg hadde på IKM ved forrige graviditet;
20190630_094121.jpg


Har bare lyst til å tro at jeg er gravid! Det kiler i magen ved tanken:nailbiting:
Hva tror dere? Er jeg for optimistisk nå?:hilarious:

Er også evig takknemlig for den fineste heiagjengen her inne altså! Dere er supre:love017
 
12 dpo - PP4 etter MA nr3
Dagens test kan jo egentlig ikke telles med, da lavdose ovitrelle ble satt i går ettermidda, men den er likevel veldig fin sterk!! Håper så inderlig ❤ aldri hatt så sterke tester uten å vært gravid før, tiltross for flere runder med ovitrelle!
Men morgendagens test vil kanskje gi mer svar, hvert fall søndagens! Så får vi se om helga bringer lykke eller ulykke:shy:

Vis vedlegget 321945

Den ser jo til og med sterkere ut enn hva jeg hadde på IKM ved forrige graviditet;
Vis vedlegget 321946

Har bare lyst til å tro at jeg er gravid! Det kiler i magen ved tanken:nailbiting:
Hva tror dere? Er jeg for optimistisk nå?:hilarious:

Er også evig takknemlig for den fineste heiagjengen her inne altså! Dere er supre:love017
Jeg heier på egget❤️Og deg såklart:hilarious:Den er jo veldig sterk til tross for ovitrelle. Håper den er like sterk om noen dager!
 
Jeg heier på egget❤️Og deg såklart:hilarious:Den er jo veldig sterk til tross for ovitrelle. Håper den er like sterk om noen dager!

Håper håper håper❤❤
Den er veldig sterk!:wideyed:
Så sterk at jeg vil ta digital:hilarious:
 
Ser veldig lovende ut
Hvor lenge skal du ta ovitrelle?
 
Ååå spennende!! Hvilken dpo pleier du å få mensen? Krysser fingrene for at den ikke kommer!! :D
 
12 dpo - PP4 etter MA nr3
Dagens test kan jo egentlig ikke telles med, da lavdose ovitrelle ble satt i går ettermidda, men den er likevel veldig fin sterk!! Håper så inderlig ❤ aldri hatt så sterke tester uten å vært gravid før, tiltross for flere runder med ovitrelle!
Men morgendagens test vil kanskje gi mer svar, hvert fall søndagens! Så får vi se om helga bringer lykke eller ulykke:shy:

Vis vedlegget 321945

Den ser jo til og med sterkere ut enn hva jeg hadde på IKM ved forrige graviditet;
Vis vedlegget 321946

Har bare lyst til å tro at jeg er gravid! Det kiler i magen ved tanken:nailbiting:
Hva tror dere? Er jeg for optimistisk nå?:hilarious:

Er også evig takknemlig for den fineste heiagjengen her inne altså! Dere er supre:love017
Jeg tror du er gravid! Utrolig spennende:woot:
 
Ååå spennende!! Hvilken dpo pleier du å få mensen? Krysser fingrene for at den ikke kommer!! :D

Når jeg har hatt svake tester på ikm har je slutta med lutinus, og da kommer tr 2 dager etterpå (16 dpo).Så tror nesten jeg må slutte med det for at tr skal dukke opp! Har hvert fall ikke fått blødninger med lutinus :confused005
Håper den holder seg vekk til desember!!:shy:
 
Jeg tror du er gravid! Utrolig spennende:woot:

Håper på det!!! Men nå er fallhøyden veldig stor:shy:
Om testen er sterkere i morgen tror jeg at jeg prøver meg på digital! Om den viser 2-3, kan det ikke bare være ovitrelle vel:nailbiting:
 
Ååååå så spennende! Jeg kjenner ikke til eventuell effekt av ovitrelle eller noe så skal ikke si noe a eller b... Men krysser fingrene for drømmeresultatet <3

Nei, er ikke helt å bli klok på heller! Men veldig nervepirrende :shy::nailbiting:
Takk!! Krysser det jeg kan jeg og❤
 
13 DPO - PP4 etter MA nr3

Fikk denne på helt utvanna urin akkurat, og da mener jeg tidenes lyseste urin!
Tror jeg faktisk kanskje er gravid???:nailbiting::wideyed:
20200328_075921.jpg

Tar en til seinere på dagen, og ser om den er sterkere enn gårsdagens ❤ kanskje også en digital om den er sterkere? nervepirrende dette her :hilarious:
 
13 DPO - PP4 etter MA nr3
Fikk denne på helt utvanna urin akkurat, og da mener jeg tidenes lyseste urin!
Tror jeg faktisk kanskje er gravid???:nailbiting::wideyed:
Vis vedlegget 322009
Tar en til seinere på dagen, og ser om den er sterkere enn gårsdagens ❤ kanskje også en digital om den er sterkere? nervepirrende dette her :hilarious:
Krysser fingrene for at du er gravid ☺️❤️
 
Fortsatt lys urin, men tok sjansen med digital da strimelen var sterkere enn til morgenen idag!
Dette kan vel ikke bare være ovitrelle når det slår ut på 2-3??:nailbiting::dummy1:
20200328_114924.jpg
 
Last edited:
Back
Topp