Håpet om en terminspire ❤

Ååå, jeg håper for deg❤️Det hadde vært så fint om det var en terminspire der!!!
 
Ååå, jeg håper for deg❤️Det hadde vært så fint om det var en terminspire der!!!

Så enig!!!
Men æsj, tenk om deg bate er ovitrelle da!:facepalm:
Så lett å bli lurt av sen dumme greia der:shifty: hehe
 
Så enig!!!
Men æsj, tenk om deg bate er ovitrelle da!:facepalm:
Så lett å bli lurt av sen dumme greia der:shifty: hehe
Jeg har enda ikke skjønt hvorfor man bruker ovitrelle etter en evt befruktning...:bored:mulig jeg har mistet all hjernecellene mine etter graviditet, men likevel:hilarious::hilarious::hilarious:Hvor lenge skal du ta ovitrelle da?
 
Jeg har enda ikke skjønt hvorfor man bruker ovitrelle etter en evt befruktning...:bored:mulig jeg har mistet all hjernecellene mine etter graviditet, men likevel:hilarious::hilarious::hilarious:Hvor lenge skal du ta ovitrelle da?

Hcg støtte, for å bedre og klargjøre kroppen til en evt. Graviditet, tror jeg:hilarious: for å få kroppen litt i "gravid modus" :rolleyes:
Skal ta det til tr kommer eller til uke 12!
Samme med lutinus:)

Hvordan står det til med deg?❤
 
Hcg støtte, for å bedre og klargjøre kroppen til en evt. Graviditet, tror jeg:hilarious: for å få kroppen litt i "gravid modus" :rolleyes:
Skal ta det til tr kommer eller til uke 12!
Samme med lutinus:)

Hvordan står det til med deg?❤
Se der ja, har sikkert blitt fortalt det flere ganger:hilarious::hilarious:Krysser fingrene for deg❤️

Her går det ganske bra faktisk! Er 25+4 nå og litjmor begynner å bli stor. Hun kan muligens ha en karriere innen kickboksing for hun er så sterk. Skvetter til når hun setter i gang❤️Har lite plager, en nerve i klem i ryggen, men den var der før graviditeten også bare litt mer intens nå. Og siden fysioterapeutene har stengt så får jeg bare bite tenna sammen:bag:Har begynt sånn smått å bekymre med for en eventuell fødsel, hvor, hvem og alt som skjer rundt om i verden nå. Men siden alt går bra så langt, prøver jeg å ikke tenke for mye på det.
 
Se der ja, har sikkert blitt fortalt det flere ganger:hilarious::hilarious:Krysser fingrene for deg❤️

Her går det ganske bra faktisk! Er 25+4 nå og litjmor begynner å bli stor. Hun kan muligens ha en karriere innen kickboksing for hun er så sterk. Skvetter til når hun setter i gang❤️Har lite plager, en nerve i klem i ryggen, men den var der før graviditeten også bare litt mer intens nå. Og siden fysioterapeutene har stengt så får jeg bare bite tenna sammen:bag:Har begynt sånn smått å bekymre med for en eventuell fødsel, hvor, hvem og alt som skjer rundt om i verden nå. Men siden alt går bra så langt, prøver jeg å ikke tenke for mye på det.

Mye mulig!:hilarious: men da vet du det nå hvert fall!

Åh! Så godt å høre at alt står bra til❤❤
Skjønner godt at tankene begynner å svirre rundt det, men håper alt er annerledes når den tid kommer slik at du får en fin opplevelse:happy:
 
Jeg håper så inderlig det blir terminspire for dere!! Har lest gjennom dagboka di og det virker ikke som om det har vært lett dette her :sorry: Unner dere det nå :Heartpink

Takk❤
Nei, dette har vært alt annet enn lett dessverre :( lov å håpe dette er starten på noe fint noe! :)
 
Mye mulig!:hilarious: men da vet du det nå hvert fall!

Åh! Så godt å høre at alt står bra til❤❤
Skjønner godt at tankene begynner å svirre rundt det, men håper alt er annerledes når den tid kommer slik at du får en fin opplevelse:happy:
Ja, til neste gang:hilarious::hilarious::hilarious:

Det føles så surrealistisk, men veldig godt ut❤️Tenk at det bare er 3 måneder igjen:wideyed:
 
Jeg krysser fingre, tær og alt som krysses kan for at det er starten på noe fint noe for dere :Heartred

Så koselig!!❤
Leste dagboka di akkurat, kjedelig med negativ test.... men håper du er en av de med festeblødning og at tr holder deg langt unna!!:happy:
 
Så koselig!!❤
Leste dagboka di akkurat, kjedelig med negativ test.... men håper du er en av de med festeblødning og at tr holder deg langt unna!!:happy:
Åh, tusen takk for det - det håper virkelig jeg også!! Kløøør i fingrene etter å ta en test akkurat nå faktisk :shy: Jeg blir så utålmodig av dette :Heartred
 
:hilarious::hilarious:

Ja, shiiit! Det hørtes IKKE ut som det var lenge til:wideyed:
Men det er jo ikke det egentlig!! Vi pusser jo opp og det holder oss travelt opptatt. Da går tiden alt for fort:hilarious::hilarious:Pluss at solen har begynt å titte frem, og det gir meg så mye!
 
Åh, tusen takk for det - det håper virkelig jeg også!! Kløøør i fingrene etter å ta en test akkurat nå faktisk :shy: Jeg blir så utålmodig av dette :Heartred

Jaa, det skjønner jeg! Når en først begynner å teste, så er det i gang altså:hilarious:
Når kommer neste test??:nailbiting:
 
Men det er jo ikke det egentlig!! Vi pusser jo opp og det holder oss travelt opptatt. Da går tiden alt for fort:hilarious::hilarious:Pluss at solen har begynt å titte frem, og det gir meg så mye!

Morro med oppussing da! Er det mye dere skal gjøre?:D
Ja, så enig:happy: sola er helt topp altså! Gir så mye glede og energi:glasses9
 
Så spennende!
 
11 DPO - PP4 etter MA nr3

Den er sterkere, eller???
Så hva skal jeg egentlig tro? Skal sette ny dose med ovitrelle nå og kjenner jeg har lyst til å utsette det til i morra, bare så jeg vet hva som er reelt her:hilarious: er det babystrek eller ovitrelle????
Får leve litt uvitende noen dager til tror jeg :wtf:
20200326_161649.jpg



 
Back
Topp