Håpet om en terminspire ❤

Da har vi fått hilst på nyeste familiemedlemet, lille tantebebis på 2 uker idag :love7
Tøflene falt også i smak, og satt perfekt på!
Vis vedlegget 319033

Håper jeg kan lage sånne til min egen lille mini snart❤


God Helg til alle dere superkvinner!:)
Så søte tøfler du har hekla! Jeg hadde blitt kjempeglad om jeg fikk sånne i gave.
Håper inderlig du får lage til din egen baby veldig snart :Heartred
 
Så søte tøfler du har hekla! Jeg hadde blitt kjempeglad om jeg fikk sånne i gave.
Håper inderlig du får lage til din egen baby veldig snart :Heartred

Så godt å høre! De ble bare super søte når de kom på de små føttene ❤
Håper jeg og!:happy:
 
9 dpo- PP3 etter MA nr3

Har mista litt håpet allerede denne pp'n, da pulsen min er lav....:shifty:
Men når jeg tenker over det har den vært lav i to mnd nå, og lurer på om det kommer av ar jeg har lagt om kostholdet? Holder seg mer jevnt og lavt nå enn før! Synes ikke så veldig når jeg har el eller mår tr kommer heller slik som før!
Men er jo ikke usunt å ha lavere puls heller da, så må vel være litt positiv og?

Pulsen nå;
Screenshot_20200220-083050_Fitbit.jpg

Pulsen i desember;
Screenshot_20200220-083357_Fitbit.jpg


Laveste i desember er der jeg holder meg som normalt nå!

Håper jeg blir overraska likevel med en liten spire!!:rolleyes:
 
Det er helt sikkert kostholdet! Sånne ting spiller inn :) Her har bare hvilepulsen mitt gått opp etter jeg begynte med Levaxin. Du hadde jo verdens mest positive el-test, så jeg er optimistisk for deg :D
 
Det er helt sikkert kostholdet! Sånne ting spiller inn :) Her har bare hvilepulsen mitt gått opp etter jeg begynte med Levaxin. Du hadde jo verdens mest positive el-test, så jeg er optimistisk for deg :D

Håper!
Stakk og strakk litt i går, men ingenting i dag! En blir jo så tullete at en tror det var festesmerter:wacky: alt for å leve i håpet!:shy:
 
13 dpo - PP3 etter MA nr3
Redd, engstelig oc usikker!
Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro eller tørre å håpe på akkurat nå, da dagens g-test er sterkere enn i går, men(!) Otrivelle lavdose ble satt på lørdag, så har det i bakhode, men testene pleier da å bli svakere og ikke sterkere. Så tør jeg ha et lite håp?
Pulsen er også enig med testen og har gått opp, men kjenner usikkerheten rundt om dette er ekte eller medisinsk er kjempe skummelt!

20200224_100223.jpg
20200224_100932.jpg


5 klikk otrivelle ble da altså satt 11 dpo (lørdag) dagen etter pleier da den sterkeste testen å være, men en vet jo aldri, kroppen kan fucke helt med hode mitt, men det eneste som er sikkert er at den er sterkere idag enn i går:nailbiting:

Har litt ømme pupper og mensmurringer!
Murringene gjør meg jo sikker på at tr kommer i morgen/onsdag :shifty:
 
Last edited:
13 dpo - PP3 etter MA nr3
Redd, engstelig oc usikker!
Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro eller tørre å håpe på akkurat nå, da dagens g-test er sterkere enn i går, men(!) Otrivelle lavdose ble satt på lørdag, så har det i bakhode, men testene pleier da å bli svakere og ikke sterkere. Så tør jeg ha et lite håp?
Pulsen er også enig med testen og har gått opp, men kjenner usikkerheten rundt om dette er ekte eller medisinsk er kjempe skummelt!

Vis vedlegget 319619 Vis vedlegget 319620

5 klikk otrivelle ble da altså satt 11 dpo (lørdag) dagen etter pleier da den sterkeste testen å være, men en vet jo aldri, kroppen kan fucke helt med hode mitt, men det eneste som er sikkert er at den er sterkere idag enn i går:nailbiting:

Har litt ømme pupper og mensmurringer!
Murringene gjør meg jo sikker på at tr kommer i morgen/onsdag :shifty:
Åååååå ❤️❤️❤️❤️ så spennende!!!! :nailbiting: tror det er baby jeg altså :love7:notworthy
 
14 dpo - PP3 etter MA nr3
Står på samme sted som i går, men kanskje litt mer sikker på at det ikke gikk denne gangen som heller....
Testen idag er ganske lik den som i går, ser kanskje litt svakere ut på bilde, men er ganske like i virkeligheten. Puppene er mer ømme, og mensmurringene er av og på. Ganske forberedt på at tr vil dukke opp, velger derfor å ikke skulle ta lutinus idag, da jeg vet det forsinker tr fra å komme, og jeg vil ikke dra det ut dersom det ikke har klaffet!
Likevel ligger håpet litt her og sier at jeg burde jo ta lutinus i tilfelle:rolleyes: dette skal ikke være lett! Velger også å utsette å sette ny dose med otrivelle føre jeg er sikker på at streken ikke er rester av otrivelle!

Dagens er nederst og gårsdagen er øverst.
20200225_101138.jpg
20200225_101211.jpg


Pulsen ligger også på samme sted som i går.
Screenshot_20200225-101753_Fitbit.jpg
 
Last edited:
CD1 - PP4 etter MA Nr3. (Totalt pp13)

Tja, hva skal en si? Nok engang kommer tr, og håpet om en liten blir bare lenger og lenger unna :( nå går vi inn i ny pp, og siste sjanse for 2020 bebis!
Nå er det snart 2 år siden vi ble gravide for første gang, og tredje termin er om rett under 2 uker, men fortsatt ingen bebis :(
Håper det blir vår tur snart!

Sendte inn til klinikken at jeg hadde fått tr idag, og de i spurte om jeg ville prøve letrozol denne pp'n og?o_O
Sa ja jeg, så får jeg se hva de sier:rolleyes:
 
Kjenner til når håpet ebber litt ut.. Heldigvis kommer håpet tilbake igjen senere. Stor klem til deg ❤️

Må prøve alt som kan prøves, håper inderlig at Letrozol blir løsningen for deg!
 
Kjenner til når håpet ebber litt ut.. Heldigvis kommer håpet tilbake igjen senere. Stor klem til deg ❤️

Må prøve alt som kan prøves, håper inderlig at Letrozol blir løsningen for deg!

Ja, må bare samle seg litt! Blir et slag i trynet hver mnd, og skuffelsen er like stor uansett, kjedelig men sant:wtf:

Blir vel da pp3 eller 4 med letrozol, så håper det kan hjelpe snart!!:shy:
 
Ja, må bare samle seg litt! Blir et slag i trynet hver mnd, og skuffelsen er like stor uansett, kjedelig men sant:wtf:

Blir vel da pp3 eller 4 med letrozol, så håper det kan hjelpe snart!!:shy:
Så kjedelig at det ikke gikk denne runden heller. Håper det løsner snart!

Jeg ble gravid etter et par runder med letrozol. Mistet riktignok, men egg- og sædcelle møttes i det minste. Uansett, det er jo ikke noe i veien med å bruke det en stund. Leser om folk her inne som bruker letrozol i nesten et år. Håper du slipper det. :)
 
Så kjedelig at det ikke gikk denne runden heller. Håper det løsner snart!

Jeg ble gravid etter et par runder med letrozol. Mistet riktignok, men egg- og sædcelle møttes i det minste. Uansett, det er jo ikke noe i veien med å bruke det en stund. Leser om folk her inne som bruker letrozol i nesten et år. Håper du slipper det. :)

Ja, blir jo 3 eller 4 pp med letrozol! Husker ikke helt:wacky: men bare syntes det var rart at de spurte hvs jeg tenkte, de andre gangene har de bare sagt "da starter du med det på dag 3":hilarious:
Henger meg opp i små ting bare:wacky:

Håper det går snart, og for dere når dere er i gang igjen:happy:
 
Ja, blir jo 3 eller 4 pp med letrozol! Husker ikke helt:wacky: men bare syntes det var rart at de spurte hvs jeg tenkte, de andre gangene har de bare sagt "da starter du med det på dag 3":hilarious:
Henger meg opp i små ting bare:wacky:

Håper det går snart, og for dere når dere er i gang igjen:happy:
Man henger seg jo opp i alt stort og smått i det greiene her, så det er ikke så rart syns jeg.
 
Back
Topp