Håper

Er 6 dpo i dag og har sååå lyst til å teste :p dagene går sååå sent... :p


Prøver på nr 2 <3

<3 26.07.12 <3
 
Hva betyr egentlig dpo? Er det etter Eggløsning?

Dpo = Days past ovulation
Så ja, dager etter eggløsning ;)


Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Har el rundt 20 og IKM rundt 3 sept, og om det klaffer denne mnd så blir termin ca 16 mai 2015 :)
vi som har ikm første uka i sept har egen gruppe på "vi som prøver" ikm 36 blir evnt din:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
er så i tvil på at det vil bli mai baby... er i dag ¨på dag 34 etter første dag i siste mens som var kjemisk, og har følt meg dritt i kroppen siden bare noen få dager etter det jeg trodde var EL 23.juli...
mister håpet for hver dag jeg ser tanta ikke er kommet...
 
er så i tvil på at det vil bli mai baby... er i dag ¨på dag 34 etter første dag i siste mens som var kjemisk, og har følt meg dritt i kroppen siden bare noen få dager etter det jeg trodde var EL 23.juli...
mister håpet for hver dag jeg ser tanta ikke er kommet...
Fårstår du begynner å miste håpet, det gjorde jeg også, tok el tester etter sa men fikk aldri positive så pluslig kom tr etter 30 dager.. Har lest det kan ta 4-6 uker før tr kommer etter sa..

Har du tatt ny g-test? :) kan jo være du er gravid igjen :) er jo mange av de som blir gravide med en gang etterpå :)


Prøver på nr 2 <3

<3 26.07.12 <3
 
Cdn test på.mandag viste ikke gravid, på rfsu test søndag ver det fler som kunne se en svak svak strek.
Er hjemme fra jobb i dag pga mye vondt nede i magen, så skal dit 0930.
Kan de finne ut om man er gravid med bare en enkelt blodprøve?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Cdn test på.mandag viste ikke gravid, på rfsu test søndag ver det fler som kunne se en svak svak strek.
Er hjemme fra jobb i dag pga mye vondt nede i magen, så skal dit 0930.
Kan de finne ut om man er gravid med bare en enkelt blodprøve?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja di kan ta blodprøve å måle hcg på deg :) men det tar 1-2 dager før du får resultatet :) gjorde jaffall det med meg :) hvordan gikk det?


Prøver på nr 2 <3

<3 26.07.12 <3
 
Ja di kan ta blodprøve å måle hcg på deg :) men det tar 1-2 dager før du får resultatet :) gjorde jaffall det med meg :) hvordan gikk det?


Prøver på nr 2 <3

<3 26.07.12 <3
fikk vært hos legen. trykket på meg nederst i magen på begge sidene og det var kjempe ømt og vondt! Han visste ikke noe, men ble sendt til lab for crp og måtte tisse i kopp. gikk så tilbake til legen igjen og han var ute å så på prøven, og iflg den viste den ikke to streker. men 2min etter han kom tilbake ringte hun på labe, hun var usikker på hcg! før denne timen 0930 hadde jeg vært å tisset 3 ganger! og hun er nå usikker?!?!?!? jeg er hvertfall sykemeldt tom mandag med beskjed om å ta det med ro og slappe av. legen sa hvis det fortsatte eller ble verre måtte jeg komme igjen! så glad jeg har en skikkelig lege!
og nok engang, blir det dager med venting!!!! Har et ørlite håp, men er 99% sikker på det blir samme resultat på mandag, men håp er godt å ha <3

tok vanlig gtest der, og like greit tror jeg. slipper store blåmerker på armen da :p
 
Sniker i fra september ;)
Innom her å titter og mimrer litt...
Jeg vil bare få ønske dere alle lykke til!!
Særlig dere som har mista før.
Ikke gi opp!! :)
Vi har to barn, men ønska oss veldig nr.3.
Men det tok sin tid.. og mange tårer.
Prøvde i over to år.
Hadde en SA og det var tøft. En veldig hard påkjenning.
Begynte prøvingen for fullt for ett år siden.
Hadde egentlig gitt helt opp før jul. Tenkte å ta en pause å ikke tenke på det mere.
Ble plutselig så syk i jula.
Tok en test og jammen var jeg gravid!! :)
Nå er jeg i uke 36 og venter spent på ei lita prinsesse. ❤
Så lykke til alle sammen. Plutselig står dere med en positiv test i hånda! ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
fikk vært hos legen. trykket på meg nederst i magen på begge sidene og det var kjempe ømt og vondt! Han visste ikke noe, men ble sendt til lab for crp og måtte tisse i kopp. gikk så tilbake til legen igjen og han var ute å så på prøven, og iflg den viste den ikke to streker. men 2min etter han kom tilbake ringte hun på labe, hun var usikker på hcg! før denne timen 0930 hadde jeg vært å tisset 3 ganger! og hun er nå usikker?!?!?!? jeg er hvertfall sykemeldt tom mandag med beskjed om å ta det med ro og slappe av. legen sa hvis det fortsatte eller ble verre måtte jeg komme igjen! så glad jeg har en skikkelig lege!
og nok engang, blir det dager med venting!!!! Har et ørlite håp, men er 99% sikker på det blir samme resultat på mandag, men håp er godt å ha <3

tok vanlig gtest der, og like greit tror jeg. slipper store blåmerker på armen da :p
Håpe det viser to streker på mandag da :) ja det er godt å ha håp :)



Prøver på nr 2 <3

<3 26.07.12 <3
 
Håpe det viser to streker på mandag da :) ja det er godt å ha håp :)



Prøver på nr 2 <3

<3 26.07.12 <3
Klarer ikke la hver å tenke på hva om det var første urin legen fikk!?
Frister med test i morgen om jeg mottar de i posten selv om det ikke blir før på ettermiddagen, men må holde meg til tidligst lørdag ja :p
Håp <3
 
Sniker i fra september ;)
Innom her å titter og mimrer litt...
Jeg vil bare få ønske dere alle lykke til!!
Særlig dere som har mista før.
Ikke gi opp!! :)
Vi har to barn, men ønska oss veldig nr.3.
Men det tok sin tid.. og mange tårer.
Prøvde i over to år.
Hadde en SA og det var tøft. En veldig hard påkjenning.
Begynte prøvingen for fullt for ett år siden.
Hadde egentlig gitt helt opp før jul. Tenkte å ta en pause å ikke tenke på det mere.
Ble plutselig så syk i jula.
Tok en test og jammen var jeg gravid!! :)
Nå er jeg i uke 36 og venter spent på ei lita prinsesse. ❤
Så lykke til alle sammen. Plutselig står dere med en positiv test i hånda! ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk og gratulere selv med en prinsesse i magen :)
Prinsesse oppskriften skulle jeg gjerne hatt :p vi har to gutter fra før og ønsker oss veldig nr tre nå,å det er jo selfølgelig uansett om det kommer en prins eller en prinsesse, men hadde jo vert litt gøy med litt rosa :D
Venter på el nå så da får man bare hompe i vei og se hva som skjer ;)
 
Har EL 16. Og ikm 30, så her er prøvingen i full gang og vi håper det klaffer nå i pp1! EL-testene begynner å bli nesten like sterke som kontrollstreken, så det lover hvertfall bra :) får vi full pott blir det termin ca 12 mai!


✌️
 
PicsArt_1408118650519.jpg Liten update. Trodde april var kjørt, men er den egentlig det?
 
Da var El "passert" for denne mnd.. ble ikke så alt for mye prøving siden samboeren min er bortreist fra idag av.. så håper vi traff blink før han dro :-D nå er det bare å vente å vente! Lange dager..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp