Håper

terri91

Betatt av forumet
Håper å komme inn hit. hadde en spontanabort i juni, nå kom endeli mensn tilbake, så sater på at mai er vår mnd :)
 
Jeg hadde også en sa i juni å fikk mensen tilbake forrige uke så snart er det el her om syklusen er normal igjen :) håper det og at det blir en mai baby <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blir spennende å se om det blit mai babyer på oss :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde SA 17-18 juli ca! Blødde i 5 dager ca, og fredag den 1 kom mensen, tror jeg? Tror dere jeg er klar for å prøve igjen? For det må jo være mensen!? :)
 
Har du fått skjekket at slt var kommet ut? Eller hadde du utskrapning? Går sikkert ann at det er mensen.. er veldig forskjellig.. jeg bløde i 4 uker dp kom mensen 2.5 uke etter det igjen.. så er nok stor forskjell.. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har du fått skjekket at slt var kommet ut? Eller hadde du utskrapning? Går sikkert ann at det er mensen.. er veldig forskjellig.. jeg bløde i 4 uker dp kom mensen 2.5 uke etter det igjen.. så er nok stor forskjell.. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja var hos gyn og hun sa at alt var kommet ut! :) skal også til gyn på fredag, da jeg har fått utredning etter flere sa. Så får høre med henne tror jeg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når har dere ikm da jenter? :) jeg har 19-20 aug :) klarer nesten ikke å vente :p vil teste nå :p hehe... Utolmodig...


Prøver på nr 2 <3

<3 26.07.12 <3
 
Har ikm 29 aug! El snart! Tiden går alt for sakte!! :) utolmodig her også :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
El 13 aug her! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
el om to uker her.håper på mai:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Usikker her pga SA, men ser ikke helt poenget med å vente på neste mens så her tempes det på let etter el. :)
Er nede på normalen min på 36,5 så da er det bare å vente å se om det kommer noe el...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Har IKM 18 Aug. Hadde SA i juni. Hatt en mens nå og håper det klaffer denne mnd [emoji4]
Jeg vil og teste nå.
Et tips til alle. Jeg kjøper graviditetstester på ebay. Kjempe billig [emoji4]
 
Håper å komme inn hit. hadde en spontanabort i juni, nå kom endeli mensn tilbake, så sater på at mai er vår mnd :)
Hadde også SA i juni. Når kom mensen tilbake etter din SA?
Min var 1 uke forsinket
 
Har el rundt 20 og IKM rundt 3 sept, og om det klaffer denne mnd så blir termin ca 16 mai 2015 :)
 
Back
Topp