Håper på lillebror/-søster[emoji169]

PP 7 - CD17
Ganske sikker på at el har vært i dag siden jeg har kjent el."smerter" på høyre side, men tror likevel jeg tar utg.punkt i morgen siden el.testen i dag også var positiv[emoji4]
And the waiting-game begins[emoji30]
 
PP 7 - 1 dpo (CD19)
De første dagene i dpo er bare kjipe, ikke noe testegrunn verken etter el eller graviditet[emoji849] Har truffet veldig godt mtp aksjer rundt el, men d gjør vi jo hver mnd, så har ingen forhåpninger gitt. Spent er jeg alltid likevel, hadde vært svært hyggelig om d kunne festet seg en liten spire nå...
 
Hvordan går det med deg? [emoji173]

Takk som spør[emoji173]️ D humper og går[emoji12] Disse dagene er jo bare langdryge før jeg kan begynne å teste igjen[emoji30] Akkurat nå sier magefølelsen at d ikke blir denne mnd heller, men heldigvis vil tiden vise[emoji38]
Enn med deg?
 
PP 7 - 5 dpo (cd23)
Det går heldigvis fremover da[emoji23] Tror første test ryker på torsdag (eller kanskje onsdag), vi får se hvor "sterk" jeg er[emoji28] Det KAN jo tross alt hende at jeg er 1 dag lengre enn det jeg gikk ut i fra...
Har hatt stikk og strekk på venstre side (i livmoren?) i dag, først supertidlig i 5-6 tiden og så litt sterkere i 10-tiden. Bare å vente og se om dette bærer med seg noe, men kjenner jeg fortsatt ikke har helt troa denne pp, dessverre[emoji52]
 
PP 7 - 7 dpo (cd25)
Da var første testen tatt[emoji85] Kunne egentlig spart meg den, for der kom d antydning til noe. Så får vi se om dette NOE viser seg å være hcg og baby, eller bare skyggestrek. Neste test blir hvertfall i morgen den dag[emoji38]
Vanskelig å se noe på bildet, men legger d inn her til senere bruk, vises også bedre irl.
0eab51fdb89233553d208cfeebbb690e.jpg
 
Du! Jeg ser helt klart noe på den testen altså [emoji1][emoji1] Herregud, så spennende [emoji122][emoji122][emoji122][emoji122] Håper på babystrek!!!
 
Du! Jeg ser helt klart noe på den testen altså [emoji1][emoji1] Herregud, så spennende [emoji122][emoji122][emoji122][emoji122] Håper på babystrek!!!

Ja, sant vel[emoji16][emoji38][emoji1319] Håper viiirkelig babystrek jeg også, men er jo så mange som får skyggestrek på disse testene, så er forberedt på at d bare er d også (selv om jeg ikke fikk sånn strek forrige pp)[emoji28]
 
Jeg ser ikke noe, men spennende med flere tester fremover.
 
PP 7 - 8 dpo (cd26)
Det var nok bare en tullestrek i går, for dagens var heelt blank. Skal PRØVE å vente til 10 dpo med neste test, men ble (som vanlig) overbevist om at det ikke gikk denne mnd heller med negativ test i dag[emoji849] Forstår ikke helt hvorfor vi ikke blir gravid...det eneste som er gjort annerledes er at jeg ikke har gått på crinone (som jeg gjorde med førstemann), kanskje jeg må ta kontakt med gyn å høre om det er mulig å få resept på også[emoji848]
 
Nei, den var ikke noe lett å se, litt lettere i virkeligheten, men viste seg å bare være skyggestrek uansett[emoji6]
Ble også lurt av en skyggestrek denne pp. Ikke noe gøy :)
 
PP 7 - 9 dpo (cd27)
Særlig at jeg klarte å vente til 10 dpo, ble en test i dag og gitt...den var, ikke overraskende, hvit som snø[emoji849] Så nå er jeg hvertfall sikker på at det ikke gikk denne mnd heller. Spesielt siden det KAN hende jeg er 10 dpo også! Får nok tanta på søndag eller mandag gitt[emoji849]
Tror faktisk jeg dropper letrozolen neste pp, pga diverse omstendigheter er det lite sannsynlig at vi får lagt inn aksjer rundt el, så da er det vel bedre å bare spare dem til pp9[emoji85]
 
PP 7 - 9 dpo (cd27)
Særlig at jeg klarte å vente til 10 dpo, ble en test i dag og gitt...den var, ikke overraskende, hvit som snø[emoji849] Så nå er jeg hvertfall sikker på at det ikke gikk denne mnd heller. Spesielt siden det KAN hende jeg er 10 dpo også! Får nok tanta på søndag eller mandag gitt[emoji849]
Tror faktisk jeg dropper letrozolen neste pp, pga diverse omstendigheter er det lite sannsynlig at vi får lagt inn aksjer rundt el, så da er det vel bedre å bare spare dem til pp9[emoji85]
Hvis dere ikke legger inn aksjer rundt el neste mnd. så du bør heller ikke telle denne som pp8. Jeg teller bare pp som er ekte prøveperioder.
 
Hvis dere ikke legger inn aksjer rundt el neste mnd. så du bør heller ikke telle denne som pp8. Jeg teller bare pp som er ekte prøveperioder.

Fullt klar over det, men siden vi ikke vet helt ennå om d blir lagt aksjer rundt el ennå (selv om det er lite sannsynlig), så får den kalles pp enn så lenge[emoji6]
 
PP 7 - 10 dpo (cd28)
Da har det så vidt startet med litt spotting, og blenda test igjen. Helt klart over, må få tak i gyn og spurt om crinone til neste pp.
 
Nei, søren altså!!! [emoji85] Så utrolig kjedelig... Høres ut som om crinone kan være en idé ja [emoji173]
 
Æsj.. Kjedelig at letrozolen ikke gjør samme nytte denne gangen! Pergo funka på første forsøk hos meg sist, og letrozol hos deg, så velger å tro det har skjedd noe med pergoen og letrozolen ;) Håper neste pp blir siste ❤️
 
Back
Topp