Håper på lillebror/-søster[emoji169]

Det gjør det nok skal du se [emoji7] Så gøy da! [emoji122][emoji122] Forhåpentligvis får du et knall fint svangerskap så du kan kose deg masse med både kommende storebror og babyen i magen [emoji7] Blir kjempe gøy å følge deg denne gangen også [emoji1][emoji1]
 
Åå, der er det jo strek!! :D Hurra! Gratulerer så mye [emoji173]️
 
Det gjør det nok skal du se [emoji7] Så gøy da! [emoji122][emoji122] Forhåpentligvis får du et knall fint svangerskap så du kan kose deg masse med både kommende storebror og babyen i magen [emoji7] Blir kjempe gøy å følge deg denne gangen også [emoji1][emoji1]

Håper håper håååper[emoji5][emoji173]️
Får jeg samme svangerskap som sist skal jeg være SUPERTAKKNEMLIG, da vet jeg ikke hva jeg har gjort riktig i livet for å fortjene det[emoji12]
Håper formen din åsså kommer seg superraskt, så du får nytt resten av svangerskapet lamme din minimann[emoji6]
Veldig artig at vi havnet såpass tett likevel da[emoji38][emoji1305]
 
Åå, der er det jo strek!! :D Hurra! Gratulerer så mye [emoji173]️

Ja, det er det[emoji7] Nå må den bare bli sterkere og ikke minst værende til november[emoji85]
Tusen takk[emoji173]️ Alt vel hos deg?
 
Wæææ se her ja!! Gratulerer så mye kjære du :D❤️
 
Ja, det er det[emoji7] Nå må den bare bli sterkere og ikke minst værende til november[emoji85]
Tusen takk[emoji173]️ Alt vel hos deg?
Vi krysser fingrene for det [emoji173]️ Alt veldig bra her. Koser meg masse i perm med verdens fineste lille gutt [emoji7] Føler meg heldig hver eneste dag!
 
Ja, var kanskje dårlig formulert av meg på d første svaret[emoji85]
Vet du hva som gjorde at den plutselig satt i pp.18, eller var det tilfeldig?
Vi bestemte oss å utsette prøvingen fordi det ikke passet å være gravid mnd. etter (skulle gå på forbudte medisiner). Så det er slik vi ikke prøvde. Hadde sex bare på cd 20 og ble gravid. Vil si det er veldig overraskende. Trodde vi var forbi den fertile perioden. Så vi traff el perfekt og det ble en gutt.

Gjørde dere noe spesielt denne gangen? Brukte du el-tester? Når rundt el la dere inn aksjene?
 
Vi krysser fingrene for det [emoji173]️ Alt veldig bra her. Koser meg masse i perm med verdens fineste lille gutt [emoji7] Føler meg heldig hver eneste dag!

Så godt å høre[emoji5] Permisjonstiden er virkelig hærlig, gleder meg allerede[emoji173]️ Bare synd den går så innmari fort[emoji51]
 
Vi bestemte oss å utsette prøvingen fordi det ikke passet å være gravid mnd. etter (skulle gå på forbudte medisiner). Så det er slik vi ikke prøvde. Hadde sex bare på cd 20 og ble gravid. Vil si det er veldig overraskende. Trodde vi var forbi den fertile perioden. Så vi traff el perfekt og det ble en gutt.

Gjørde dere noe spesielt denne gangen? Brukte du el-tester? Når rundt el la dere inn aksjene?

Såpass, d vil jeg og si er overraskende, samtidig hører man jo om dem som blir gravid etter en tur på byen...så sjansen er jo der[emoji28] Men for en koselig overraskelse da[emoji6]
Nei, ikke noe annerledes enn de forrige 3 pp...har brukt el.tester og letrozol, pleier å legge inn aksjer annenhver dag i dagene rundt el (hver pp), akkurat denne gangen ble d 2 dager før, dagen før og selve el.dagen[emoji38]
 
Woho, gratulerer igjen! Nå blir det ny baby [emoji173]️[emoji2]
 
Der fant jeg dagboka di.
Gratulerer så mye med positive tester. Er jo ikke tvil og flott stigning.
Satser på senhøst-baby da.
 
Såpass, d vil jeg og si er overraskende, samtidig hører man jo om dem som blir gravid etter en tur på byen...så sjansen er jo der[emoji28] Men for en koselig overraskelse da[emoji6]
Nei, ikke noe annerledes enn de forrige 3 pp...har brukt el.tester og letrozol, pleier å legge inn aksjer annenhver dag i dagene rundt el (hver pp), akkurat denne gangen ble d 2 dager før, dagen før og selve el.dagen[emoji38]
Alts[ vi var prøvere i 18 pp innen da. Skulle bare ta en mnd. pause, så ble det plutselig klaff :)

Så denne gangen hadde dere tre dager på rad? Mener du da dagen før positiv el+test, dagen med den positive testen og dagen testen ble negativ igjen?
 
Back
Topp