Har hatt den skyggen i noen dager, blitt bare litt sterkere og ikke fargeEr det bare jeg som har streksyn og ser en svak strek til?Hvor mange dpo er du nå?
![]()
Er 9/10 dpoFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt den skyggen i noen dager, blitt bare litt sterkere og ikke fargeEr det bare jeg som har streksyn og ser en svak strek til?Hvor mange dpo er du nå?
![]()
Er 9/10 dpoÅh.. Så teit med skyggeHar hatt den skyggen i noen dager, blitt bare litt sterkere og ikke fargeEr 9/10 dpo
Dårlig gjort med falske forhåpninger
Jeg fikk ikke strek før 11 dpo den gangen her, det seneste jeg noen gang har fått faktisk
Så jeg håper med deg de kommende dagene 
Ja skikkelig teit. Var rolig og lave forventninger før det. Det gir et lite håp for strek i morgenÅh.. Så teit med skyggeDårlig gjort med falske forhåpninger
Jeg fikk ikke strek før 11 dpo den gangen her, det seneste jeg noen gang har fått faktisk
Så jeg håper med deg de kommende dagene
Hvordan er formen din i dag? Tenker på deg stadig![]()
Usj, det hørtes ikke godt utJa skikkelig teit. Var rolig og lave forventninger før det. Det gir et lite håp for strek i morgen
Ikke så mye høyere feber i dag, men hoster og vondt i tann. Hvordan er formen din nå?
Håper du blir bedre snart 
Har du begynt på julepyntingen? Fått opp treet og lys rundt omkring. Tenkte å skifte gardiner og pynte denne uken.Usj, det hørtes ikke godt utHåper du blir bedre snart
Formen min er mye det samme, hjelper å ta dagene med ro, får litt mer overskudd da![]()
Har fått begynt smått, men det går mye tregere enn jeg skulle ønskeHar du begynt på julepyntingen? Fått opp treet og lys rundt omkring. Tenkte å skifte gardiner og pynte denne uken.
Er så koselig med julepyntet hus! 
Uff, tenker mye på degUff, savner den lilleStørre pupper med større blodårer og mer sensitive brystvorter og hoven mage, har trigget savner. Kan jo ikke være et symptom på hcg når det ikke slår ut på tester
Så emosjonell i dag, hoster og har feber
Mange klemmer til deg 
Ja, veldig koselig og hjelper mye på når det er så grått uteHar fått begynt smått, men det går mye tregere enn jeg skulle ønskeEr så koselig med julepyntet hus!
Hvilken dato får dere valp i hus?
![]()
Hun er leveringsklar i romjulen
Da kom det friskt blod på papiret, så ble nok kort lutealfase. Satser på at kroppen er mer i rute neste pp
Hadde så håpet for deg
Følger nok etter deg om en ukes tid, kjenner mensenmurringerJa, begynte å lure selv med de pulsen ringene, men må være pga smerter og sykdom. Fordelen er at jeg nå kan kjøre på med smertestillende etter rotfyllingenNeeeeiHadde så håpet for deg
Neste PP så sitter terminspiren
Følger nok etter deg om en ukes tid, kjenner mensenmurringer
![]()
Var bare spotting to ganger da jeg var på do og nå ingenting, men braker vel løs i natt. Så kjedelig at du tror at det ikke går for deg heller
Ja, begynte å lure selv med de pulsen ringene, men må være pga smerter og sykdom. Fordelen er at jeg nå kan kjøre på med smertestillende etter rotfyllingenVar bare spotting to ganger da jeg var på do og nå ingenting, men braker vel løs i natt. Så kjedelig at du tror at det ikke går for deg heller
![]()
Siden du ikke blør mer, tenker jeg?Ja, man vet aldri med denne kroppen nå hehe. Men magefølelsen sier at mensen kommer. Var ferskere blod en forrige festeblødning, men så hadde jeg jo frisk spotting etter EL og. Ikke til å bli klok påMen kan det være festeblødning?Siden du ikke blør mer, tenker jeg?
Næsj, har ikke trua i det hele tatt.

Ja, man vet aldri med denne kroppen nå hehe. Men magefølelsen sier at mensen kommer. Var ferskere blod en forrige festeblødning, men så hadde jeg jo frisk spotting etter EL og. Ikke til å bli klok på![]()
Hadde ikke jeg heller, så trodde det hadde gått galt, for kom etter positiv test. Hadde skikkelige festesmerter to kvelder på rad og. Festet seg med et pang siNei, er jo lissom det at en vet aldriAldri opplevd festeblødning før, jeg
![]()
Hadde ikke jeg heller, så trodde det hadde gått galt, for kom etter positiv test. Hadde skikkelige festesmerter to kvelder på rad og. Festet seg med et pang si