Håper på et lite mirakel til - MA

Har hatt den skyggen i noen dager, blitt bare litt sterkere og ikke farge :sorry: Er 9/10 dpo
Åh.. Så teit med skygge :arghh: Dårlig gjort med falske forhåpninger :sorry: Jeg fikk ikke strek før 11 dpo den gangen her, det seneste jeg noen gang har fått faktisk :love2 Så jeg håper med deg de kommende dagene ❤️

Hvordan er formen din i dag? Tenker på deg stadig :love017

Åh.. Så teit med skygge :arghh: Dårlig gjort med falske forhåpninger :sorry: Jeg fikk ikke strek før 11 dpo den gangen her, det seneste jeg noen gang har fått faktisk :love2 Så jeg håper med deg de kommende dagene ❤️

Hvordan er formen din i dag? Tenker på deg stadig :love017
Ja skikkelig teit. Var rolig og lave forventninger før det. Det gir et lite håp for strek i morgen :Heartred

Ikke så mye høyere feber i dag, men hoster og vondt i tann. Hvordan er formen din nå?

Ja skikkelig teit. Var rolig og lave forventninger før det. Det gir et lite håp for strek i morgen :Heartred

Ikke så mye høyere feber i dag, men hoster og vondt i tann. Hvordan er formen din nå?
Usj, det hørtes ikke godt ut :dead: Håper du blir bedre snart ❤️
Formen min er mye det samme, hjelper å ta dagene med ro, får litt mer overskudd da :joyful:

Usj, det hørtes ikke godt ut :dead: Håper du blir bedre snart ❤️
Formen min er mye det samme, hjelper å ta dagene med ro, får litt mer overskudd da :joyful:
Har du begynt på julepyntingen? Fått opp treet og lys rundt omkring. Tenkte å skifte gardiner og pynte denne uken.

Oj, kan se ut som om neste eggløsning kan komme mellom datters bursdag og nyttårsaften. Kanskje det bringer lykke :smiley-angelic001

Vedlegg

• Screenshot_20251215_081521_FF App.jpg
    Screenshot_20251215_081521_FF App.jpg
    219,9 KB · Visninger: 13
Uff, savner den lille :sorry: Større pupper med større blodårer og mer sensitive brystvorter og hoven mage, har trigget savner. Kan jo ikke være et symptom på hcg når det ikke slår ut på tester :sorry: Så emosjonell i dag, hoster og har feber
Uff, tenker mye på deg :shy: :Heartpink Mange klemmer til deg :Heartpink

Da kom det friskt blod på papiret, så ble nok kort lutealfase. Satser på at kroppen er mer i rute neste pp

Neeeei:arghh: Hadde så håpet for deg:confused: Neste PP så sitter terminspiren:smiley-angelic001:Heartred Følger nok etter deg om en ukes tid, kjenner mensenmurringer❤️

Neeeei:arghh: Hadde så håpet for deg:confused: Neste PP så sitter terminspiren:smiley-angelic001:Heartred Følger nok etter deg om en ukes tid, kjenner mensenmurringer❤️
Ja, begynte å lure selv med de pulsen ringene, men må være pga smerter og sykdom. Fordelen er at jeg nå kan kjøre på med smertestillende etter rotfyllingen :playful: Var bare spotting to ganger da jeg var på do og nå ingenting, men braker vel løs i natt. Så kjedelig at du tror at det ikke går for deg heller:sorry:

Ja, begynte å lure selv med de pulsen ringene, men må være pga smerter og sykdom. Fordelen er at jeg nå kan kjøre på med smertestillende etter rotfyllingen :playful: Var bare spotting to ganger da jeg var på do og nå ingenting, men braker vel løs i natt. Så kjedelig at du tror at det ikke går for deg heller:sorry:

Men kan det være festeblødning? :smiley-angelic001 Siden du ikke blør mer, tenker jeg?❤️ Næsj, har ikke trua i det hele tatt.

Ja, man vet aldri med denne kroppen nå hehe. Men magefølelsen sier at mensen kommer. Var ferskere blod en forrige festeblødning, men så hadde jeg jo frisk spotting etter EL og. Ikke til å bli klok på :playful:

Nei, er jo lissom det at en vet aldri❤️ Aldri opplevd festeblødning før, jeg :p

Hadde ikke jeg heller, så trodde det hadde gått galt, for kom etter positiv test. Hadde skikkelige festesmerter to kvelder på rad og. Festet seg med et pang si

Håper litt til for deg:angelic: :Heartred

Back
Topp