TakkHåper sånn for deg![]()
Hvordan er formen din nå?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkHåper sånn for deg![]()
Hvordan er formen din nå?Takk som spør! Er ganske dårligTakkHvordan er formen din nå?
Godt å ha litt overskudd til mann og barn.
Åh wow så nydeligDatter måtte og få noe med hjerterHun sier at hun får hjerter fordi jeg elsker henne sånn
![]()

Ja, er viktig å ta vare på seg selv, så bra du er sykemeldtTakk som spør! Er ganske dårligEr 100% sykmeldt, så det hjelper
Godt å ha litt overskudd til mann og barn.

Ja, godt og vondt på samme tid. Veldig glad for at det virker som den spottingen her om dagen fikk ut siste rest. Våknet opp med haken full av kviser og mer utflod, så virker som om det bygger seg snart opp til peakGodt at tidligtest er så og si blank igjen, fælt å si, men det er noe med det å se fremover mot nye prøveperioder - håper på klaff igjen snart for deg![]()
Flere mnd siden jeg bestilte, men var for uggen pga graviditet til å begynne med den før, og dermed ikke oppdaget feilen før nå
Full av kviser på haken og så kvalmÅh, så godt at kroppen begynner å komme tilbake til normalenCD 23: den dagen jeg hadde eggløsning etter SA. LH på 0.75 med nye tester, så da blir forhåpentligvis peak senere i dag eller i natt og eggløsning i morgenFull av kviser på haken og så kvalm
Klem til deg!CD 23: den dagen jeg hadde eggløsning etter SA. LH på 0.75 med nye tester, så da blir forhåpentligvis peak senere i dag eller i natt og eggløsning i morgenFull av kviser på haken og så kvalm
Krysser fingrene for verdens fiiineste julegave

Takk, trenger heiingenSå herlig det straks er EL på deg![]()
Krysser fingrene for verdens fiiineste julegave
![]()
Crap humør og pessimist, men det er kanskje et tegn på hormonene som øker ved eggløsning hehe. LH på 1.05 nåTakk, trenger heiingenCrap humør og pessimist, men det er kanskje et tegn på hormonene som øker ved eggløsning hehe. LH på 1.05 nå

Håper på peak i kveld og at gullegget sleppes da!CD 23: den dagen jeg hadde eggløsning etter SA. LH på 0.75 med nye tester, så da blir forhåpentligvis peak senere i dag eller i natt og eggløsning i morgenFull av kviser på haken og så kvalm

Ja, er skikkelig dritt, vi var jo så glade og optimistiske. Snart er datoen i desember hvor jeg kunne hatt en ettåring og fødsel i februar. Føler jeg har hentet meg inn raskere de andre gangene, men da hadde jeg ikke kommet så langt. Håper sånn vi begge får positiv test til julUff, kjenner til det! Er litt nedfor og lei meg nå selv om dagenSkulle vært på OTUL imorgen, og istedenfor skal jeg til gynekologen og sjekke for rester
Håper du blir gravid igjen nå med tidenes julegave av en terminspire![]()

Ja, er skikkelig dritt, vi var jo så glade og optimistiske. Snart er datoen i desember hvor jeg kunne hatt en ettåring og fødsel i februar. Føler jeg har hentet meg inn raskere de andre gangene, men da hadde jeg ikke kommet så langt. Håper sånn vi begge får positiv test til jul![]()
![]()
Skulle hatt en i september(august) også

Lh 1.30 nå, neste dyestealer skal være på en hcgtest stemmer jeg for![]()
![]()
Happy humpings
Håper på tidenes julegave
Yaaaaay!!! Se der du!!Lh 1.30 nå, neste dyestealer skal være på en hcgtest stemmer jeg for![]()
![]()