Håper på et lite mirakel til - MA

Godt at tidligtest er så og si blank igjen, fælt å si, men det er noe med det å se fremover mot nye prøveperioder - håper på klaff igjen snart for deg :smiley-angelic001

Godt at tidligtest er så og si blank igjen, fælt å si, men det er noe med det å se fremover mot nye prøveperioder - håper på klaff igjen snart for deg :smiley-angelic001
Ja, godt og vondt på samme tid. Veldig glad for at det virker som den spottingen her om dagen fikk ut siste rest. Våknet opp med haken full av kviser og mer utflod, så virker som om det bygger seg snart opp til peak

Litt tung dag i dag, så da blir det litt egostrikk og tv. Tipper denne jakken tar litt tid

Edit: ser nå at jeg bare har fått 6 av 14 nøster i garnpakken :sorry: Flere mnd siden jeg bestilte, men var for uggen pga graviditet til å begynne med den før, og dermed ikke oppdaget feilen før nå

Vedlegg

• Screenshot_20251202_140422_Gallery.jpg
    Screenshot_20251202_140422_Gallery.jpg
    372,9 KB · Visninger: 32
Last edited:
CD 23: den dagen jeg hadde eggløsning etter SA. LH på 0.75 med nye tester, så da blir forhåpentligvis peak senere i dag eller i natt og eggløsning i morgen :happy: Full av kviser på haken og så kvalm

Så herlig det straks er EL på deg :gen014 :greet008 Krysser fingrene for verdens fiiineste julegave:love7:smiley-angelic001:rendeer

Takk, trenger heiingen :Heartred Crap humør og pessimist, men det er kanskje et tegn på hormonene som øker ved eggløsning hehe. LH på 1.05 nå

Uff, kjenner til det! Er litt nedfor og lei meg nå selv om dagen❤️ Skulle vært på OTUL imorgen, og istedenfor skal jeg til gynekologen og sjekke for rester :confused:

Håper du blir gravid igjen nå med tidenes julegave av en terminspire:greet008:smiley-angelic001:love7

CD 23: den dagen jeg hadde eggløsning etter SA. LH på 0.75 med nye tester, så da blir forhåpentligvis peak senere i dag eller i natt og eggløsning i morgen :happy: Full av kviser på haken og så kvalm
Håper på peak i kveld og at gullegget sleppes da! :gen014
Heier på deg og egget, nå må det skje noe! :smiley-angelic001

Uff, kjenner til det! Er litt nedfor og lei meg nå selv om dagen❤️ Skulle vært på OTUL imorgen, og istedenfor skal jeg til gynekologen og sjekke for rester :confused:

Håper du blir gravid igjen nå med tidenes julegave av en terminspire:greet008:smiley-angelic001:love7
Ja, er skikkelig dritt, vi var jo så glade og optimistiske. Snart er datoen i desember hvor jeg kunne hatt en ettåring og fødsel i februar. Føler jeg har hentet meg inn raskere de andre gangene, men da hadde jeg ikke kommet så langt. Håper sånn vi begge får positiv test til jul :Heartred :Heartred

Ja, er skikkelig dritt, vi var jo så glade og optimistiske. Snart er datoen i desember hvor jeg kunne hatt en ettåring og fødsel i februar. Føler jeg har hentet meg inn raskere de andre gangene, men da hadde jeg ikke kommet så langt. Håper sånn vi begge får positiv test til jul :Heartred :Heartred

Ja, det er skikkelig tøft :sad010 Skulle hatt en i september(august) også❤️ Og mistet hver måned i kjemisk etter det:confused: Håper for oss:smiley-angelic001:Heartred

Da er vi helt likt nå da, Peak i dag her også , krysser alt for deg :Heartred :Heartred (Og ja, jeg får også uggen kropp ved EL.. skikkelig :whacky011)

Back
Topp