Jeg skulle gjerne ha begynt på progesteron etter eggløsning, litt kort lutealfase og ikke alltid stabil temp. Det vanlige er vel 2 eller 3dpo?Ser ut som du forstod riktig, men jeg er fremdeles uenig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skulle gjerne ha begynt på progesteron etter eggløsning, litt kort lutealfase og ikke alltid stabil temp. Det vanlige er vel 2 eller 3dpo?Ser ut som du forstod riktig, men jeg er fremdeles uenig![]()
Ja, det viktigste er å vite at egget har sluppet, og så kan du begynne. Jeg venter til jeg ser ett klart temp hopp over to dager og så starter jeg.Jeg skulle gjerne ha begynt på progesteron etter eggløsning, litt kort lutealfase og ikke alltid stabil temp. Det vanlige er vel 2 eller 3dpo?
Fikk svar nå at han skulle ringe meg i morgen, så da kan jeg høre mer om tidligere oppstartJa, det viktigste er å vite at egget har sluppet, og så kan du begynne. Jeg venter til jeg ser ett klart temp hopp over to dager og så starter jeg.
Tenner ett lys for spiren din i kveldDa er den lille begravet![]()
endte med en einer i potte som hvilested. Hver av oss puttet et hjerte oppi posen jeg strikket og sa vi var glad i hen. Fant en gravlykt hvor det står alltid i mitt hjerte
![]()

Du har gjort det fint for hen
Åhhh så vakkert og så fryktelig vondt kjære degDa er den lille begravet![]()
endte med en einer i potte som hvilested. Hver av oss puttet et hjerte oppi posen jeg strikket og sa vi var glad i hen. Fant en gravlykt hvor det står alltid i mitt hjerte
![]()
Mange hjerteklemmer 

Ååå… det forstår jeg veldig godt!Savner den lille sånn![]()
Ja, og holdt på magenÅåå… det forstår jeg veldig godt!du hadde jo begynt og se fremover og planlagt tiden med den lille
![]()
jeg håper skikkelig at det snart sitter hos deg og at familien blir komplett!
![]()
Idag skulle jeg vært på otul, så er nok litt ekstra sårt da. Takk fine du, håper jeg og 
Å , det er så utrolig urettferdig og trist altsåJa, og holdt på magenIdag skulle jeg vært på otul, så er nok litt ekstra sårt da. Takk fine du, håper jeg og
![]()
Savner den lille sånn![]()
Sitter med det samme savnet selv, og tomrommet som er igjen etter h*n
Savner det å holde på magen og snakke til h*n også
Håper vi blir fort gravide igjen
Ja, det var så kosSkjønner jeg veldig godtSitter med det samme savnet selv, og tomrommet som er igjen etter h*n
Savner det å holde på magen og snakke til h*n også
Håper vi blir fort gravide igjen
![]()
Håper jeg og, at vi snart kan holde på magen og snakke med lille. Har et så stort behov for flere å elskeJa, det var så kosHåper jeg og, at vi snart kan holde på magen og snakke med lille. Har et så stort behov for flere å elske

Jeg husker selv at jeg ikke var forberedt på hvor stor sorgen ble av å miste, sender deg en stor klem og all min omtankeJa, det var så kosHåper jeg og, at vi snart kan holde på magen og snakke med lille. Har et så stort behov for flere å elske

Krysser alt jeg har for deg og følger med fra sidelinjen
Satser på augustbebis