Håper på et lite mirakel til - MA

Jeg skulle gjerne ha begynt på progesteron etter eggløsning, litt kort lutealfase og ikke alltid stabil temp. Det vanlige er vel 2 eller 3dpo?
Ja, det viktigste er å vite at egget har sluppet, og så kan du begynne. Jeg venter til jeg ser ett klart temp hopp over to dager og så starter jeg.

Da er den lille begravet :sorry: :Heartred endte med en einer i potte som hvilested. Hver av oss puttet et hjerte oppi posen jeg strikket og sa vi var glad i hen. Fant en gravlykt hvor det står alltid i mitt hjerte :Heartred

Vedlegg

• Screenshot_20251122_170847_Gallery.jpg
    Screenshot_20251122_170847_Gallery.jpg
    224,1 KB · Visninger: 79
Cd14: Fortsatt lav på monitor og nesten ikke synlig strek på gtest. Lettelse at det virker som om restene er ute, men får en mer og mer tom følelse i kroppen. Håper det roer seg når hormonene stabiliserer seg. Fortsatt tissetrengt og kvalm

Ååå… det forstår jeg veldig godt! :( du hadde jo begynt og se fremover og planlagt tiden med den lille ❤️ :( jeg håper skikkelig at det snart sitter hos deg og at familien blir komplett! ❤️
Ja, og holdt på magen :sorry: Idag skulle jeg vært på otul, så er nok litt ekstra sårt da. Takk fine du, håper jeg og :Heartred

Savner den lille sånn:Heartred

Skjønner jeg veldig godt:sad002 Sitter med det samme savnet selv, og tomrommet som er igjen etter h*n:sad010Savner det å holde på magen og snakke til h*n også:sad015:Heartred Håper vi blir fort gravide igjen:smiley-angelic001

Skjønner jeg veldig godt:sad002 Sitter med det samme savnet selv, og tomrommet som er igjen etter h*n:sad010Savner det å holde på magen og snakke til h*n også:sad015:Heartred Håper vi blir fort gravide igjen:smiley-angelic001
Ja, det var så kos :Heartred Håper jeg og, at vi snart kan holde på magen og snakke med lille. Har et så stort behov for flere å elske

Masse, masse lykke til :smiley-bounce012 :love7 Satser på augustbebis:smiley-angelic001:love017

Back
Topp