Ny uke og halvveis!Oul i morgen.. Gruer meg veldig. Livredd for at de skal finne avvik, enten på knøttet eller morkaken/blodforsyningen. Mest sannsynlig er vel alt bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ny uke og halvveis!Lykke til på ul i morgen og gratulerer med å ha kommet halvveisVis vedlegget 232204 Ny uke og halvveis!
Oul i morgen.. Gruer meg veldig. Livredd for at de skal finne avvik, enten på knøttet eller morkaken/blodforsyningen. Mest sannsynlig er vel alt braDet er rart - for 2 uker siden kunne ikke oul komme fortere og nå skulle jeg nesten ønske den ikke var før neste uke
Jeg kjenner mye aktivitet og magen vokser, det må vel være gode tegn
![]()
Vis vedlegget 232204 Ny uke og halvveis!
Oul i morgen.. Gruer meg veldig. Livredd for at de skal finne avvik, enten på knøttet eller morkaken/blodforsyningen. Mest sannsynlig er vel alt braDet er rart - for 2 uker siden kunne ikke oul komme fortere og nå skulle jeg nesten ønske den ikke var før neste uke
Jeg kjenner mye aktivitet og magen vokser, det må vel være gode tegn
![]()
Vis vedlegget 232277
20+2
Alt så bra ut på oul! Det var en liten turnjente der inne - med friskt hjerte, nyrer, magesekk, urinblære, hjerne og fine tidsriktige mål av hodeomkrets, lårbein osvNok fostervann, sunn placenta og blodkar
Nå har jeg senket skuldrene <3
Hvordan går det?
Gratulerer med å ha nådd tredje trimester![]()
Hvordan går det her da? [emoji4] Snart bare ti små uker igjen?
Godt å høre at det er få plager.[emoji4][emoji106] Synes det går veldig fort nå! Ser for meg at desember i alle fall kommer til å suse avgårde. Jeg har ingen plager, så her går det fortsatt bra. Litt trøtt og sliten innimellom, men om det skyldes høst og mørke eller graviditet, vet jeg ikke helt. Har visst jernmangel da, så det kan jo være det.Alt vel her! 30 uker i morgen og 10 uker igjenPå en måte går tiden fort nå
Ingen store plager, bortsett fra litt dårlig nattessøvn og litt småtteri. Hvordan går det med deg?
![]()
Godt å høre at det er få plager.[emoji4][emoji106] Synes det går veldig fort nå! Ser for meg at desember i alle fall kommer til å suse avgårde. Jeg har ingen plager, så her går det fortsatt bra. Litt trøtt og sliten innimellom, men om det skyldes høst og mørke eller graviditet, vet jeg ikke helt. Har visst jernmangel da, så det kan jo være det.
Føler litt at jeg akkurat har passert 12 uker, men så nærmer det seg faktisk fødsel! Ja, nå er vi virkelig kommet langt. Da jeg ventet på å nå uke tolv gikk det sååå seint, men nå går det unna! [emoji4]Jernmangel har jeg også og blir rimelig forstoppet av jerntabletteneMen fullkorn, frukt og joghurt hjelper på. Utrolig å temke på at vi har kommet så langt [emoji813]red Føler litt at jeg akkurat har passert 12 uker, men så nærmer det seg faktisk fødsel!
![]()