Håp om søsken

6dp2dt

Da tok jeg en test, burde ventet to dager til, men men. Veldig gøy å tisse i kopp og prøve med de små pinnene igjen. :D :p

Den berømte skyggestreken var synlig etter ca 5 minutter, men den ble ikke rosa og den ble ikke sterkere, så kun skyggestreken altså. Foreløpig ikke noe spennende med testen.

Fremdeles de samme symptomene.

Her er testen, men den er jo egentlig blenda. :p
Vis vedlegget 231703

Blir spennende å se tester fremover[emoji3][emoji3][emoji3]

Spennende dager! :D
Fra en testegal til en annen, kult at du begynner tidlig! Det er noe eget ved den lille rutinen med pinnen og minuttene etterpå hvor man venter iherdig på streken ;)

Spennende dager! :D
Fra en testegal til en annen, kult at du begynner tidlig! Det er noe eget ved den lille rutinen med pinnen og minuttene etterpå hvor man venter iherdig på streken ;)

Åh, som jeg håper det blir spennende! :Heartred

Så lenge man tåler de negative testene i starten så er det jo bare gøy med tidligtesting. :D Jeg er avhengig. :p :knegg: Hadde jeg derimot blitt skuffet og lei av de negative måtte jeg bedt mannen gjemme testene til 12-14 dpo, men jeg trenger ikke det for jeg er fullstendig klar over at det er helt galskap å teste nå. laughing6:shy:

Åh, som jeg håper det blir spennende! :Heartred

Så lenge man tåler de negative testene i starten så er det jo bare gøy med tidligtesting. :D Jeg er avhengig. :p :knegg: Hadde jeg derimot blitt skuffet og lei av de negative måtte jeg bedt mannen gjemme testene til 12-14 dpo, men jeg trenger ikke det for jeg er fullstendig klar over at det er helt galskap å teste nå. laughing6:shy:

Jeg er på samme måte :) Vet at jeg er crazy men tester fordet :p

7dp2dt

Bare skyggestrek fortsatt. Håper den blir sterkere og blir en ordentlig strek. :D

Jeg har begynt å få en vond smak i munnen når jeg svelger og kvalmen er verre, jeg synes det er spennende, men vi får se da. :)

IMG_4315.JPG

Spennende[emoji5] ser strek der ja!! Håper den blir sterkere[emoji173]️

Spennende[emoji5] ser strek der ja!! Håper den blir sterkere[emoji173]️

Takk! :) Jeg håper dette blir en innen-tidsfristen strek ja. :D Og terminspire. :Heartred Vil gjerne følge deg til mai, da har jeg jo termin bare to dager bak deg. ;)

Takk! :) Jeg håper dette blir en innen-tidsfristen strek ja. :D Og terminspire. :Heartred Vil gjerne følge deg til mai, da har jeg jo termin bare to dager bak deg. ;)

Det hadde vært helt suuperkoselig[emoji173]️[emoji173]️

Ser en skygge med streksynet mitt :)
Håper den kommer skikkelig om et par dager!
Heier på deg!!

:dance011

Ser en skygge med streksynet mitt :)
Håper den kommer skikkelig om et par dager!
Heier på deg!!

:dance011

Ja, det er en flott skyggestrek her nå, så hadde det holdt skulle jeg jublet nå. :knegg: Takk! Jeg håper det blir en skikkelig fin strek i løpet av noen dager nå. :Heartred

8dp2dt

Våknet av regnet, og da måtte jeg tisse så det ble test nå. Kun den samme skyggestreken (eventuelt litt svakere skygge faktisk, om det er mulig), så blenda, negativ test i dag og. Jeg testet positivt på denne dagen sist, så jeg merker at jeg ble litt pessimistisk til at dette har gått, selv med symptomene jeg synes er tydeligere nå enn i starten på Progynova og Lutinus. Kjedelig regnværsdag.

Jeg får smøre meg med litt til tålmodighet for jeg får jo fasit i løpet av de neste par dagene uansett, men jeg synes det var litt kjedelig nå. Hadde veldig lyst på den positive testen.:Heartred

Jeg testet positivt 10dpo i fjor og da testen ble helt kritthvit 10dpo neste runde så ga jeg helt opp. Men 11dpo kom streken:) så trenger ikke være likt hver gang[emoji177] krysser fingre for deg!

Jeg testet positivt 10dpo i fjor og da testen ble helt kritthvit 10dpo neste runde så ga jeg helt opp. Men 11dpo kom streken:) så trenger ikke være likt hver gang[emoji177] krysser fingre for deg!

Tusen takk for at du delte dette akkurat nå. :Heartred Jeg vet det egentlig med fornuften, men fornuft og følelser og håp er en skjør blanding i denne perioden her kjenner jeg. :Heartred Så takk for at du minnet meg på at det er håp fortsatt. :)

Jeg må bare understreke nok en gang at det er veldig mange her inne jeg unner positiv test før meg, søskenforsøk er noe helt annet enn førstemann-forsøk. :Heartred Så jeg mener ikke å sutre. Og så er det veldig tidlig fortsatt. Og innerst inne vet jeg det, selv om tankene ble litt negative på morgenen i dag. Jeg har så lyst til å slippe nytt ferskforsøk, og dessuten blir vi "kastet ut" av klinikken vår, siden de ikke gjør søskenforsøk på Rikshospitalet lenger. Så det er kjedelig. Og så liker jeg ikke at kroppen gir meg så mye symptomer dersom det ikke er spire, for det er veldig likt med "gravid" for min kropp akkurat nå. Så jeg ønsket meg jo selvfølgelig to streker på testen. :) Jeg håper videre noen dager til. Kanskje det plutselig dukker opp en strek til. :Heartred

Også glemte jeg det obligatoriske bildet av min blendahvite test (med en obligatorisk skyggestrek selvfølgelig).

IMG_4318.JPG

Kjipt med blenda i dag og, men håpet er langt fra ute ✌ Heier litt til jeg!! ;)

Kjipt med blenda i dag og, men håpet er langt fra ute ✌ Heier litt til jeg!! ;)

Takk! :Heartred Jeg krysser fingrene for at det er like før den ekstra streken dukker opp her. :D :shy:

9dp2dt

Vel. Det kommer en svak strek innen tidsfristen på Make Sure strimmelen, ekstremt svak. Og da måtte jeg prøve en annen type test, for jeg har ingen erfaring med Make Sure selv fra tidligere, så jeg kjøpte en CB+ på apoteket i går. Svak strek innen tidsfristen der og. Jeg synes de er fryktelig svake til å være 11 "dpo". Så ingen jubel enda gitt. Her er bilder innen tidsfristen på testene:

IMG_4338.JPG

IMG_4341.JPG

Jeg kan ta nye bilder når de er helt tørre etterpå, dersom det er noe forskjell fra nå. Jeg håper jo virkelig at det er liv i livmoren min nå, men da burde jo hCG stige. Jeg krysser fingrene. :Heartred

Last edited:
Back
Topp