Gøy at du drømmer om testing allerede
Gleder meg stort!!
Hehe... Hadde det vært helt opp til meg så skulle jeg gått rett ut på toalettet på venteværelset etter innsett og tisset på en pinne. Tøysete system at man må vente.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gøy at du drømmer om testing allerede
Gleder meg stort!!
Hehe... Hadde det vært helt opp til meg så skulle jeg gått rett ut på toalettet på venteværelset etter innsett og tisset på en pinne. Tøysete system at man må vente.
Haha, kunne ikke vært mer enig!
Det samme for misslykkede sykluser, for hvem i all verden bestemte at vi kun skal ha EL en gang i mnd!! Latterlig
3dp2dt
Mye mensmurringer, stikkinger både her og der og en del endometriose-smerter. Jeg er litt kvalm, men det har jeg vært jevnt en stund nå (siden før innsett, virker som jeg ble kvalm av kombinasjonen Progynova og Lutinus, og det stemmer godt med at jeg vanligvis er litt kvalm etter EL uansett.) Jeg vet jo veldig godt at mine lutealfase-symptomer er helt identiske med tidlig graviditetssymptomer, så det er egentlig ikke spennende før rundt 8dp2dt. Når testen kanskje kan begynne å gi en pekepinn.
Spent og utålmodig her altså. Og gruer meg litt, siden det ene alternativet er jo mensen. Forsøker å være positiv og likte uttrykket PUPO som jeg lærte av "Drømmen om et barn" som går på FEM (så det for første gang den uken her, skulle gjerne sett det før). "Pregnant until proven otherwise". Det er jo helt riktig ved IVF/ICSI/FER tenker jeg, man vet jo at embryoet levde ved innsett. Koselig å tenke sånn (og klinikken anbefaler jo også å leve som gravid fra innsett til testdag, så samsvarer med deres holdning og.)
Jeg forstår ikke helt de forkortelsene dine på dager, men om fem dager da altså!
PUPO!!! For et knall uttrykk, det likte jeg skikkelig[emoji3][emoji3]og det er jo helt sant[emoji173]️[emoji173]️
Kjenner litt på de samme symptomene som deg, minus endometriose smerter!! Spennende dette altså!!! Du er 5 dpo ja?[emoji5][emoji5]
Nettopp lest gjennom dagboken din, og ble så rørt over perioden med ammeslutt. Husker den perioden som utrolig tung, selv om det gikk overraskende greit for lillemann, som også ar over året og kun ammet om natten. Sukk, neste skal få amme til h*n blir tenåring
Masse lykke til med rugingen. Dette er så spennende
Ja, jeg likte det kjempegodt! Masse PUPO inspirasjon på Google og.
Ja, det tilsvarer 5 dpo i dag. Du er jo to dager foran meg, så det begynner jo å bli spennende. Du er i implantasjonsdagene allerede. Har du bestemt deg for om du tester 11 eller 15 dpo da?
7 dpo her ja!! Liker svært godt av ved innsett av blasto så hopper man fremover i dpo-land[emoji23] (selvom jeg skjønner hva du mener med at vi ikke har hatt EL, synes bare det er greit å forholde seg til[emoji12])
Jepp, det blir det 11 dpo[emoji1303]
Jeg snoker en del på forum om assistert befruktning på engelsk, så da er jeg vant med deres forkortelse (altså 3dp2dt for meg i dag og 2dp5dt for deg i dag) og liker den bedre siden man får mer informasjon om embryoet og rugetiden.
Veeeldig kjekt å sette inn blasto. Jeg begynner å få testekløe 2 dager etter innsett, og det er jo helt tullete etter innsett av 2 dagers egg. Det blir hakket bedre når det er to dager etter innsett av blasto.
Tester du før 11 dpo da, eller er planen at det blir første test? Blir spennende! Krysser fingrene for deg!
Ryker nok på første på mandag, 10 dpo[emoji12] kjenner det klør allerede[emoji23][emoji23][emoji23]
4dp2dt
Og i dag kom de ømme puppene også.
Jeg begynner å bli veldig spent.
Spent med deg!!