Håndarbeidstråden

Hentesett, Konrad babysett fra Northern knits/Dale garn. Strikket i Sandnes duo, strikkefasthet 22/10:)
 

Vedlegg

  • Snapchat-1054172836.jpg
    Snapchat-1054172836.jpg
    28,2 KB · Visninger: 29
  • Snapchat-61644411.jpg
    Snapchat-61644411.jpg
    41,1 KB · Visninger: 29
  • Snapchat-186310435.jpg
    Snapchat-186310435.jpg
    32,2 KB · Visninger: 28
Jeg startet i det små med å strikke ett par votter for noen uker siden. Måtte da ha mammaen min på telefon flere ganger for å få det til :wtf: I går kveld fullførte jeg en liten bukse, og det helt uten hjelp! Snakk om mestringsfølelse altså! Langt i fra vakkert, men flere prosjekter er på vei i posten og jeg har troa på at med litt mer erfaring blir resultatet finere også :) Håper jeg på sikt vil få til slike nydelige ting jeg ser dere i tråden har lagd :Heartred
 
Akkurat fullført en september jakke til meg selv, mangler knapper enda men magen er i veien for å se om de sitter riktig så det får settes på i sommer :hilarious:
Verdens kjedeligste å strikke er grytekluter, lagde ett sett til kollegaen min som har snart bursdag. Hun blir så glad for strikk at da er det gull verdt det allikevel :happy:
 
Er det noen her som vet hvor jeg kan få hjelp til å kjøpe knapper i riktig størrelse? Bor i Nordre Follo, så helst en butikk i området her, men har bil så kan absolutt kjøre ett stykke. Har prøvd å se på nett, men synes det er himla vanskelig :wtf::banghead:
 
Er det noen her som vet hvor jeg kan få hjelp til å kjøpe knapper i riktig størrelse? Bor i Nordre Follo, så helst en butikk i området her, men har bil så kan absolutt kjøre ett stykke. Har prøvd å se på nett, men synes det er himla vanskelig :wtf::banghead:

Nøstet mitt i Ski :) (bor også i Nordre Follo)
 
Jeg er ikke så erfaren med å strikke,men har lyst til å prøve meg på denne :shy:,med litt veiledning fra svigermor :p
 

Vedlegg

  • 20210504_200929.jpg
    20210504_200929.jpg
    126,2 KB · Visninger: 23
Har handlet inn bomulls garn til å "flette" en lenke til å ha foran i vognen med en elefant figur i tre på midten :happy:
 
Back
Topp