Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har veldig lyst til å strikke dåpskjol, men venter til vi er kommet litt lengre før jeg starter. Nå går det mest i selbuvotter, samtidig som jeg driver på en kofte til meg selv
Da skal jeg kjøpe inn garn i dag for å prøve meg på dette teppeNøstebarnteppet er enkelt, fint og godt!
Det er kjempeenkelt! Til og med jeg har klart å få til detDa skal jeg kjøpe inn garn i dag for å prøve meg på dette teppe
Jeg vil starte med noe enkelt Er noen år siden jeg holdt på med strikkingDet er kjempeenkelt! Til og med jeg har klart å få til det
Da er det perfekt Jeg hadde det med i fødebaggen sist Garnet til nøstebarn er ikke mykt på samme måte som merino fra feks Sandnes garn, men siden det blir strikket på såpass tykke pinner blir det lett og luftigJeg vil starte med noe enkelt Er noen år siden jeg holdt på med strikking
Ser noen bruker Drops baby alpakka silk, kanskje jeg prøver det?Da er det perfekt Jeg hadde det med i fødebaggen sist Garnet til nøstebarn er ikke mykt på samme måte som merino fra feks Sandnes garn, men siden det blir strikket på såpass tykke pinner blir det lett og luftig
Har ikke brukt det garnet selv, men det er kanskje litt mykereSer noen bruker Drops baby alpakka silk, kanskje jeg prøver det?
Jeg får prøve å se daHar ikke brukt det garnet selv, men det er kanskje litt mykere
Lykke tilJeg får prøve å se da
Begynte tidligere å strikke babytøy til gaver og slikt. Men gleder meg til å kunne strikke noe til eget bruk for første gang her er noe av det jeg har strikket
Herlighet så gode dere er
Jeg har bare strikket luer og votter. Strikket akkurat første par med ullsokker til samboer akkurat, de ble ganske løse må lære meg strikkefasthet. Drømmer meg bort når jeg ser i klompelompe-bøkene, må søren meg få prøvd meg på noe større plagg til sønnen min og noe til mini etterkvart eier ikke tålmodighet, men er jo gøy å ha nye prosjekter fremover
Hehe ikke sant! Er ikke lett! Men du, vi kan jo motivere hverandre da! Holde motivasjonen oppe for at vi kan få til å strikke et teppe og etterhvert hentesett??Akkurat samme her Har sååå lyst å strikke fine plagg til ungene og til baby, men har ikke tålmodighet og er i utgangspunktet ikke flink til å strikke så da tar det jo enda lenger tid når jeg er usikker på ting i oppskriften og må bruke YouTube titt og ofte