Håndarbeidstråden

Jeg syr litt. Kanskje litt mer en litt også. Har eget syrom :rolleyes::oops:.. ikke den mest drevne på å sy, men jeg har det veldig gøy. :happy:. Hender jeg strikker også, men jeg har en arm som ikke er like medgjørlig, og litt for rastløs til å drive med det nå.
 
Jeg holder på å strikke en ribbukse til min laaaaaange toåring, og det tar SÅÅÅ lang tid. Gleder meg til å strikke babyplagg.
 
Jeg har veldig lyst til å strikke dåpskjol, men venter til vi er kommet litt lengre før jeg starter. Nå går det mest i selbuvotter, samtidig som jeg driver på en kofte til meg selv:)

har strikket dåpskjole og blir denne skatten en baby som jeg håper og drømmer om blir det tredje skatt i dåpskjolen:)
 
Jeg vil starte med noe enkelt:hilarious: Er noen år siden jeg holdt på med strikking:hilarious:
Da er det perfekt :) Jeg hadde det med i fødebaggen sist ❤️ Garnet til nøstebarn er ikke mykt på samme måte som merino fra feks Sandnes garn, men siden det blir strikket på såpass tykke pinner blir det lett og luftig :)
 
Da er det perfekt :) Jeg hadde det med i fødebaggen sist ❤️ Garnet til nøstebarn er ikke mykt på samme måte som merino fra feks Sandnes garn, men siden det blir strikket på såpass tykke pinner blir det lett og luftig :)
Ser noen bruker Drops baby alpakka silk, kanskje jeg prøver det?
 
Begynte tidligere å strikke babytøy til gaver og slikt. Men gleder meg til å kunne strikke noe til eget bruk for første gang her er noe av det jeg har strikket
 

Vedlegg

  • IMG_20200704_121735.jpg
    IMG_20200704_121735.jpg
    33,2 KB · Visninger: 27
  • IMG_20200704_121721.jpg
    IMG_20200704_121721.jpg
    36,2 KB · Visninger: 27
  • Snapchat-887120776.jpg
    Snapchat-887120776.jpg
    22,8 KB · Visninger: 27
Denne typen ulldress er helt geniale å ha på minien under utesoving i litt kjøligere vær :) dette er en litt stor str da. Og litt for smal for mine godplugger :p Snapchat-251535998.jpg
 
Jeg elsker strikking, hekling og brodering. Jeg er ikke avansert på noen måte, og jobber etter enkle oppskrifter hver gang. Men elsker det ❤️ Nå holder jeg på med kosegenser til meg selv.
 
Her strikkes det også en hel del! Akkurat nå strikker jeg en genser på oppdrag for ei venninne. Jeg har en skuff full av strikketøy til jenta vår som kom dødfødt for litt over et år siden, men det blir nok til at jeg strikker mer i løpet av vinteren. Da kan jeg jo strikke i litt større størrelser slik at jeg har et lager fremover til det nye familiemedlemmet. :Heartred
 
Herlighet så gode dere er :joyful:
Jeg har bare strikket luer og votter. Strikket akkurat første par med ullsokker til samboer akkurat, de ble ganske løse :hilarious: må lære meg strikkefasthet. Drømmer meg bort når jeg ser i klompelompe-bøkene, må søren meg få prøvd meg på noe større plagg til sønnen min og noe til mini etterkvart :woot::angelic: eier ikke tålmodighet, men er jo gøy å ha nye prosjekter fremover :happy:
 
Herlighet så gode dere er :joyful:
Jeg har bare strikket luer og votter. Strikket akkurat første par med ullsokker til samboer akkurat, de ble ganske løse :hilarious: må lære meg strikkefasthet. Drømmer meg bort når jeg ser i klompelompe-bøkene, må søren meg få prøvd meg på noe større plagg til sønnen min og noe til mini etterkvart :woot::angelic: eier ikke tålmodighet, men er jo gøy å ha nye prosjekter fremover :happy:

Akkurat samme her :hilarious: Har sååå lyst å strikke fine plagg til ungene og til baby, men har ikke tålmodighet og er i utgangspunktet ikke flink til å strikke så da tar det jo enda lenger tid når jeg er usikker på ting i oppskriften og må bruke YouTube titt og ofte :hilarious:
 
Akkurat samme her :hilarious: Har sååå lyst å strikke fine plagg til ungene og til baby, men har ikke tålmodighet og er i utgangspunktet ikke flink til å strikke så da tar det jo enda lenger tid når jeg er usikker på ting i oppskriften og må bruke YouTube titt og ofte :hilarious:
Hehe ikke sant! :hilarious: Er ikke lett! Men du, vi kan jo motivere hverandre da! Holde motivasjonen oppe for at vi kan få til å strikke et teppe og etterhvert hentesett?? :dance011
 
Back
Topp