Håndarbeidstråd :)

31c25ae596e9dc6a6f4a17e6838eb90d


cf9e75063adfdb9531b589323b511657


Har heklet smokkesnor og hårbånd :)
 
*dytter* Hva strikker dere på nå? :) Jeg kikker etter garn sånn at jeg kan begynne å lage nøstebarnteppe til nurket vårt :) Tror også jeg kommer til å lage "sikk-sakk teppe" fra Pickles også som kan brukes til vognteppe.
 
Stikker en barselgave til ei venninne som fikk ei jente i juli minstenjakka fra klompelompe
 
Jeg har begynt på Lille Lilje Babyteppe fra Knits and Pieces i samme farge som på bildet :)

lille-lilje-babyteppe-marianne-bjerkman.jpg
 
Så flink! :) Selv er jeg bare en strikker, men får jo veldig lyst til å begynne å hekle når jeg ser dette:)

Er egentlig ikke så vanskelig når man først knekker koden:) strikker også litt men ble en pause når jeg fikk til hekling for det gikk litt fortere :p
Anbefales å prøve
 
Nå strikker jeg kjøkkenkluter som jeg skal gi bort i julegaver :) I tillegg er jeg snart ferdig med ett par av "barnehagevotten" :)
 
Har du fargekode på garnet? Det var en skikkelig fin farge (og et nydelig teppe) :)

Teppet på bildet er fra oppskriften, men jeg tror det er drops merino extra fine lys grågrønn (farge nr 15). Er den jeg strikker med iallefall og syns den ser veldig lik ut :)
 
Er dårlig på håndarbeid men lager scrapbook til jenta vår når jeg har litt tid :)
 
Har strikket to luer og holder på med et babyteppe i merinoull, pluss at sambo ønsker seg skjerf så jeg skal starte på det nå også :)
 
Back
Topp