Håndarbeidstråd :)

Pukka

Glad i forumet
Aprillykke 2017
Januarlykke 2020
Noen som driver med håndarbeid som dere har lyst til å vise fram? :)
Alltid gøy med ny inspirasjon!

Her går der mest i strikking, men også litt hekling. Av og til noen større prosjekter til meg selv, men liker best mindre prosjekter som går litt raskere. Favorittene for tiden er oppskrifter fra knittingforolive.dk, kunne tenkt meg å strikke alt fra den siden :angelic:
Noen eksempelbilder fra siden deres under:

luluogloui_1024x1024.jpg


perledragt_1024x1024.jpg


Oliveschunkylacepuffin_1024x1024.jpg
 
Jeg har strikket denne, muligens til lille spira, om det blir jente, hvis ikke blir det gave til et søskenbarn av meg som venter jente ;)
 

Vedlegg

  • 1470475007993.jpg
    1470475007993.jpg
    108,5 KB · Visninger: 107
Jeg har strikket denne, muligens til lille spira, om det blir jente, hvis ikke blir det gave til et søskenbarn av meg som venter jente ;)

Denne har jeg også strikket i gave tidligere, sammen med buksa. Kjempefin! :) Hvilket garn har du brukt?
 
Har brukt tynn merino fra sandnesgarn ;-) straks ferdig med buksa, i grå farge. Skal strikke jakka i blå også :)

Samme som jeg brukte da ;) Lurt å strikke en i hver farge, så kan du bare gi bort den som ikke passer :p
 
Jeg strikker en del, men mister fort motivasjonen :p Har ingen bilder, men i det siste har jeg lagd denne kjøreposen og disse babysokkene. Har også masse garn liggende som skal bli en mariusgenser til mannen, men har ikke kommet i gang enda :rolleyes:
 
Jeg strikker en del, men mister fort motivasjonen :p Har ingen bilder, men i det siste har jeg lagd denne kjøreposen og disse babysokkene. Har også masse garn liggende som skal bli en mariusgenser til mannen, men har ikke kommet i gang enda :rolleyes:

Samme her, motivasjonen går veldig opp og ned, og går spesielt raskt ned ved større prosjekter! Har hatt gensere liggende i flere år før jeg orket å ferdigstille dem :p Nå er jeg inne i en god "strikkeperiode" da, og tar frem strikketøyet stort sett hver dag :)
 
Så flinke dere er. Jeg er ikke utstyrt med så store håndarbeidstalenter, men har nå hevet meg rundt å begynt på et lappeteppe. Kan da være en start, ihvertfall artig å ha noe å gjøre.
 
Elsker strikking og hekling ❤ talentet er ikke like bra som viljen men øvelse gjør mester! På pinnene /nålen nå har jeg teppe til jenta mi i bestemorruter og en marius selekjole til niesa mi ❤ Gleder meg til å gå løs på mer baby prosjekter ❤
 
ImageUploadedByBV Forum1470524357.230399.jpg
ImageUploadedByBV Forum1470524373.787176.jpg
ImageUploadedByBV Forum1470524386.693984.jpg
ImageUploadedByBV Forum1470524396.730284.jpg

Her er litt av det jeg har strikka! Er totalt strikkeavhengig og gleder meg enormt til å endelg ha et nurk å strikke til :)
Heter forøvrig idastrikk på Instagram om noen skulle være interessert i å se mer. Andre med strikkekontoer? Jeg elsker å bla og se og få nye idèer :)
 
Wow så masse fint

Her strikker jeg selv til tutta mi på 1,5 år :) kan komme med bilder når jeg har fått tatt

Sitter å leter etter et perfekt hentesett for spiren, men usikker. Har foreløpig havnet på dette:) farge er usikkert enda. Har dere andre tenkt ut et hentesett?

ImageUploadedByBV Forum1470525046.671383.jpg
 
Dere er så flinke! :D Jeg skal få meg symaskin. Så jeg håper kanskje å få sydd litt til nurket. Har mye å lære.
 
Vis vedlegget 190384
Vis vedlegget 190385
Vis vedlegget 190386
Vis vedlegget 190387

Her er litt av det jeg har strikka! Er totalt strikkeavhengig og gleder meg enormt til å endelg ha et nurk å strikke til :)
Heter forøvrig idastrikk på Instagram om noen skulle være interessert i å se mer. Andre med strikkekontoer? Jeg elsker å bla og se og få nye idèer :)

Åh, så nydelig! :) Følger deg på instagram nå, og ser at du allerede følger min strikkekonto også ;)
 
Wow så masse fint

Her strikker jeg selv til tutta mi på 1,5 år :) kan komme med bilder når jeg har fått tatt

Sitter å leter etter et perfekt hentesett for spiren, men usikker. Har foreløpig havnet på dette:) farge er usikkert enda. Har dere andre tenkt ut et hentesett?

Vis vedlegget 190388

Dette er kjempefint! Har ikke tenkt på hentesett enda, fins jo såå mye fint å velge mellom :D
 
Back
Topp