Håndarbeidstråd :)

En tråd i 'April 2017' startet av Pukka, 6 Aug 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. ♥veromor♥ Elsker forumet Septemberbarna 2019 Sensommerbarna 2019 Aprillykke 2017

Haha, jeg håper å få strikka litt i permisjonen[emoji85] Vet ikke om jeg kan satse på det, men er jo lov å håpe[emoji39]

• Liker Liker x 1
  2. ♥veromor♥ Elsker forumet Septemberbarna 2019 Sensommerbarna 2019 Aprillykke 2017

Skjønner forøvrig ikke hvorfor denne tråden ligger her.. Er det å vise fram og snakke om det man har laget en lek? Hm, merkelig...

3. Forventningsfull:) Glad i forumet Maiblomstene 2017

Har du heklet vognpynt etter oppskrift? Har så lyst til å lage sånn, men er ikke kjempestødig på hekling, så jeg greier ikke å finne ut av det selv.

4. ♥veromor♥ Elsker forumet Septemberbarna 2019 Sensommerbarna 2019 Aprillykke 2017

Hekling får jeg ikke til! Dessverre, haha. Jeg har fått disse i gave. Vet ikke om de er heklet etter oppskrift eller ikke..

5. charmiiss Gift med forumet Aprillykke 2017

I know! Får aldri somla meg til å sende pm til admin. Fritt frem om noen andre gidder! De har flytta mange tråder som ikke hører hjemme her syns jeg :(

6. Sykepleierinnen Elsker forumet Tilgangsansvarlig Augustbarna 2021 Aprillykke 2017 Juligull2021

Strikket teppe til lillegutt :) IMG_3520.JPG

• Liker Liker x 1
  7. Aprilgutt Glad i forumet Aprillykke 2017

Sydd ballongbukse til tassen :Heartblue

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 3

Del denne siden