Knallkult!!De beste jeg fikk av de![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Knallkult!!De beste jeg fikk av de![]()
Tusen takkKnallkult!!![]()
Så fin! Er det jersey?Vis vedlegget 121457
Kjole til mammaen min.. Ikke ferdig her da, men nå er den gitt bort. Hun hadde bursdag på torsdag.![]()
Ja, bomullsjersey.Så fin! Er det jersey?
Det er det som er mest behagelig å ha på og lett å sy medJa, bomullsjersey.bruker mest det. Så litt ull og noe bambus.
![]()
Uff, det er ett prosjekt jeg har tenkt å begynne på mange ganger...men ikke kommer i gang. Gleder meg til å se bilde av nestet ferdig.Det er det som er mest behagelig å ha på og lett å sy medMitt neste orosjekt er babynest.... Har en venninne som har termin i dag
![]()
Blir veldig spennende!! Klart det kommer bildeUff, det er ett prosjekt jeg har tenkt å begynne på mange ganger...men ikke kommer i gang. Gleder meg til å se bilde av nestet ferdig.![]()
Så nydelig!!♡Vis vedlegget 122884babyshower gave.![]()
En glemmer hvor små de har vært. Og dette er 56/62. :OSå nydelig!!♡
JEG VET!!!:O Så på babyklrne jeg har tatt vare på å klarer ikka fayte at de var store på henne da hun ble født!En glemmer hvor små de har vært. Og dette er 56/62. :O
Så tror jeg må besøke henne å snuse litt på baby når hun har født. Hun bor femti mil unna se, men er hjemme på ferie.JEG VET!!!:O Så på babyklrne jeg har tatt vare på å klarer ikka fayte at de var store på henne da hun ble født!
Ikke santSå tror jeg må besøke henne å snuse litt på baby når hun har født. Hun bor femti mil unna se, men er hjemme på ferie.kommer ikke til å tørre å holde ho engang.
![]()
Kan jeg legge inn en bestilling på en traktorshorts eller?Vi kjører til jokkmokk i morgen å så at snuppa manglet shortser. Da var det bare å ta symaskinen frem å sy noen til henne![]()