Knallkult!!De beste jeg fikk av de
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Knallkult!!De beste jeg fikk av de
Tusen takkKnallkult!!
Så fin! Er det jersey?Vis vedlegget 121457
Kjole til mammaen min.. Ikke ferdig her da, men nå er den gitt bort. Hun hadde bursdag på torsdag.
Ja, bomullsjersey. bruker mest det. Så litt ull og noe bambus.Så fin! Er det jersey?
Det er det som er mest behagelig å ha på og lett å sy med Mitt neste orosjekt er babynest.... Har en venninne som har termin i dagJa, bomullsjersey. bruker mest det. Så litt ull og noe bambus.
Uff, det er ett prosjekt jeg har tenkt å begynne på mange ganger...men ikke kommer i gang. Gleder meg til å se bilde av nestet ferdig.Det er det som er mest behagelig å ha på og lett å sy med Mitt neste orosjekt er babynest.... Har en venninne som har termin i dag
Blir veldig spennende!! Klart det kommer bildeUff, det er ett prosjekt jeg har tenkt å begynne på mange ganger...men ikke kommer i gang. Gleder meg til å se bilde av nestet ferdig.
Så nydelig!!♡Vis vedlegget 122884babyshower gave.
En glemmer hvor små de har vært. Og dette er 56/62. :OSå nydelig!!♡
JEG VET!!!:O Så på babyklrne jeg har tatt vare på å klarer ikka fayte at de var store på henne da hun ble født!En glemmer hvor små de har vært. Og dette er 56/62. :O
Så tror jeg må besøke henne å snuse litt på baby når hun har født. Hun bor femti mil unna se, men er hjemme på ferie. kommer ikke til å tørre å holde ho engang.JEG VET!!!:O Så på babyklrne jeg har tatt vare på å klarer ikka fayte at de var store på henne da hun ble født!
Ikke sant Bestevenninna mi fikk en liten gutt i går å jeg gleder meg så til å besøke de!!♡ Så koselig at hun er hjemme en tur så du får kose littSå tror jeg må besøke henne å snuse litt på baby når hun har født. Hun bor femti mil unna se, men er hjemme på ferie. kommer ikke til å tørre å holde ho engang.
Kan jeg legge inn en bestilling på en traktorshorts eller? så søte!!Vi kjører til jokkmokk i morgen å så at snuppa manglet shortser. Da var det bare å ta symaskinen frem å sy noen til henne