Klart du kan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte sy litt til snuppa i helga
Tusen takk Å de er så myke å behagelige i stoffet♡Digga både form og farger på disse
Så fin de va
Vis vedlegget 140945
Hadde bittelitt rester igjen i det stoffet etter buksene, så da fikk frøkna ny lue.
Tusen takk Å de er så myke å behagelige i stoffet♡
Jeg kjøper bomulls jersey ja. Handler på olivias, kjekkogsoet, uglemor, stoffdronning, stoffbutikken og stoff og stil. Husker aldri hva som har .no eller .com etter seg, så prøv deg frem. ellers handler jeg fra Sverige og Danmark. Janusfabrikken selger også ull i metervare, ull på rull. Finn den frem og legg utKan jeg spørre hvor du kjøper stoffer? Er det jerseystoff du bruker? Vurderer å prøve meg på ørevarmere...se om jeg og symaskina kan bli venner igjen etter en gardinsyingepisode for noen år siden
Jeg kjøper bomulls jersey ja. Handler på olivias, kjekkogsoet, uglemor, stoffdronning, stoffbutikken og stoff og stil. Husker aldri hva som har .no eller .com etter seg, så prøv deg frem. ellers handler jeg fra Sverige og Danmark. Janusfabrikken selger også ull i metervare, ull på rull. Finn den frem og legg ut
Ørevarmere? Er det pannebånd det?Takk for tips, da skal jeg prøve meg frem litt Ser det er så mange på Kjøp og salgsider som har så mange fine med traktor osv på, og hadde vært moro å få til selv
Ørevarmere? Er det pannebånd det?
Uansett, det klarer du kjempefint, det er egentlig kjempelett.. Må bare følge tutorialen til punkt og prikke. Hehe.
Tror jeg har fire forskjellige traktorstoffer. Hehe. Noen her i huset er glad i traktor.
Vis vedlegget 145303enda en til meg selv. Og som på den andre har jeg lommer på denne også. Vis vedlegget 145304