Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var jo ikke det minste prosjektet å begynne på heller da.Dere er så flink! Har lyst å teste tålmodigheten min med og strikke en Marius genser til meg selv (slik som Magnhild i farmen hadde) men tror neppe jeg får til. Ikke har jeg mønster heller.
Har jo strikket votter å sokker før,å en bukseVar jo ikke det minste prosjektet å begynne på heller da.
Fine ! Ha ha tror du han går med den ?Lovet min bror tskjorte i ull. Men det var eneste kravet han hadde... Mulig han angrer litt nå...?
Vis vedlegget 100470
Det tror jeg faktisk.... Meeeeen er jo ulltrøye da, så han har sikkert noe over. han og typen bor først ei mil opp på heia. Så to km inn der igjen. Så teksten passer.Fine ! Ha ha tror du han går med den ?
Du er nå morsom kult hvis han går med den da uten noe oppå.Det tror jeg faktisk.... Meeeeen er jo ulltrøye da, så han har sikkert noe over. han og typen bor først ei mil opp på heia. Så to km inn der igjen. Så teksten passer.
Han bryr seg egentlig ikke om tøy. (Ikke typisk homo ) så han går nok med den hjemme. Mulig jeg må få på stedsnavnet (eller, navnet på gården deres da) også. men tviler på han går på butikken med den. men om det er pga teksten eller fargen er ikke godt å si.Du er nå morsom kult hvis han går med den da uten noe oppå.
Er snart ferdig med mariusgenserVar jo ikke det minste prosjektet å begynne på heller da.
Bilde?Er snart ferdig med mariusgenser
Kan ta når jeg kommer hjemBilde?
Fin den bleMasse feil på den,men er min første store strikke prosjekt!
Å ødelagt :-/ mannen satt den i vaskemaskinen... Ble en tova mariusgenser til tantebarnet mitt.Fin den ble
Åh ! Det var skikkelig dumt ! håper tantebarnet blir glad daÅ ødelagt :-/ mannen satt den i vaskemaskinen... Ble en tova mariusgenser til tantebarnet mitt.
Å nei! Den var jo så fin!Å ødelagt :-/ mannen satt den i vaskemaskinen... Ble en tova mariusgenser til tantebarnet mitt.