Håndarbeidstråd:)

Dere er så flink! Har lyst å teste tålmodigheten min med og strikke en Marius genser til meg selv (slik som Magnhild i farmen hadde) men tror neppe jeg får til. Ikke har jeg mønster heller.

Dere er så flink! Har lyst å teste tålmodigheten min med og strikke en Marius genser til meg selv (slik som Magnhild i farmen hadde) men tror neppe jeg får til. Ikke har jeg mønster heller.
Var jo ikke det minste prosjektet å begynne på heller da. :p

Fine ! Ha ha:) tror du han går med den ?
Det tror jeg faktisk.... Meeeeen er jo ulltrøye da, så han har sikkert noe over. :p han og typen bor først ei mil opp på heia. Så to km inn der igjen. Så teksten passer. :p

Det tror jeg faktisk.... Meeeeen er jo ulltrøye da, så han har sikkert noe over. :p han og typen bor først ei mil opp på heia. Så to km inn der igjen. Så teksten passer. :p
Du er nå morsom :) kult hvis han går med den da :) uten noe oppå.

Du er nå morsom :) kult hvis han går med den da :) uten noe oppå.
Han bryr seg egentlig ikke om tøy. (Ikke typisk homo :p) så han går nok med den hjemme. Mulig jeg må få på stedsnavnet (eller, navnet på gården deres da) også. ;) men tviler på han går på butikken med den. ;) men om det er pga teksten eller fargen er ikke godt å si. ;)

føler jeg har vært litt flink idag. skal prøve å strikke genser til joakim helt alene. Første gang jeg har lagt opp masker selv, men har begynt på nytt igjen to ganger og ble noe rot isted og så får se imorgen om jeg må begynne på nytt igjen.

blir spennende å se hvordan det går når jeg øke, aldri gjort det før. Heldigvis er det er eet en helt enkel genser, skal vertfall være det

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Back
Topp