Nei, den er veldig grei! Og går ganske fort! Rillestrikk fram og tilbake, og det mest avanserte er vel raglanøkningenDen har jeg tenkt å strikke også <3 Var den vanskelig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, den er veldig grei! Og går ganske fort! Rillestrikk fram og tilbake, og det mest avanserte er vel raglanøkningenDen har jeg tenkt å strikke også <3 Var den vanskelig?
Den har mine to _bodd_ i! Fantastisk!Det plagget jeg strikket til januarbabyen i 2022 som jeg brukte mest og var mest fornøyd med var definitivt Selmas sovedrakt fra Petite knit. https://www.sandnesgarn.no/petiteknit-enkeloppskrift-139-selmas-sovedrakt-strikket-i-kos Fantastisk å ha for en vinterbaby og så enkelt å pakken inn/ut babyen i
Strikker på hobby basis, holder på med 1 genser er ferdig med buksa også skal jeg strikke mønstre til slutt som skal sys på genseren er størrelse 1 år så har god tid Siden den lille bor i magen og kommer om 3 måneder, skal begynne på hentesett til uka må ha hjelp av ei venninne for ekke så dreven enda!Noen som strikker eller syr, eller kanskje driver med noen annet spennende håndarbeid som har planer om og lage noe til baby? Selv strikker jeg, og klør i fingrene etter og begynne
Å den er fin! Har begynt på Monday balaclava I cashmere nå bitteliten og supermykHar begynt på ankers heldrakt
Enig med deg! Så mange fine og praktiske plagg her!Mest brukte plagg hos oss er tynne gensere i alpakka silke eller tynn merino, og tynne bukser i alpakka silke.
I dresser (og spesielt fra bhg-alder) kan jeg sterkt anbefale å bruke trykk-knapper fremfor vanlige knapper og knappehull. Gjerne med litt lenger avstand enn det er i de fleste oppskrifter. Vi har brukt Sundaysuit mye til våre fra minste til største str.
Seaside set i alpakka silke og sundaysuit i kfo merino/sg tynn merino har blitt mye brukt i barnehagen under dresser.
Balaklava i alle str. og f.eks. sunday socks i alle str. kan anbefales.
Vi har hatt puttyserien og putty-nisselue som juleantrekk/julekortbilde/17.mai-antrekk og ellers i bhg og til fest. Har kjolen og genseren i alle str. opp til 6 år nå.
Favoritten til jentebaby er utvilsomt Snuppsibabyjakke fra klompelompe i alpakka silke. Den brukte datteren min fra nyfødt til ett år. Pyntet opp ethvert hverdagsantrekk og brukte den over alle penkjoler. Så vi brukte den igrunn nesten hver dag i ett år!
Beste nyfødtlua er uten tvil blondehua til jente og olivesribhue til gutt. Sitter sååå godt. Blondehua bør være i str. prematur om den skal passe fra start. Mine har ikke hatt små hoder, men de har likevel passa et pr. mnd. Kan være en idé å ha en restegarn-lue i ribb til de aller første dagene, for det lukter ikke så godt av nyfødtluene…
Huttemegtuvotter er fantastiske. Kjekke med snor i mellom og klype til å feste på ermene.
Hylleblomstbluse er veldig fin til både gutt og jente. Og Hollykjole/romper er så nydelige. Vi bruke romperen til navnefest.
Olives strømpebukse er fantastisk - men vil fraråde å bruke kfo merino til den, som det garnet er lite elastisk når du har brukt plagget noen ganger, så det passer liksom aldri. SG tynn merino funker veldig bra!
Bregnebukse står øverst på min liste til den lille babyen, uansett kjønn.
Så fint teppe!Hekla hjerteteppe. Nå blir det å hekle ett blått da en ikke vet kjønn. Så blir det jeg ikke skal ha en fremtidig baby gave.
Vis vedlegget 438552
Det var nydelig!Hekla hjerteteppe. Nå blir det å hekle ett blått da en ikke vet kjønn. Så blir det jeg ikke skal ha en fremtidig baby gave.
Vis vedlegget 438552
Å så stas!! Blir sikkert veldig bra! Nei, jeg begynt også rett etter positiv test denne gangen. Gleder meg til å få vite kjønn så skal jeg strikke litt mer rettet til den lille.Forrige svangerskap ventet jeg til 12 uker før jeg begynte å strikke, men i dette svangerskapet har jeg gitt blanke og la opp til en sparkebukse bare dager etter positiv test. Nå som det er to å strikke til er det litt vanskeligere å velge, så jeg skal strikke en til av endel av det jeg strikka til sønnen, også skal jeg strikke dobbelt av blant annet seaside set og selmas sovedrakt fra petiteknit og tvillingmatch med løvfallbody fra strikkefruen. Så mye glede det er i å strikke til de små
Ja, det er ekstra stas å velge farger daÅ så stas!! Blir sikkert veldig bra! Nei, jeg begynt også rett etter positiv test denne gangen. Gleder meg til å få vite kjønn så skal jeg strikke litt mer rettet til den lille.