Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, der er det absoluttNei, dessverre men, er veldig misunnelig på alle som er så flinke til å strikke. Er så utrolig mye fint
Jeg strikker, og har et helt lager av bittesmå plagg Har pleid å gi ut til venner og familie med nykomlinger, og strikker som regel uten noen spesiell i tankene.. Vet ikke om jeg tør å strikke noe til vår egen spire helt enda, men gleder meg veldig til jeg er trygg nok på at det går veien Har du noe på pinnene? Eller lagt noen planer?Noen som strikker eller syr, eller kanskje driver med noen annet spennende håndarbeid som har planer om og lage noe til baby? Selv strikker jeg, og klør i fingrene etter og begynne
Jeg klarte ikke og dy med på tross av at det er tidlig og startet på denne bare i hvit og gråJeg strikker, og har et helt lager av bittesmå plagg Har pleid å gi ut til venner og familie med nykomlinger, og strikker som regel uten noen spesiell i tankene.. Vet ikke om jeg tør å strikke noe til vår egen spire helt enda, men gleder meg veldig til jeg er trygg nok på at det går veien Har du noe på pinnene? Eller lagt noen planer?
Ååå, det er så koselig! Du må dele når du får i gang pinnene igjenÅh fikk litt sommerfugler i magen av at du tok opp dette temaet Lærte meg å strikke da jeg var gravid med minsten! Strikket så mye fint i flere år, men nå er det et par år siden sist jeg har strikket. Kjenner det er litt tidlig for meg enda å tørre å begynne på noe, men skal jammen finne frem strikkepinnene igjen etterhvert når vi har fått ul og ting virker til å gå bra
Nydelig!Jeg klarte ikke og dy med på tross av at det er tidlig og startet på denne bare i hvit og grå
Så gøy at det er fler av oss som liker og strikke til de små
Winter Wonder / DROPS Baby 21-3 - Gratis strikkeoppskrifter fra DROPS Design
Strikket overall med nordisk mønster til baby og barn i DROPS BabyAlpaca Silkwww.garnstudio.com
Åh, så fint! Heldige barn som har ei kreativ morJeg kan IKKE strikke, men jeg tegner og maler. Jeg lagde noen barnebilder til rommet til sønnen min, regner med at det blir noe slikt til nr 2 også Vis vedlegget 437038
Så utrolig søtJeg kan IKKE strikke, men jeg tegner og maler. Jeg lagde noen barnebilder til rommet til sønnen min, regner med at det blir noe slikt til nr 2 også Vis vedlegget 437038
Ja, så stas å strikke til den lille det trenger ikke går fort eller bli masse, veldig fint bare å ha et prosjekt å holde på med!Å så kjekt at andre også strikker. Jeg gleder meg til å komme i gang etter hvert! Strikker ikke fort eller mye, men håper å få til en ting eller to
Den har jeg tenkt å strikke også <3 Var den vanskelig?Det plagget jeg strikket til januarbabyen i 2022 som jeg brukte mest og var mest fornøyd med var definitivt Selmas sovedrakt fra Petite knit. https://www.sandnesgarn.no/petiteknit-enkeloppskrift-139-selmas-sovedrakt-strikket-i-kos Fantastisk å ha for en vinterbaby og så enkelt å pakken inn/ut babyen i
Veldig glad i det teppe! Nr. 2 fikk det. I kfo merino.Jeg har starta på olives teppe fra kfo