Håndarbeid

Mamima

Glad i forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Junispirene24❤️
Noen som strikker eller syr, eller kanskje driver med noen annet spennende håndarbeid som har planer om og lage noe til baby? Selv strikker jeg, og klør i fingrene etter og begynne :joyful:
 
Nei, dessverre :sorry: men, er veldig misunnelig på alle som er så flinke til å strikke. Er så utrolig mye fint :love7
 
Noen som strikker eller syr, eller kanskje driver med noen annet spennende håndarbeid som har planer om og lage noe til baby? Selv strikker jeg, og klør i fingrene etter og begynne :joyful:
Jeg strikker, og har et helt lager av bittesmå plagg :joyful: Har pleid å gi ut til venner og familie med nykomlinger, og strikker som regel uten noen spesiell i tankene.. Vet ikke om jeg tør å strikke noe til vår egen spire helt enda, men gleder meg veldig til jeg er trygg nok på at det går veien :Heartred Har du noe på pinnene? Eller lagt noen planer?
 
Åh fikk litt sommerfugler i magen av at du tok opp dette temaet :Heartpink Lærte meg å strikke da jeg var gravid med minsten! Strikket så mye fint i flere år, men nå er det et par år siden sist jeg har strikket. Kjenner det er litt tidlig for meg enda å tørre å begynne på noe, men skal jammen finne frem strikkepinnene igjen etterhvert når vi har fått ul og ting virker til å gå bra :love7
 
Jeg strikker, og har et helt lager av bittesmå plagg :joyful: Har pleid å gi ut til venner og familie med nykomlinger, og strikker som regel uten noen spesiell i tankene.. Vet ikke om jeg tør å strikke noe til vår egen spire helt enda, men gleder meg veldig til jeg er trygg nok på at det går veien :Heartred Har du noe på pinnene? Eller lagt noen planer?
Jeg klarte ikke og dy med på tross av at det er tidlig og startet på denne bare i hvit og grå :shy:
Så gøy at det er fler av oss som liker og strikke til de små:Heartred

 
Åh fikk litt sommerfugler i magen av at du tok opp dette temaet :Heartpink Lærte meg å strikke da jeg var gravid med minsten! Strikket så mye fint i flere år, men nå er det et par år siden sist jeg har strikket. Kjenner det er litt tidlig for meg enda å tørre å begynne på noe, men skal jammen finne frem strikkepinnene igjen etterhvert når vi har fått ul og ting virker til å gå bra :love7
Ååå, det er så koselig! Du må dele når du får i gang pinnene igjen:joyful:
 
Strikket MASSE til nr én, men har litt mer oversikt over hva som egentlig trengs denne gangen :laughing002 OG siden det var januarbarn, kan hen arve en del! men har planer om 2 Friday sweater søskenmatch med storesøster på 2,5 år :Heartred (fra Petite knit) Og et hentesett i flerfargestrikk, kanskje Fana!
 
Å så kjekt at andre også strikker. Jeg gleder meg til å komme i gang etter hvert! Strikker ikke fort eller mye, men håper å få til en ting eller to :D :Heartpink
Ja, så stas å strikke til den lille :Heartred det trenger ikke går fort eller bli masse, veldig fint bare å ha et prosjekt å holde på med!
 
Kan dessverre ikke strikke, men maler her og.. og har startet med nålefilting :Heartred
 
Selmas sovedrakt skal jeg også strikke! Og et teppe. Har ikke helt bestemt meg for hvilket teppe ennå, men tror det blir Sorgenfri pledd :Heartpink
 
Back
Topp