Håndarbeid

Hvor finner dere oppskrifter på nett? Har strikket en del fra Sandnessgarn, petiteknit, klompelompe osv, dale garn.. Nå trenger jeg nye oppskrifter :angelic:
 
Knitting for olive har helt nydelige oppskrifter!! :Heartred
 
Jeg kan desverre ikke verken strikke, sy eller hekle. Men har en mor som er fantastisk flink med håndarbeid. Hun kommer nok til å lage mye til barnet når hun får vite om spiren :)
 
Jeg strikka en del til førstemann, så nestemann må vel få litt den og :) tepper, tøfler, bamser, selebukser, luer, hals :Heartpink
 
Jeg skal strikke dette settet (i stedet for et annet jeg delte tidligere), det likte mannen min også.
Jeg tenker ikke bare som hentesett, men også å bruke ellers, kan være kalt om våren og sommeren.
Men skal strikke å sy litt diverse, er så koselig med håndarbeid <3 Screenshot_20191004-143331_DuckDuckGo.jpg Screenshot_20191004-142945_DuckDuckGo.jpg
 
Jeg skal strikke dette settet (i stedet for et annet jeg delte tidligere), det likte mannen min også.
Jeg tenker ikke bare som hentesett, men også å bruke ellers, kan være kalt om våren og sommeren.
Men skal strikke å sy litt diverse, er så koselig med håndarbeid <3 Vis vedlegget 309377 Vis vedlegget 309378
Jeg holder på med denne buksa nå♥️
 
Jeg skulle ønske jeg var flink til å strikke! Da hadde jeg strikket masse gode klær til babyen :)
 
Jeg strikker julegaver nå! Tenker at dersom tidlig UL i uke 9 går bra, feirer jeg med et besøk på garnbutikken ❤
 
Jeg strikker julegaver nå! Tenker at dersom tidlig UL i uke 9 går bra, feirer jeg med et besøk på garnbutikken ❤

Jeg har akkurat samme plan som deg. Skal på tidlig ultralyd om to uker og da blir det garnbutikken etterpå hvis alt står bra til. Jeg elsker å strikke og har så mye jeg har lyst til å strikke, men formen er dårlig og strikkelysten har forduftet, så jeg håper at litt nytt garn kan få fart på strikkepinnene igjen.
 
Akkurat bestilt garn til en babydress jeg har strikket til andre barn, og nå kan jeg endelig strikke til mitt :)
 
Har så veldig lyst til å begynne å strikke små babyklær nå, men med senebetennelse i begge skuldre må jeg nok vente litt:wtf:
 
Mye søtt på www.garnstudio.com også.
Har strikket mye babyklær til familie osv, mye va det har vært for lite så jeg har ett lite lager :happy: har strikket ett pledd og holder på med ett til. Går sent, sovner jo med en gang jeg setter meg ned om kvelden
 
Så flinke dere er, det er inspirerende! Kan noe av det grunnleggende, men det er alt. Har meldt meg på strikkekurs i november :D
 
Jeg skulle ønske jeg kunne strikke!! Kan bare strikke rett frem og fryktelig dårlig tålmodighet . Har en mor som strikker da;)
 
Jeg elsker å strikke, men sliter sånn med ei skulder som IKKE liker å strikke. Har flere strikkeglade i familien, så det ender opp med strikkaklær uansett :hilarious:, jeg er veldig flink til å starte opp prosjekter for så å sette vekk for ferdigstillelse :hilarious:
 
Back
Topp