Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke jeg ville fått brukt opp alt garnet og oppskriftene jeg har om jeg så sluttet å jobbe og heller strikket på fulltid resten av livetMen klarer allikevel å komme med gode argumenter for meg selv hver gang jeg vil ha noe nytt
![]()

Man kan ALDRI få for mye garn.Tror ikke jeg ville fått brukt opp alt garnet og oppskriftene jeg har om jeg så sluttet å jobbe og heller strikket på fulltid resten av livetMen klarer allikevel å komme med gode argumenter for meg selv hver gang jeg vil ha noe nytt
![]()
Enig! Men på et punkt må man innse at man ikke skal leve evig, og strikking tar tidMan kan ALDRI få for mye garn.![]()
Ikke at jeg kommer til å slutte å hamstre da
Men kanskje jeg skal vie neste måned til å faktisk strikke, istedet for å kjøpe nytt Tror ikke jeg ville fått brukt opp alt garnet og oppskriftene jeg har om jeg så sluttet å jobbe og heller strikket på fulltid resten av livetMen klarer allikevel å komme med gode argumenter for meg selv hver gang jeg vil ha noe nytt
![]()
Husk at når ungene blir store får man mer strikketid!Enig! Men på et punkt må man innse at man ikke skal leve evig, og strikking tar tidIkke at jeg kommer til å slutte å hamstre da
Men kanskje jeg skal vie neste måned til å faktisk strikke, istedet for å kjøpe nytt
![]()
Husk at når ungene blir store får man mer strikketid!![]()

Ja, men så tar det også lenger tid å strikke til dem i større størrelser![]()
Knotteshorts fiks ferdig! Strikket den ferdig før jeg la meg i går, men fikk ikke kjøpt bred strikk til linningen før i formiddag. Men nå!
Vis vedlegget 275307
Også har jeg en hel skuff med halve prosjekter i skapet, men det snakker vi ikke om 
Shhh, den tid, den sorg.Ja, men så tar det også lenger tid å strikke til dem i større størrelser![]()
Jeg må ferdigstille litt ting nå fremover, har alt for mange prosjekter på gangFikk gjort ferdig lillesøsters romper ikveld, har ermer, strikk og knapper igjen på ellens hentesett, er halvveis på lillebrors romper, har strikket skjørtet og begynt på ermene til augustkjolen og er halvveis på stjernekysen
Også har jeg en hel skuff med halve prosjekter i skapet, men det snakker vi ikke om
![]()

Ego-ufo her også. Weekend Getaway fra Drops design.
Garnet er så fluffy at det er helt håpløst.
Vis vedlegget 275385
Ja, jeg mistenker at det blir en ny favoritt! Har en lignende i hakket mindre fluffy garn, og den er brukt så mye at den har blitt fluffy.Den blir nok helt himmelsk å ha på, selv om jeg kan skrive under på at å strikke på fluffy garn er håpløst
Nydelige farger![]()
Og det siste som kom av pinnene var denne rillestrikka omslagsjakken. Oppskrift funnet på garnstudio (Drops design) og garnet brukt var Drops fabel
Lettstrikket jakke, men festing av tråder og hekling av kant rundt er og blir litt kjedelig![]()