Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fiint! Jeg elsker mitt, virkelig det beste jeg noengang har strikket. Brukes hver dag, og får så mye skryt av detGarn til sorbet er utsolgt overalt, så jeg legger det på is inntil videre. Like greit, for jeg har nok garn og nok prosjekter any way. Snorkfrøken sovnet rundt midnatt og jeg har hatt min hellige strikketime før loppekassa.
Bare 80 cm igjen ...
Vis vedlegget 275027
Fiint! Jeg elsker mitt, virkelig det beste jeg noengang har strikket. Brukes hver dag, og får så mye skryt av det
Hvordan syns du det er å strikke? Jeg syns det gikk overraskende fort unna når jeg tok meg tid til det![]()
Jeg strikker augustkjolen fra sandnes garn for øyeblikket. Leste ei på instagram som mente den fløy av pinnene i minste størrelse, men det skjer ikke herSnart ferdig med skjørtet da, så begynner nok på ermene idag eller imorgen
![]()

I hvert fall ikke på pinne 2,5Augustkjolen er kjempefin, men fly av pinnene? Patentstrikk flyr ingen steder ...
Jeg ble ferdig med Putty bleiebukse i kveld og har begynt på Knotteshorts. Parallellt med teppet altså. Skal jo strikke jakken og kysen til Putty også, men veksler litt. Strikker det i 6-9 mnd uansett, og bleiebuksen er jo gedigen. Ingen fare om jeg bruker litt tid på resten. Så mye fint, so little time ...

I hvert fall ikke på pinne 2,5Jeg strikker den i minste størrelse, men ble litt skeptisk når jeg innså hvor mye jobb det er. Vil jo den skal kunne brukes lenge da. Men så er det meningen hun skal bruke den i bryllup og flere anledninger ibhøst, og da blir det dumt med 6-9 mnd
Jeg strikka også mye parallellt med teppet. Gikk fort i slutten når jeg ville bli ferdig, men så var ungen inni magen på den tiden da
For øvrig er strikkelista så lang at jeg får mareritt om den![]()
Ja, jeg har lagt på litt på skjørtet, og legger på litt på ermene, så kan de brettes opp i starten tenker jegDer sier du noe - man blir nesten stressa av alt man vil strikke og har planer om. Gådd!
Hvis du strikker kjolen med litt kortere ermer og evt noen cm lenger skjørt, så kan den nok brukes lenge allikevel. Ofte er jo skjørtene ganske korte på baby- og småbarnskjoler, så uproblematisk å forlenge det litt.

Tror jeg lovet meg selv garnkjøpestopp for noen måneder siden 
Ja, jeg har lagt på litt på skjørtet, og legger på litt på ermene, så kan de brettes opp i starten tenker jeg
Apropos for mye planer, gikk jeg på både en garnsmell og strikkeboksmell i byen idagTror jeg lovet meg selv garnkjøpestopp for noen måneder siden
![]()

Tror ikke jeg ville fått brukt opp alt garnet og oppskriftene jeg har om jeg så sluttet å jobbe og heller strikket på fulltid resten av livetMerkelig hvor fort gjort det er ...Å smelle litt altså!
![]()
Men klarer allikevel å komme med gode argumenter for meg selv hver gang jeg vil ha noe nytt 
Tror ikke jeg ville fått brukt opp alt garnet og oppskriftene jeg har om jeg så sluttet å jobbe og heller strikket på fulltid resten av livetMen klarer allikevel å komme med gode argumenter for meg selv hver gang jeg vil ha noe nytt
![]()