Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 274317 Vis vedlegget 274318
Jeg gir altså snart opp tiddelibom! Denne kortbuksen er strikket med riktige mål og antall masker i størrelse 3 måneder. Jeg får den ikke en gang på vesla!![]()
Jeg fant ut hvor feilen lå - det må være feil i maskeantall som skal plukkes opp rundt beina. Selv om jeg plukket opp flere enn det sto var det for trangt. Rakk opp vrangborden, og uten noe rundt kanten passer den akkurat. Litt snau over stumpen, så kunne godt vært noen cm høyere..Nei da vet jeg søren ikke. Men snuppa di er jo ikke sååå stor heller ...![]()
Ja, det må det være. Tok av vrangborden rundt beina, og den er likevel snau over stumpen.Den er til de som er avvent med bleie ved 6-ukers alder?? [emoji33]
Noen som har tenkt å strikke juleantrekk?
Hva skal dere i så fall strikke, og hvilken størrelse?
Noen som kan anbefale et strikkepinnesett med utskiftbare pinner (rundpinner)? Er så vanskelig å vite hva som er bra! Jeg strikker mest til baby, så bør ha med de tynneste pinnene, helst str 2,5 men hvertfall fra str 3.
Sniker fra juli, men spør her siden dere virker som en rimelig stor gjeng med greie på håndarbeid![]()
Tusen takk for informativt svar! Jeg skal sjekke ut alle du nevner2,5 får du ikke med utskiftbar wire, da er pinnen for tynn til å gjøre overgangen solid nok. Men fra 3 og oppover funker det. Jeg er selv meget fornøyd med KnitPro, bruker det hele tiden. Ellers er Zink-pinnene KnitPro veldig gode, hvis du ikke trenger utskiftbar. Ikke trepinner, men utrolig gode å strikke med. Jeg har alle pinner i minste størrelse i dem, 2 og 2,5. Noen større også, bare fordi de er gode. De med utskiftbar er Symphonie eller Kubics. Smak og behag hva man liker der. Jeg liker begge, men synes Kubics brekker lettere i festet til overgang.
Her er noen få av de kjolene som er på min liste over aktuelle kandidater til juleantrekk. Noen av de med små moderasjoner. (Vil ikke ha lange ermer)
Jammen ikke lett å bestemme seg!
Vis vedlegget 274358
Da er vi flere.Ok. Nå gjorde du meg forvirra!! Haha. Fine! (Vil ikke ha lange ermer jeg heller, men det kan man jo bare tilpasse selv hvis oppskriften har det).
Nommin!
Endelig ferdig med denne! Vært nesten helt ferdig en god stund, det satt så j*****g langt inne å strikke selene bare ...
Vis vedlegget 274372
Så fin farge!Endelig ferdig med denne! Vært nesten helt ferdig en god stund, det satt så j*****g langt inne å strikke selene bare ...
Vis vedlegget 274372