Håndarbeid

Hjemmestrikk er så koselig. Vi bruker nest daglig og teppet svigermor strikket, men merker jeg vil ha flere tepper, for da trenger jeg ikke å bruke det samme i sengen/inne som i vognen/ute, og man har litt å gå på hvis det ene må vaskes. Hvilken oppskrift var det du strikket ditt etter igjen?
Tror det heter klokketeppe, fra Sandnes garn. Hefte 55 hentesett og babytepper. Ganske kjappstrikka for å være teppe med mønster :happy:

Jeg skulle ønske Snorkfrøken var glad i smokk. Seriøst.
Er så redd for å ødelegge for ammingen! Spesielt når vi ikke har helt kontroll på det enda og jeg har begynt å bli sår allerede :oops: Men innimellom vet jeg ikke helt hva annet jeg skal gjøre! Spesielt når hun roer seg så godt med den.

5 runder på siste ermer igjen! Lei ermer :P

Jeg har fått tak i snøløv genser mønsteret igjen :) så neste prosjekt på pinnene blir en i str 1 år til lillebror [emoji7]

Tror det heter klokketeppe, fra Sandnes garn. Hefte 55 hentesett og babytepper. Ganske kjappstrikka for å være teppe med mønster :happy:

Er så redd for å ødelegge for ammingen! Spesielt når vi ikke har helt kontroll på det enda og jeg har begynt å bli sår allerede :oops: Men innimellom vet jeg ikke helt hva annet jeg skal gjøre! Spesielt når hun roer seg så godt med den.

Kan forstå det altså. Håper dere lander ammingen greit ila kort tid.

Takk for svar igjen. Du har jo svart på det en gang for lenge siden, men hjernen er alene ...

Kan forstå det altså. Håper dere lander ammingen greit ila kort tid.

Takk for svar igjen. Du har jo svart på det en gang for lenge siden, men hjernen er alene ...
Det går seg nok veldig til så fort sprengen roer seg! Syns jo det går bra med tanke på at ingen av oss har gjort det før de siste 5 dagene :rolleyes:

Haha, du er ikke alene om den hjernen :hilarious:

Passe ræva når Dale har knute på tråden midt i et nøste og det attpåtil er ulike fargepartier - helt tydelig ...:eek:

Vis vedlegget 272220

Det der er skikkelig surt. Jeg syntes det er greit/forventet god drops og andre litt billigere produsenter, men ikke på nøster som koster opp mot 60kr:shifty:

Gikk på en garnsmell på Strikkemekka, halv pris på alt garn ut i dag med kode 2608. Ble litt Lerke ...:rolleyes:

Gikk på en garnsmell på Strikkemekka, halv pris på alt garn ut i dag med kode 2608. Ble litt Lerke ...:rolleyes:

Holdt på å gjøre det samme selv. Trenger mer lille lerke. Men tvang megselv til å la være. Tittet strengt bort på de to boksene med garn jeg har til overs etter forrige tilbud [emoji13][emoji85]. Må bare finne oppskrifter til litt tykkere garn i stedet...

Jeg holder på å strikke dåpskjole.
Så sakte som det går vil jeg anta at jeg er ferdig til de konfirmeres. :hilarious:

Holdt på å gjøre det samme selv. Trenger mer lille lerke. Men tvang megselv til å la være. Tittet strengt bort på de to boksene med garn jeg har til overs etter forrige tilbud [emoji13][emoji85]. Må bare finne oppskrifter til litt tykkere garn i stedet...

Flink du er!

Garnet jeg har liggende er mest sånn koftegarn i ren ubehandlet ull osv., ikke så godt egnet til babystrikk. Jeg har altfor mye garn enda jeg ryddet og kvittet meg med en hel del i vinter. Unnskyldningen får som sagt være at jeg måtte ha nytt garn til alle babyprosjektene. Viktig det! Ikke sant?

Kjøpte Lerke og Lerke Pluss denne gangen, til teppe, lillebrorrompere etc.

Back
Topp